Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Karin

Leon, welkom en veel plezier hier.

Fubar (Marcel)

Hallo Leon, welkom!

Wederom een cabrio erbij, prachtig! !-!
Wellicht ook present op de meeting in Nijkerkerveen komend weekend :? Y
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rick Santbergen

Welkom Leon,

heb je nog plannen met de auto?

Dennis Postma


Leon

Dankudanku !-!

@Rick Op het moment laat de auto zoals hij nu is. Verlagen is voor het oog natuurlijk mooi maar wil nu normaal kunnen rijden (als je begrijpt wat ik bedoel:P)
Heb wel een paar foto's van jou megane opgeslagen voor het geval dat... want dat is er een zoals het hoort!! dik ding.

@Fubar Ja zag de topic al staan idd! En vroeg al aan mn vriendin of ze daar niet heen wou hahaha,.. sorry word toch een dagje familie bezoeken xD

Samantha

Hoihoi allemaal,
Ook ik zal me maar eens voorstellen. (Na veel aanwezig te zijn geweest hier zonder te registreren) :P
Mijn naam is Samantha, ben 24 jaar oud en kom uit Lelystad.
Sinds vorige week donderdag in het bezit van een gele Megane Coupe. _o_ _o_

Groetjes!

Dennis Postma

Welkom Samantha. Lelystad is niet ver bij mij vandaan, woon in Dronten. :)

Remy P


Fubar (Marcel)

Citaat van: Leon op 10 april 2012, 14:19:18
Dankudanku !-!
@Fubar Ja zag de topic al staan idd! En vroeg al aan mn vriendin of ze daar niet heen wou hahaha,.. sorry word toch een dagje familie bezoeken xD

De Megane Club = 1 grote familie Y :grin: (dat komt goed uit zeg! --)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rick Santbergen

Citaat van: Leon op 10 april 2012, 14:19:18
Dankudanku !-!

@Rick Op het moment laat de auto zoals hij nu is. Verlagen is voor het oog natuurlijk mooi maar wil nu normaal kunnen rijden (als je begrijpt wat ik bedoel:P)
Heb wel een paar foto's van jou megane opgeslagen voor het geval dat... want dat is er een zoals het hoort!! dik ding.

@Fubar Ja zag de topic al staan idd! En vroeg al aan mn vriendin of ze daar niet heen wou hahaha,.. sorry word toch een dagje familie bezoeken xD

Ja hoor, dat begrijp ik wel ;) Er zijn genoeg dagen dat ik jaloers ben op meganes die hoger staan. Dank je voor het compliment.

Er komen nog genoeg meetings aan dit seizoen, je kan altijd een keer mee. :)

coupetje

hoi leon welkom

mooi wagen heb je aangeschaft en veel plezier ermee ,heb je wel eens zien rijden in vw
spreek je nog wel ,ik woon zelf in jou regio

ps als je nog velgen zoekt heb nog een nieuw set liggen

groetes  coupetje -- !-!

Heatzone (Mark)

Welcome Samantha! Leuke auto en zeker een leuke kleur !-!

Karin

Samantha, welkom en veel plezier hier.

Leon

Citaat van: Fubar op 10 april 2012, 14:36:10
De Megane Club = 1 grote familie Y :grin: (dat komt goed uit zeg! --)
Oww je hebt me tuk! Ze zegt nu "ligt aan het weer" dus er bestaat nog een kans ;) :)
Citaat van: Rick Santbergen

link=topic=1627.msg283003#msg283003 date=1334062582

Ja hoor, dat begrijp ik wel ;) Er zijn genoeg dagen dat ik jaloers ben op meganes die hoger staan. Dank je voor het compliment.

Er komen nog genoeg meetings aan dit seizoen, je kan altijd een keer mee. :)

Haha geen dank! Ja dat geloof ik graag, vorigjaar winter moest ik zonder vr6 lip rijden dat was toch wel de druppel hoor:) Ik zal zeker een keer meegaan naar een meeting misschien a.s zondag wel wie weet.

Citaat van: coupetje op 10 april 2012, 15:33:01
hoi leon welkom

mooi wagen heb je aangeschaft en veel plezier ermee ,heb je wel eens zien rijden in vw
spreek je nog wel ,ik woon zelf in jou regio

ps als je nog velgen zoekt heb nog een nieuw set liggen

groetes  coupetje -- !-!

Thanks Coupetje! Oke dus je komt ook uit de buurt van Zutphen, zag in je profiel dat je een corrado en een kever hebt gehad?! Ja dan moet ik je haast wel kennen of iig je auto.. ook van je geloof afgestapt dus? ;) De megane heb ik altijd al een mooi model van renault gevonden en toen stond er een mooie en ook nog is een cabrio bij segerink en wolbers. Meteen in love haha!

Leon

Ow die velgen Coupetje die laat ik nog even wachten want met andere velgen wil ik hem ook gelijk verlaagd hebben. En dat gebeurd misschien wel nooit :x

Groetjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev