Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

denniske_91

ik zou ook graag lid worden met mijn megane coupe,maar wil dit dan doen op openingsmeeting van de renault tuning club,is dat ook mogelijk?
en zo ja,hoe gaat dit dan precies in zijn werk,kan ik dan al bij de rest van de megane's aansluiten bij aankomst op de meeting,of moet ik me dan eerst even aanmelden bij jullie stand? en zou ik dat dan hier bij iemand van te voren aan moeten geven?

matthew

Lid worden om de meeting kan,dit kan bij een van de bestuursleden.
Je mag er dan ook al bij staan.

R3FL3XSPRAY (Maurice)

Ja megane tuning meeting leuk maar de mijne is zo standaard als het maarkan! Ik wil hem wel graag tunen dus ik kom wel als ik me werk afkan zeggen Om informatie te winnen van wat het beste is om te tunen ik ga dus zeker even kijken wat mogelijk is :D

Super iig en bedankt ik laat het nog weten!!!

Mvg. Maurice
Renault Mégane Phase2
1.9D
Kleur: Rood

Rick Santbergen

Citaat van: St3pHaN op  4 april 2012, 23:46:43
Hallo

Wil me even voorstellen , ik ben Stephan 25 jaar en kom uit Breda.
Zit vaak op deze forum te kijken en het werd welleens tijd om me eigen te registreren :P
Wel leuk om ideeen op te doen en problemen te delen met elkaar al is dat laatste wat minder leuk natuurlijk :D
Zelf rij ik een Renault Megane II 1.6 16v uit 2004, hij is nog vrij stock! Hij is alleen verlaagd , 18inch Borbetjes eronder en de lijsten zijn meegespoten.

Dit is mijn Megane:




Kan het kloppen dat jij 10 over 4 in Teteringen reed, richting Oosterhout?

juul

De mijne is ook standaard en ook niet moeders mooiste maar ik ga gewoon.
Gaat tenslotte ook om de gezelligheid.

Karin

Maurice, er zijn er meer die standaard zijn, dus welkom ben je altijd.

Albert001

De mijne is ook standaard aan de buiten kant maar dat maakt ze niet minder mooi
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Dennis Postma

Even ter aanvulling op wat Matthew zei. De kosten om zondag lid te worden bedragen totaal €25,-. Dit is inclusief inschrijf kosten. Deze dient ter plekke betaald te worden.

Dit zal ook nog in het meeting topic vermeld worden.

JRSendar

Gooeeeeedden avond!!

Bjj deze wil ik mijzelf ook even voorstellen.

Ik ben Jonathan Sendar.  22 lentes jong. Geboren (08-07-1989) en nog altijd woontachtig in Alkmaar. Ik werk bij Tata Steel IJmuiden als All-round Procesoperator.

Nu wat ons allemaal interesseert hihi... ik heb op mijn 18e leeftijd minn rijbewijs gehaald en kocht gelijk een Toyota Corolla 1.6 gti E10. Hier heb ik 2 jaar heerlijk meee geraced totdat het een en ander kapot ging.

Deze auto heb ik toen ingeruild voor een prachtige Alfa Romeo 147 1.6ts edizione exclusivia. Deze alfa heb ik toen voorzien van lambo-deuren( volgens diverse tuningsbladen, was ik de enige in nl die deze scharnieren had. Deuren ging over mijn motorkap ipv schuin omhog).

En 2jaar later had ik mijne Italiaanse bolide wel gezien en wou ik iets heeeeeeeel anders.

Een Super sexy Renault Megane CC uit 2004. Ik probeer me te verdiepen in type en uitvoering etc. Het enige wat ik weet is dat dit een dynamic comfort uitvoering is. maar absoluut niet welke fase of what so ever.

op onderstaande afbeelding is te zien hier mijne CC er nu bij staat. ik heb gister wel al xenin ingebouwd. Ik heb dinsdag een afspraak staan om mijn nieuwe velgen te monteren (moeten nog bandjes onder).

[/img]

JRSendar


Edwin Postma

Welkom Sendar.

jij hebt een Megane 2 CC phase 1 ;)
Mooi kleurtje is dat.
Maar ik ben wel benieuwd naar die alfa dan met vleugel deuren.
Een collega van mij heeft ook een Corolla.
Ik weet niet of je bij de Corolla club hebt gezeten?
Maar misschien ken je hem wel. Marvin heeft hij ;)
Truckertje

St3pHaN

Citaat van: Rick Santbergen op  8 april 2012, 17:00:13
Kan het kloppen dat jij 10 over 4 in Teteringen reed, richting Oosterhout?
Ja kan inderdaad wel kloppen ik rij regelmatig op de oosterhoutseweg!
Dan ik heb jouw niet zien rijden als jij met je Megane was anders was het me wel opgevallen.
Kom jij ook van die kante van Breda?

Edwin Postma

Volgens mij komt Rick uit Oosterhout :q 8)7
Truckertje

Karin

Welkom Jonathan, veel plezier hier en natuurlijk met je auto.

Rick Santbergen

Citaat van: St3pHaN op  9 april 2012, 09:22:37
 
Ja kan inderdaad wel kloppen ik rij regelmatig op de oosterhoutseweg!
Dan ik heb jouw niet zien rijden als jij met je Megane was anders was het me wel opgevallen.
Kom jij ook van die kante van Breda?

Ik was samen met mijn vriendin naar de Vrachelse Heide geweest en onderweg naar huis (Breda).
We kruiste elkaar en dacht jou auto te herkennen.

Citaat van: edje op  9 april 2012, 09:23:57
Volgens mij komt Rick uit Oosterhout :q 8)7

Ik woon in Breda sinds deze maand. Maar daarvoor heb ik altijd in Zevenbergen gewoond.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev