Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

mark

#3870
hallo allemaal,

ik heb nu sinds kort mijn rijbewijs en ik heb nu een megane 1 phase 2 gekocht.

ik heb er nu een andere radio ingezet (sony met cd speler) want er zat nog een prehistories ding met cassette band (dinges/geval) in.
verder komen er nog van die seat ibiza cupra onderlippen onder. en als ik nog een paar mooie velgjes op de kop kan tikken dan komen die er ook onder,
maar verder hou ik het subtiel !-!

Je nieuwe topic even verplaatst naar het wie is wie gedeelte

mark

deze foto is op mijn werk genomen waar die ook vandaan komt (Oving Raalte)

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Karin

#3873
Hallo Mark, gefeliciteerd met je rijbewijs en je auto en veel plezier ermee.

conti

Hallo megane fanaten,

nooit geweten dat er een renault megane forum bestond 8)7
Ree al 8jaar in me megane break probleem loos rond, dik 90.000km ermee gereden en enkel ruitesproeier pomp, stofhoezen voor en achterklep slot stuk (eigen schuld)
Wel goed en op tijd onderhoud laten uitvoeren.

Vorig jaar besloten om een nieuwere megane te kopen (wil geen andere dan een megane) Na een lange zoektocht één gevonden en maandag opgehaald. Wat rijdt ie fantastisch, 5klassen beter dan me oude gebakkie.

Heb wel een vraag omtrend de type. Heb me nooit in verdiept maar hoe weet ik nou of ik een dynamiek, techline, busnisline etc heb ???

Gister aangemeld en vandaag me eerste posting gemaakt. Vind het stationair hoger draaien dan dat van me vorige megane.
Wel heel leuk om te lezen dat er zoveel te doen is om de megane, kijk eigenlijk me ogen uit. Vanmiddag heel wat afgelezen en een hoop bijgeleerd.

groet
martin (conti)

mark

Citaat van: Megaantje  (Frank) op 16 maart 2012, 21:29:01
Vanwaar dit topic?

deze had ik gewoon in algemene zaken aangemaakt en nu staat die ineens hier :?

mark

Citaat van: Karin op 16 maart 2012, 21:56:02
Hallo Mark, gefeliciteerd met je rijbewijs en je auto en veel plezier ermee.

Misschien wil je jezelf in het wie is wie topic voorstellen, daar is het voor. Dan kunnen de moderaters dit topic verwijderen.

ok zal ik doen

mark

hallo allemaal,

ik ben mark seppenwoolde, ik ben 18 jaar en heb nu sinds een paar weekjes een megane 1 phase 2.
ik heb in december mijn diploma 2e autotechnicus gehaalt en ik ben nu bezig met de opleiding 1e monteur.
en ik werk nu sinds kort bij Oving in Raalte.

mijn hobby's:
lekker sleutelen

en bmxen

dennisje

#3878
Nou even On-Topic

Mark welkom bij de club !-!

Edwin Postma

Welkom, lekker dichtbij(zwolle) !-!
Truckertje

Karin

Martin, welkom en veel plezier hier.


ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Er komen steeds meer treinen fanaten! kunnen we de naam Mégane club niet veranderen in Mégane en Treinen Club?  :D 8)7

Affijn aan iedereen die ik gemist heb: Welkom hier!  ;)
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

matthew

@MArk

Het is hiernaartoe verplaatst omdat dit het voorstel topic is,en dat is wat je ook doet.

Dus Mark welkom hier,en aangezien je bij Renault werkt kun je mensen hier wellicht ook helpen in de technische topics met problemen of vragen.

@Martin ook welkom hier.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op 18 maart 2012, 15:18:53
Er komen steeds meer treinen fanaten! kunnen we de naam Mégane club niet veranderen in Mégane en Treinen Club?  :D 8)7

Affijn aan iedereen die ik gemist heb: Welkom hier!  ;)

Er zijn hier ook mensen die een bloedhekel hebben aan treinen hoor,ik ben er persoonlijk voorstander van om al het spoor te ontdoen van de rails (ben je door de hoge oud ijzerprijs meteen van het nederlandse tekort af) en dan waar het spoor lag asfalteren (en als we dan toch bezig zijn zou het leuk zijn om amsterdam van de kaart te vegen en daar dan iets van 500 rijstroken richten het zuiden neer te leggen) :D

Verder alle nieuw komers welkom!!!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev