Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

dennis1985

hallo allemaal!

echt een stoere bak arjan
dag CC....
halloTCe!!!

Roadkill (Michiel)

Welkom allemaal! Ik ben dus helemaal verliefd geworden,Arjan als je je stoelen op een dag kwijt bent,kijk dan niet in mijn Meg.....  (hebbe hebbe,maar ach ik wil nog zoveel)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Hoi Pim welkom hier!

ps. nieuwe schakelaartjes willen het raam probleem nog wel eens verhelpen, ik had dezelfde klachten en na 2 nieuwe schakelaars was het weg !-!

ArjanRS

#4173
Citaat van: Tedo op 11 juni 2012, 20:12:39
22 en dan al een dikke RS? Respect! (en mooie auto!)
Dan bedoel je mij Tedo? haha

Citaat van: edje op 11 juni 2012, 18:46:46
Helaas niet Arjan.
Maar Zwart doet hem ook zeer goed.  o-)

Mooi zwart is niet lelijk ;)


Thanks Dennis!


Haha Roadkill! Maatje van me heeft in zijn R26 alcantara Recaro's, is toch anders.. vol leer zoals mij is veel beter vind ik zelf.
In de Clio ging alles pluizen enzo.. nu nergends meer last van  !-!

Morgen is kijken voor een Project topic hier..
Megane II RS R26 2008

Pim Smeets

Citaat van: Heatzone (Mark) op 11 juni 2012, 22:26:31
Hoi Pim welkom hier!

ps. nieuwe schakelaartjes willen het raam probleem nog wel eens verhelpen, ik had dezelfde klachten en na 2 nieuwe schakelaars was het weg !-!

proberen waard  :)

enne.......thanks!!
Als het regent in September dan valt Kerstmis in December

Stefan

Citaat van: ArjanRS op 11 juni 2012, 23:02:21
Morgen is kijken voor een Project topic hier..

Eerst even RMC lid worden dan, anders wordt het geen project topic... :neen: ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

@ Arjan,alcantara gaat het zeker niet worden,we hebben thuis een alcantara bank gehad,niet zo'n succes met de hond... (word ook erg snel vies vind ik,met leer heb je daar geen last van)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

BM-creations

Ook ik zal me even voorstellen.

Mijn naam is Brandon Marcus, 21 jaar en ik woon in het Twentse Borne.
Ik ben momenteel nog in het bezit van een Fiësta automaat :0 van het bouwjaar '97. Dit is na mijn Fiat Bravo, Peugeot 106 en Peugeot 306 mijn vierde auto, maar mijn vader heeft nu zijn tweede Mégane en ik blijf toch een zwak voor ze houden. De eerste Mégane was een 1.6 16v RXi uit '99, deze auto heb ik veel in gereden en heb er veel goede herinneringen aan.

Sinds een aantal maand heb ik nu een fulltime baan en heb ik steeds meer het gevoel dat er nu eindelijk toch een Mégane moet gaan komen!

Ik ben op zoek naar een Coupé, phase 2. Het bouwjaar vind ik niet zo heel erg belangrijk, als de auto me verder maar aanstaat.
Zoals jullie ook vast wel weten staan er zat Coupé's te koop, ik heb er al een aantal bekeken maar auto's die op de foto vaak erg mooi leken te zijn, bleken in het echt helaas oude lijken te zijn..

Mocht een van jullie nog een 1.6 (geen IDE voor mij) Coupé phase 2, liefst met airco en een km-stand van maximaal 200.000km weten te staan, of er zelf een te koop heeft, hoor ik dat heel graag!

Mijn budget ligt ongeveer rond de € 1.500,-. Mag iets meer zijn, liefst natuurlijk wat minder.

Zijn er verder nog specifieke dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf? Ik weet uit ervaring dat bijvoorbeeld de bobines een gevoelig puntje zijn en de poulie van de dynamo gaat nog wel eens stuk e.d. Maar de Méganes van mijn vader waren/zijn Berlines, dus zijn er nog specifieke Coupé kwaaltjes?

Gisteren heb ik met een '99 gereden, maar deze had geen airco en aan beide zijden achter de deuren een aantal roestblaasjes, dit terwijl ik roest nog niet eerder bij een Mégane heb gezien?

Alvast bedankt voor jullie reacties, hoop dat ik hier nog meer over de Mégane kan leren.  !-!

Heatzone (Mark)

Welkom Brandon !-!

Mijn Mégane komt uit uit '99, een phase 2, deze heeft wel gewoon airco en is geheel roestvrij! Ik heb het eerlijk gezegd bij andere Mégane's ook niet gezien. Het enigste wat wel eens voorbij komt is lichte roestplekjes achter bij de wielkasten, daar heeft de mijne er ook een paar van..

Een 1.6 16v vind ik een uitstekende keuze, deze heb ik zelf ook en hier ben ik zeer tevreden over, ook al zou ik soms wel iets meer pk's willen.

Succes met de zoektoch naar jouw Mégane en welkom hier :)

Karin

Welkom Brandon, veel plezier hier.

Data58

Hallo ik ben Patrick,

Sinds afgelopen vrijdag 8 juni ben ik na 30 jaar weer een Renault rijder. De eerste auto was een Renault 4 Safari Beige uitvoering. Nu ben ik de trotse bezitter van een mooie nieuwe Mègane III Estate 1.5 dCi Bose Eco2. Verder ben ik gehuwd en heb twee studerende dochters en ben zelf werkzaam in de ICT. De eerste 750 km waren een groot genot in deze fantastische auto en ik heb al heel wat merken gereden. Fijn te ervaren dat er een Mègane club is waar je je ervaringen kunt delen.


Roadkill (Michiel)

Welkom hier Patrick,mag geloven dat het een fijne auto is! :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Welkom Patrick, veel plezier hier.

Edwin Postma

welkom.

@Brandon: Roy komt ook uit borne !-!
Truckertje

BM-creations

@ Edje, heeft Roy toevallig een blauwe Coupé Phase I? Dan weet ik wel wie het is, is ook erg zuinig op z'n Mégane als ik 'm zo zie rijden altijd!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev