Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

Zeer knappe rsen. Zo clio heb ik ook gehad in het zelfde kleurtje.
Welkom trouwens  !-!
Truckertje

Heatzone (Mark)

een auto om jaloers op te zijn, welkom!! !-!

Joey-vd-B

Hallo,

Mijn naam is Joey, 22 jaar en kom uit Brabant.

Ik heb 2 jaar geleden ook een Megane Coupe Phase 1 gehad, deze helemaal uitgebouwd en was bijna klaar totdat de motor het begaf, inmiddels 2 jaar later na een lease auto te hebben gehad, wil ik weer een Megane.

Alleen dit keer een hele andere, ik zou graag een Megane Cabrio Phase 2 willen, dus als er iemand hier op het forum zijn auto aanbied, graag neem contact met mij op.

Ik heb al in de andere topics gekeken, maarja dat is niet altijd even up2date.

Ik zal sowieso een topic plaatsen met verdere info.

Met vriendelijke groeten, Joey.
Groeten Joey :)

Edwin Postma

Welkom.
Heb je ook foto's van je vorige megane dan?
Truckertje

Karin

Welkom Joey, veel plezier hier.

ArjanRS

Citaat van: edje op 11 juni 2012, 02:15:58
Zeer knappe rsen. Zo clio heb ik ook gehad in het zelfde kleurtje.
Welkom trouwens  !-!
Thanks! Mooi kleurtje vind ik 't. Helaas is de R26 niet in het Jaune Jurius geel.. haha
Megane II RS R26 2008

Joey-vd-B

Mijn vorige naam hier was Djo231....
Groeten Joey :)

Edwin Postma

Helaas niet Arjan.
Maar Zwart doet hem ook zeer goed.  o-)
Truckertje

Pim Smeets

#4164
Hallo allemaal,

Middels deze wil ik me even voorstellen als nieuw forumlid.

Ik ben Pim Smeets, 31 jaar, woonachtig in Simpelveld (Zuid-Limburg) en werk als salesmanager bij een automaterialenzaak.

Sinds vorige week heb ik een Renault Megane cabrio uit 1997 met een 1.6 motor. Auto heeft 150.000 gelopen en verkeerd in goede staat op een paar kleine aandachtspuntjes na.
Dit was ook de reden dat ik op dit forum terecht ben gekomen.

Ik was al langer aan het denken om een cabrio te kopen. Eis was dat het er een moest worden waar ik met m'n 1.98 meter en 108 kg goed in zou passen en hij moest minimaal 15 jaar oud zijn aangezien ik de auto in de wintermaanden tegen het gereduceerde tarief wil kunnen schorsen. Rijd momenteel een leaseauto en m'n vrouw heeft zelf ook nog een auto. Lekker luxe dus die 3 auto's voor de deur  ;)
Na bij enkele auto's gekeken te hebben heb ik m'n oog laten vallen op een donkerblauwe.

Wat er aan moet gebeuren: voorbumper heeft een schampplek aan de passagierskant, onder de raamrubbers groeien bloemkolen,velgen missen afdekkapjes, linkervoorportier gaat heeeeeeeeel traag omhoog en omlaag en de schakelaar aan die zijde wil ook niet altijd werken.
Auto heeft fatsoenlijk onderhoud gehad, parkeersensoren achter (dit omdat de vorige eigenaar niet meer zo goed in parkeren was) en heeft verder weinig gebruikssporen. Helemaal goed dus!

Auto is afgelopen zaterdag uitgelijnd aangezien de vorige eigenaar een fuseestuk had laten vervangen en hierdoor het stuur scheef stond als je rechtdoor rijdt. Tevens merkte ik dat hij ietwat naar een kant trok en bij een scherpe bocht teveel op de wang van de band wilde gaan staan. Even op een 3D-uitlijnunit dus en een kwartier later en Euro 45,- lichter waren al deze problemen als sneeuw voor de zon verdwenen..............

Ik zal jullie af en toe op de hoogte houden van m'n vorderingen en eventuele projectjes!

Groeten van Pim
Als het regent in September dan valt Kerstmis in December

Edwin Postma

Truckertje

Tedo

22 en dan al een dikke RS? Respect! (en mooie auto!)

Pim Smeets

Citaat van: edje op 11 juni 2012, 20:08:40
Welkom Pim.
Maar hier hebben wij het volgende topic al voor. 8)7
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=1627.4140

Excuseer!!!

Kan iemand van de moderators deze post even verplaatsen?? 8)
Als het regent in September dan valt Kerstmis in December

Karin

Welkom Pim, veel plezier hier.

Pim Smeets

Als het regent in September dan valt Kerstmis in December

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev