Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

erik_bos

@edje Ook uit Zwolle- Zuid! :p aan 't Marterveld :)
jij ook in de Schelle-buurt? ;)

mark

Heb hier al een tijdje niet meer opgekeken maar welkom allemaal !-!

@erik_bos mooie hb !-! !-! !-!
nog meer in de planning?

erik_bos

Thanx :)
Nou, op dit moment ben ik bezig om witte powerleds in de wielkasten te bouwen.
Deze gaan mee op het interieurlicht, maar kunnen ook apart worden geschakeld.

Als ik dan zeg maar de auto ontgrendel springen de LEDs in de wielkasten ook meteen aan, en zullen na een tijdje weer automatisch dimmen.

Binnenin de auto heb ik alle bekabeling er al voor in orde, in de wielkasten heb ik ook al de LED fittingen geplaatst, en ik heb 2 lichtslangen met 4 LEDs gefabriceerd. 1 slang per kant. Nu hoef ik alleen de lichtslang zelf nog te plaatsen.

En dinsdag even de multiriem laten vervangen + een grote beurt :)

Edwin Postma

Citaat van: erik_bos op 14 augustus 2012, 17:16:10
@edje Ook uit Zwolle- Zuid! :p aan 't Marterveld :)
jij ook in de Schelle-buurt? ;)

Nee. Woon tegen over het Zandhoven.
Aan de rommestraat.
Truckertje

mkeur

Hoi, Mijn naam is Matthijs.
Na veel op de site als gast te zijn geweest nu dan toch ook aangemeld omdat ik mijn Megane te koop heb. Hij staat ook hier op het forum maar ook op autoscout http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=219440325
Wie maakt me los? :P

MaikelRMC2.08v

Ik heb nu een paar weekjes mijn megane I phase 1 coupe, ik had me al voorgesteld, maar door drukte met het werk geen tijd gehad om foto's te uploaden.

dussem bij deze, de foto's van de eerste 2000km van mij en mn megje!

net na mijn voorstellen werd ik dus gebeld, of ik direct naar het werk kon komen er waren zieken dus er was nood... ik kwam terug, bedacht me dat ik nog foto's had beloofd.. en maakte de eerste..


nadeel van ploegendienst, het was al donker!!!

mijn eerste "renault" ervaring, als ik mn licht aandoe, of knipper, reset mijn boordcomputer (en radio etc)... ik weet nu dat dat waarschijnlijk een gecorrodeerd contact is bij een zekering, maar toch.. een foto waard..

en bijna 3 ton op de teller.. dat is 160.000 meer dan mn vorige auto...


de headunit, simpel dingetje, de goedkoopste met usb zegmaar.. deze had ik al in mijn vorige auto, maar hij klinkt wel erg lekker in mijn megje.. waarom, dat zie je zo.


jaaaa lekker he, en in de deuren / dashboard zit een infinity composetje verstopt.... danku vorige eigenaar  _o_ !-! !-! :9~


pfoe gelukkig zit de gastank bij mijn reservewiel.. ik had eerder een 626 dus heb niet meer zoveel kofferbak over...


en natuurlijk heeft zon sub ook vermogen nodig, deze plaat met versterker + capacitor komt rechtstreeks uit mijn mazda, daar stond ie in de lengte langs de wielkast, maar nu past hij perfect tegen de achterbank, ik ga hem nog vastschroeven aan de achterbank, zodat als ik deze neerklap, ik mijn versterker in kan stellen...


het motorgeval, wat ondanks zijn 294000km toch nog heerlijk pittig is, 2 liter 8 klepper, met standaard exact hetzelfde vermogen als mijn mazda (2.0 16v dohc), en ook al had mijn mazda nog maar 131000km op de teller, het lijkt alsof dit motortje wat meer pit heeft, wat meer wilt.. en dat zelfs op lpg (op v-power is het een monster, en schakel ik angstig terug naar lpg)


ahh ja, en hoe ie er natuurlijk verder uitziet... standaard bumpers, spoilertje, lichtmetaal.. alleen een mat zwart dak.. de lak is op sommige plekjes wat dof, maar nergens een spoor van roest, ik denk dat dat dak ook zwart gemaakt is, omdat de lak er daar niet meer uitzag (bestuurderszijde bovenaan het achterraam is de blanke lak bv erg dof..)


het is ineens ook een stukje leuker om bij mn schoonouders in gelderland langs te gaan.. ik voel me wel ver van thuis (breda) als ik daar rij.. maar het is wel dicht bij duitsland (jaja dat moest even...)


en ja, dat was de zaterdag voor tuning for animals.. dus bibi de valkparkiet mocht mee, ik heb hem later weer in zn kooi gedaan toen er 2 motorrijders spontaan rechtsaf sloegen tijdens het inhalen (ze zagen de vogel en stuurde waar ze naartoe keken).. wel leuk die reacties van kinderen en bijrijders... en bibi floot enthousiast telkens als we iemand inhaalden!

tuning for animals helaas "gemist" reed binnendoor vanuit breda (lekker toeren daar..) en toen ik eenmaal ulvenhout uit was, was het al zo stikheet dat ik maar naar de galderse meren ben gereden, had de vogel toch maar thuis gelaten  :afro:...

Xanquezer (Frank)

Welkom!

mooi motorblokje, is waarschijnlijk sinds kort een keer gereviseert!

gr
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rick Santbergen

Welkom Maikel.

Misschien zie ik je nog weleens rijden in Breda.

matthew


Econz

#4359
Dag Megane liefhebbers,

Ik zal me ook even voorstellen.
Mijn naam is Danny ik ben 35 jaar en woonachtig in Swalmen (Roermond) in Limburg.
Ik ben getrouwd en heb een zoontje van bijna 5 jaar.
Mijn beroep is monteur van kunststof/aluminium deuren/ramen.

Nu ben ik gisteren gaan kijken voor een Renault Megane (fase 2) 1.6 16V business uit juli 2007.
Wat een geweldig autootje zeg.
Dit is de eerste keer dat ik in een Renault heb gereden en dat beviel me prima!
Hiervoor heb ik auto's gereden zoals: VW-golf, Peugeot 205 (2x), BMW 318i, Honda Civic en op dit moment nog een paar dagen een Opel Astra 1.6.
Want ik heb getekend voor de Renault Megane, waar ik a.s. vrijdag de gelukkige eigenaar van mag zijn!

Deze wordt mij afgeleverd met een nieuwe distributieriem, beurt, nieuwe APK, BOVAG-Garantie en ook de climate control wordt gezuiverd!
Ook heeft deze megane uit 2007 pas 36000 km gereden (NAP)

Ik ben eigenlijk verliefd geworden op de Megane 2, sinds mijn schoonbroer de Renault Megane 2 Sport heeft gekocht.
Aangezien ik billenman ben, viel ik direkt op het lekkere kontje van de Megane 2   :q.
Ook is het een beetje gekomen natuurlijk door mijn schoonbroer, die al sinds ik hem ken fanetiek Renaultrijder is.
Van een Renault 5 GT turbo tot nu dan een Megane Sport. En tussen die 2 heeft hij nog verschillende andere Renaults gereden, maar, alleen maar Renault dus..
Het heeft natuurlijk ook meegespeelt dat ik de laatste keer naar World Series by Renault ben gegaan in Spa- Francorchamps.
Geweldig was dit!
Overigens rijdt mijn moeder in een Renault Twingo,me neefje in een Renault Clio en vrienden van ons rijden ook een Megane 2.

En nadat ik gisteren dus een proefrit heb gemaakt in de Renault Megane ben ik helemaal verkocht en heb ik deze gekocht.

Hier een paar foto's van mijn auto..







Nog heel even wachten op a.s. vrijdag...

-- --

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Benjamin Renon

Welkom Danny. Misschien zie ik je nog wel eens rijden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

coupe veendam

Lees al een tijdje hier op het forum en zal me ook eens voorstellen.
Ik ben william nauta 26 jaar getrouwd en 2 kinderen van 4 en 1.
Hebben op dit moment 2 auto`s een renault megane coupe 1.6e als gezins auto
en een peugeot 206 hobby auto zijn we druk mee bezig op hem weer klaar te maken.

Hier wat gegevens van de renault
1.6e carbon "look"motorkap dak en spoiler laten wrappen m3 spiegels audi velgen zwarte koplampen laguna onderlip 4 cm verlaagd aan de voorkant...Ik ben op dit moment bezig met de binnenkant dat ziet er nu niet uit.


zoals we hem kochten

deurpaneel bijna klaar

de voorkant

toekomst plannen genoeg..nu eerst de binnen kant klaar maken 2e kuipstoel plaatsen achterbank rood zwart bekleden en deurpaneel klaar maken enz enz en dan de voorbumper netjes maken

greeetzzzz william
renault megane coupe 1.6e

Edwin Postma

welkom allemaal.
Ben persoonlijk niet zo fan van je velgen maar verder wel netjes
Truckertje

coupe veendam

ik zelf ook niet echt hoor ben al druk aan het kijken of iemand ze wil ruilen heb ze inmiddels wel zwart gespoten
dat lijkt alweer wat beter haha

renault megane coupe 1.6e

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev