Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Lennart

sorry, sorry, sorry...
Ben een beetje een slacker geweest.

Alweer twee weken mijn auto, alleen nog geen foto's hier op het forum gezet.

Hierbij alsnog twee foto'tjes.





Wat detail fototjes, en dingen die ik er aan heb gedaan/ga doen,  zullen op een projectpagina komen.  8)
assumption is the mother of all f*ck ups

Dante

Mooi ding !-!
Maarreh... Er hangt nog een stuk ijzer achter je bumper :maf:

En welkom John, Robert & Jolan --
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Lennart

haha, nog wel...
voor morgen is die eraf.. is niet echt een visuele upgrade aan deze auto  :P
assumption is the mother of all f*ck ups

Karin

Mooie auto Lennart, vind je velgen ook gaaf.

mark

Ik zou de trekhaak gewoon laten zitten hoor, prima bumper beschermer.  >:D  :D

Johnnybt

Mooie auto Lennart. Ik heb dezelfde 2 weken geleden gekocht.....  Laten we hopen op mooi weer


Johnnybt

#4716
Even 2 pics :





[mod: even je bericht aangepast zodat je foto's gelijk zichtbaar zijn]

Karin


Lennart

Hi John, Mooie auto!!
En inderdaad, laat het mooie weer maar komen!

assumption is the mother of all f*ck ups

mark


dennis1985

Ze zijn echt mooi!!!!!!! Veel plezier
dag CC....
halloTCe!!!

SebasMegane

Dag beste mensen,

Mijn naam is Sebastian, ben 21 jaar en kom uit Breda.
Nu al op mijn 21ste heb ik een rijke historie aan auto's. Mijn 2002 Mégane Cabrio 1.6 16v is alweer mijn 5e auto!
Hiervoor heb ik een Peugeot 306 XSi gehad, een Fiat Coupé, Seat Cordoba, Alfa Romeo GTV 2.0V6 Turbo en nu de Mégane!
Ben altijd druk in de weer geweest met auto's en het is nogal een dure hobby zo als student zijnde, dus had ik besloten een stapje terug te doen en gewoon iets leuks te gaan rijden ipv snel en duur!
Had geen zin in onzin dus heb gelijk goed uitgepakt en 1 uit 2002 gekocht met 129k op de teller. Kreeg van de verkoper APK erbij (RDW steekproef!), en er was helemaal niks mis mee! Yessss.
Er zit zelfs airco in haha, geen idee of dit veel voorkomt maar vind het wel apart voor een cabrio!

Nouja goed hier twee foto:



Jammer van die rare deuk, heb hem uitgedeukt en opgepoetst met commandant en er is bijna niets meer van te zien!

Ik hoop dat ik hier veel kan leren en een fijn gesprek kan hebben!

Mvg,

Sebastian a.k.a. SebasMegane

Rebecca Fontijn

Welkom sebas ik wens je veel plezier hier

Karin

Welkom Sebastian, veel plezier hier en met je auto.

p.s. Commandant zou ik niet meer voor je auto gebruiken, slecht voor de lak.

bram113

#4724
Alweer een tijdje terug mijn lidmaatschap aangevraagd. Sinds kort ook de gelukkige eigenaar van de clubpas! Hoog tijd om mijzelf even voor te stellen.

Mijn naam is Bram, 26 jaar oud.
Ik ben werkzaam in de voedsel industrie bij een klein bedrijf in het midden van het land. Mijn auto historie is zeer kort. Ik ben eerst de troste eigenaar geweest van een Renault Megane Station (RXE?) 1.6 16v uit 2000. Deze auto is ongeveer 1,5 jaar de mijne geweest. Heb de kilometerstand van 240.000 opgewaardeerd naar iets voorbij de 274.000. Ondanks het hoge aantal kilometers van de auto, ben ik altijd zeer tevreden geweest over de auto. Deze Heeft mij nooit in de steek gelaten. De enige kosten die ik aan het voertuig gehad heb waren standaard onderhoud (remblokken, banden, filters, etc). met uitzondering van een kapotte uitlaat.

Toen op oudejaarsdag iemand mijn beide linkerportieren beschadigde in een parkeergarage (netjes afgehandeld met de verzekering) was dit voor mij een aanjager om sneller naar een andere auto te gaan zoeken. Vanwege mijn goede ervaring met mijn Megane en dat ik de Megane II altijd een geweldig mooie auto gevonden heb, ben ik zeer gericht gaan kijken naar een Megane II. Een aantal dingen wist ik zeker. Ik wou graag de 2.0 uitvoering, cruise controle, panoramdak en climate control. Uiteindelijk heb ik een hele mooie uit 2003 weten te vinden met een km stand van ongeveer 155.000 die helemaal aan mijn eisen voldeed. Ik was van te voren op de hoogte van de elektronische 'tekortkomingen' van de Phase 1. Maar heb vertrouwen dat dit wel goed zal komen.

Veel plannen voor het aanpassen van mijn auto heb ik niet, enkele wensen hier en daar. Zo wil ik graag de stoot strips, die ook wat schade, hebben mee laten spuiten in de kleur van de auto (zwart). Tevens wil ik ook graag een AUX aansluiting monteren in mijn auto. Zo af en toe heb ik nog wel andere wensen als ik naar mijn auto kijk. Ik vind de standaard Megane spoiler/lib altijd erg mooi staan.

Tevens wil ik graag ook nog eens een meeting bezoeken. Hopend dat ik enkele van de mooie auto's uit de project pagina's in het echt kan bewonderen en tevens kennis en ervaring uitwisselen.

Lang verhaal geworden, hoop dat het op prijs gesteld wordt. Ben altijd erg lang van stof :q

ps: Zodra ik een paar fatsoenlijke foto's van mijn auto heb (eerst maar eens wassen) zal ik deze ook even posten.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev