Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Karin

Welkom Rob, veel plezier hier.

Dennis Postma


Edwin Postma

Truckertje

michelvermeeren92

#4233
zo ik zal me ook eens even voorstellen,

Ik ben Michel Vermeeren en kom uit zundert. :)
wel bekent om het bloemecorso. voordat ik mijn megane kocht reed ik een tigra 1.4,
natuurlijk todat ik tegen een renaut megane II RS lookalike aan liep. Ik was snel overgehaald en ben sinds nu ongeveer een halfjaar de trotse eigenaar van mijn meg II. kort nadat ik mijn auto had gekocht ben ik er meer naar 100 % tuning geweest waar ik iemand van de megane club sprak. ik heb het een tijtje laten hangen maar ben uiteindelijk tog op de site gaan kijken waar ik toen een foto tegen kwam van mijn eigen auto!
binnekot gan ik voor de 1e keer mee naar de franse auto dag en ben ik natuurlijk heel benieuwd!

ik ben nog aan het orienteeren wat ik nog aan mijn meg wil gaan doen zoizo de velgen opknappen, en wat bestikering op me zij ruiten. verder ben ik er nog niet geheel aan uit.

daarnaast ben ik in het dagelijks leven bedrijfswagen monteur en werkzaam in een DAF garage.
ik heb een relatie met vivian en hoop binnekort wat gezihten bij namen te gaan zien op de franse auto dag!
!-!



p.s. ik kom er niet helemaal aan uit hoie dat zit met dat foto uploaden..

Edwin Postma

Welkom,

De vorige eigenaar heeft zich hiet ook eens voorgesteld!
Zeer knappe megane. !-!
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Welkom en ik zou als eerste je uitlaat aanpakken,tenminste als dit de MegII is die met een fietsdrager rijd als uitlaat..... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Welkom Ulco, Ed, Rob & Michel --
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin

Welkom Michel, veel plezier hier.

shootme (Tom)

#4238
Hallo allemaal.

Hier ook een bezitter van een Renault Megane.

Dit is mijn 2e alweer, heb helaas door mijn domme fout... Ik heb een dascam in mijn auto zitten, dus kan nog dagelijks mijn eigen domme fout terug kijken   l-

Hier reed ik achter mijn broertje aan, hij kan al rijdend zijn versnelling net niet in de achteruit zetten, waardoor al rijdend (vooruit) de witte lampen gaan branden.

Dat ging goed  :q

Maar nu had het geregend en ik was afgeleid, hij was wat op zijn laptop aan het doen en ik keek bij hem naar binnen en had te laat door dat ik veel eerder had moeten remmen... Ik ging niet echt met de bocht mee...


Gevolg: Stukje uit de velg en verbogen subframe.
Totale schade: 2750 euro, bij de beunhaas.

Dus maar een nieuwe auto gezocht en omdat ik zo te spreken was over mijn maggie, een precies dezelfde gekocht. (Megane 1, fase 2, bj 2000)
Alleen mijn eerste rook nog echt naar de Megane, vind ze zo'n lekker eigen geur hebben.
Mijn 2e heeft die geur nog een beetje, maar niet zo erg meer.

Bedankt voor het lezen en hopelijk spreken we elkaar elders op het forum
Jonge jongens horen enge dingen onder het bed.
Volwassen mannen horen enge dingen onder de motorkap.

Karin

Welkom shootme. Misschien is het handig als je je roepnaam tussen haakjes achter je nick zet, dan weten we hoe je heet.

shootme (Tom)

Citaat van: Karin op  2 juli 2012, 17:00:39
Welkom shootme. Misschien is het handig als je je roepnaam tussen haakjes achter je nick zet, dan weten we hoe je heet.

Check  ;)
Jonge jongens horen enge dingen onder het bed.
Volwassen mannen horen enge dingen onder de motorkap.

Karin



michelvermeeren92

@roadkil
jep het is die megane ik moet er nogsteeds wat aandoen ik hoop dat het lukt voor de franseautodag! Maarja velgjes moet ik nog opknappen en nog wat andere dingen.. Maar nu mooi paar weekjes vrij dus komt wel goed !-!

Roadkill (Michiel)

Ken dat moet (nou ja wil) ook nog genoeg doen aan mijn Meg,allereerst maar eens wassen,en nog wat spulletjes in en op monteren wat ik al heb liggen. Moet deze week nog werken en dan 3 weken vakantie,dus ook dan maar ff aan de slag ;) Wat je uitlaat betrft ff kijken of het losse eindstukken zijn,zo ja gewoon demonteren, kale pijpjes is imho al mooier dan hoe het nu zit
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev