Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Karin

Alsnog welkom Richard. Veel plezier hier en met je auto.

matthew

Alle laatste personen nog welkom hier op het forum  !-!

korte

Hallo zal me hier ook maar eens even voorstellen. De naam is Tjeerd 31jaar oud/jong en heb eerlijk gezegd weinig met Renault en/of de Megane... Ik heb me hier gisteren aangemeld gezien ik een kapotte koppakking vermoed en dat hier even wilde checken.... Waarom dan in een Megane rijden als je er niets mee hebt?
Nou dat is in 1ste instantie uit nood geboren gezien mijn eigen auto kwam te vallen onder een youngtimer/klassieker verzekering dat er een auto voor dagelijks gebruik bij moest (anders ging het niet zeg maar). Dus voor mijn vrouw eens gaan kijken naar vooral een praktische auto waar veel spullen in mee kunnen gezien er (toen) een kleine op komst was (die is nu inmiddels bijna 1)... En omdat de Megane1 (sedan, dus met bigass achterkant) enorm veel ruimte bood, binnen budget viel en mijn vrouw het niet uit maakt welke auto te rijden besloten deze te kopen. Het is een 1.4e classic zonder poespas, opsmuk en in de Renault Megane blauwe uitvoering.
Zelf had ik noch mijn vrouw iets met deze auto, op het gebruik van A naar B na. Maar nu ik dus met een probleemachtig soort van kapotte motor heb toch maar eens gaan kijken hier op 't forum. Want waar kan je beter antwoorden krijgen over een Renault Megane als bij een club autogekken en ik moet zeggen dat ik hier nu even wat projecten etc. heb zitten doornemen en ik kijk toch al wat anders naar "onze" auto! Dus zou zomaar kunnen dat ik subtiel de komende tijd wat kleine aanpassingen ga aanpakken zoals witte pinkers, achterlichten en een sportief lipje onder de voorbu,per zijn zomaar wat dingen die ik nu even kan bedenken.

Zelf rijd ik in een Alfa Romeo 156 wat een uit de hand gelopen projectje is..... Jajaja heren van de Renaultclub een Italiaan maar wees niet getreurd, ik had niks met de megane maar nu toch al wel wat ideeen dus dat komt goed !-! Eerst maar eens even kijken wat het blokje morgen doet, ik denk niks, en dan eens bekijken wat er aan de megane kan gebeuren.

Lennart

Hi Tjeerd, Welkom op 't forum.
Hopelijk is er niet te veel mee aan de hand en kan je binnenkort weer veilige en goede kilometers maken!

Wie weet krijg je langzaam aan toch 't renault virus te pakken ;)
assumption is the mother of all f*ck ups

mark


korte

Citaat van: Lennart op 21 mei 2013, 20:52:28
Hi Tjeerd, Welkom op 't forum.
Hopelijk is er niet te veel mee aan de hand en kan je binnenkort weer veilige en goede kilometers maken!

Wie weet krijg je langzaam aan toch 't renault virus te pakken ;)

Dank je!

Mocht er iets aan de hand zijn is dat altijd reden voor verbetering 8)

Renault virus zal nog wel even uitblijven, moet ze eerst weer hier voor de deur staan en dan nog... Ben wel verknocht aan m'n 156.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het uit te sluiten is maar dan wel met een andere Megane want wil je er iets van maken moet je wel de juiste basis hebben !-!

Citaat van: mark op 21 mei 2013, 20:55:33
Welkom Tjeerd.  ;)  !-!

Dank u :)

Mark V.

#4776
Hallo allemaal

De naam is Mark en sinds 18 mei 2013 de trotse eigenaar van een groene '97er cabrio. Overigens niet mijn 1ste Renault in de tijd dat ik mijn rijbewijs heb sinds 1986. Ik had ook al een blauwe Renault 5 1.4 en een zwarte Twingo.

De eerste verandering op 2de Pinksterdag aangebracht: Baskast geplaatst: Eerst volgende zal een nieuwe groene kap zijn, vind ik net iets mooier staan bij de groene lak en de achterruit is echt heel erg nodig aan vervanging toe.

Ik ben op deze site terecht gekomen omdat ik een probleem heb met mijn elektrische antenne waarvan het dikste gedeelte niet wegzakt bij het inschuiven. Helaas nog geen oplossing/tip hierover gekregen  :? .

Megaaaaaaaande groeten van mij


Mvg. Mark

Lennart

Hoi Mark,

Welkom op het forum.
ook voor je antenne zal wel een oplossing aangedragen worden..
En anders heb je altijd nog demontagebedrijven die je voor schappelijke bedragen kunnen helpen  :q

In iedergeval heel veel veilige kilometers en veel rijplezier en ben benieuwd naar een foto'tje  ;)
assumption is the mother of all f*ck ups

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante

Welkom Richard, Tjeerd & Mark --
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin

Welkom Tjeerd en Mark, veel plezier hier en met jullie auto's

Mark V.

Citaat van: Lennart op 22 mei 2013, 00:21:45
Hoi Mark,

Welkom op het forum.
ook voor je antenne zal wel een oplossing aangedragen worden..
En anders heb je altijd nog demontagebedrijven die je voor schappelijke bedragen kunnen helpen  :q

In iedergeval heel veel veilige kilometers en veel rijplezier en ben benieuwd naar een foto'tje  ;)

Dank je wel en dat foto-tje gaat er zeker komen (zodra ik weet wat ik tussen [img - /img] moet plaatsen  :?
Mvg. Mark

Dante

Nou Mark:
Citaat van: Dante op 10 mei 2013, 23:35:02
Foto's uploaden (gratis!) bij ImageShack & dan vervolgens de 'Direct link' hier plaatsen tussen de volgende code:

[img][/img]

!-!
;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin

De link naar het fotoalbum/foto die je online hebt.

Mark V.

#4784
Citaat van: Karin op 22 mei 2013, 22:34:08
De link naar het fotoalbum/foto die je online hebt.

Even snel een online-album aangemaakt en ja hoor gelukt  !-!

Zie mijn cabrio-tje hierboven ;)

[EDIT]Berichten samengevoegd :police:
Mvg. Mark

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev