Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Jaime


Rohald

Welkom Jaime --
Ben wel heel benieuwd hoe witte velgen onder een gele Megane staan
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Jaime

Anders ik wel :) dus laat het maar gauw voor jaar worden hehe.

Bassieb

Goedenavond allemaal.

Ik wil me even voorstellen aan de mede forumleden.

Mijn naam is Erik van der Bas, getrouwd met Sylvia en we hebben samen een dochter Naomi van 12.

Ik ben werkzaam bij een grote toeleverancier van bomen en planten in Hazerswoude.

Sinds een week ben ik in het gelukkige bezit van een Megane 1.6 16V uit 2004.

Een 3 deurs privilege, kleur grijs metallic.

Ik hoop er erg veel rijplezier aan te gaan beleven!


Gr, Erik van der Bas

Roadkill (Michiel)

Leuk foto's maken het nog veel leuker!!!































(p.s. we hebben hier btw een wie is wie topic, speciaal om je voor te stellen :D :D , maar ja zware week achter de rug , eindelijk weekend, dan ben ik ook niet op mijn scherpst ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jaime


Felix

#4461
Welkom bas Erik! Altijd goed als er een clublid uit de buurt komt  :q

Marcus

#4462
Hey allemaal,

wat grappig; een voorstel-pagina! Die had ik nog niet eerder gezien.

Mijn naam is Mark, bouwjaar 67 en woon in Ridderkerk, samen met lieve vrouw en twee geweldige meiden.

Eerste auto, ergens rond 1992, was een oude Lancia Beta 2.0 16v dohc. Heerlijk  blazen (inclusief de koppaking een keer eruit geblazen  8)7) totdat hij van de weg werd geplukt. APK bestond toen maar net en ik was een fervent onkundig hobbyist o-)

Diverse auto's gereden (VW Polo, Peugeot 306 Break, Nissan Micra), en in 2007 een Clio 1.6 16v Dynamique uit 2003 gekocht. Sinsdien zijn wij om, en is Renault het huismerk.

Vorige maand een Twingo uit 1998 gekocht; lekker tweede wagentje met de nodige veiligheid aan boord.
Afgelopen zomer een Megane 1.6 16v GrandTour uit 2005 gekocht en de Clio ingeruild. Deze Megane loopt op LPG, dus aan het nieuwe rijden doe ik niet altijd mee  :police:

Heerlijke wagen met veel toeters en bellen. Twee probleempjes waar ik mij wel zorgen over maak: kachelmotor heeft kuren en lichte olielekkage uit kleppendekselpakking.

Ik heb al behoorlijk wat info kunnen vinden over deze topics, en duik straks onder/achter het dashboard om te zien of ik er iets aan kan veranderen (die kachelmotor, dus;)

Ik hoop mijn ervaringen met jullie te kunnen delen en samen wijzer te worden!

Update 1/9/2013 (auto een jaar in bezit):
- kachelmotor: waarschijnlijk corrosie aan stekkertje ;)
- olielekkage: valt mee, geen noemenswaardig probleem.

Heb in dit afgelopen jaar dik 22.000 km erbij geklokt, waarmee totaal nu staat op 278.000 (!). Gasprijs is sinds aankoop met plm. 10 cent geDAALD ;D.
Nu: nieuwe banden eronder, distrisnaar en dan: klaar voor de volgende 250dkm!

Echt blij met die wagen!

Karin

Welkom Erik en Mark, veel plezier hier.

Rohald

#4464
welkom bas erik en mark --
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Karin

Heren, beter lezen. Bas heet Erik van der Bas  :D :D

Dante

Welkom Niels, Kees, Auke, Danny, Jaime, Erik & Mark --
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Jacob

Ik zal mijzelf ook (nog een keer) voorstellen  :q Met natuurlijk lekker wat foto's, doen het altijd goed  ;) :D

Jacob Priem, 35 jaar oud en woon in Rotterdam. Tot ongeveer 4 jaar geleden was ik (met veel plezier!) lid van de Meganeclub met deze Megane 2







Daarna (en nog steeds) een andere Renault gaan rijden  :





Ik wou het eigenlijk kort houden, maar dat gaat niet lukken  8)7

Naast deze Clio 3 RS Cup heb op dit moment nog 2 andere Renaults (het is een virus of niet natuurlijk)










Maar geen zorgen : met die laatste 2 (eigenlijk 3 inclusief de RS) ga ik jullie niet mee lastig vallen hoor ! Vandaag naar de Renault dealer geweest om een offerte op te laten stellen voor een Renault Megane Coupe GT line 1.2 Tce. Bewust voor de 1.2 gegaan vanwege de gunstigere bijtelling (= lease auto van de werkgever).

Vandaag een proefrit gemaakt en dat beviel goed, van de week de offerte indienen en als het meezit vanaf ongeveer februari volgend jaar weer een Megane rijder en wellicht een lid van deze club. Heb nog geen kans gezien om het hele forum bij te lezen  ;) :P maar zal binnenkort wel even e.e.a. doornemen, heb al wel een update voor mijn wall of fame vermelding op de mail gezet.







Karin

Welkom terug. Leuke auto heb je gehad en leuke in je bezit.

Edwin Postma

Welkom terug jacob.

Jou lijstje auto's kan wat mij betreft zo de ##### afdeling op :9~
Die clio RS Cup is gewoon vet.
Maar die 5jes een kleine wens van mij o-) !-!
Erg gaaf.
Ben benieuwd naar je Megane. ;)
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev