Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Felix


dennisje

Beste Felix,

Tilburg is onderhand dicht.
Ben momenteel werkzaam in Eindhoven.
Werk je zelf ook bij het spoor?

Felix

Oh ja, das waar ook!
Nee, ben er niet werkzaam. Ik studeer nog  ;)

Wel hoop interesse in treinen en techniek, vandaar  ;)

dennisje

Ze zoeken nog meer dan genoeg medewerkers binnen Nedtrain Ivm met de vergrijzing. Eindhoven is momenteel een soort Diamant groep dit wilt zeggen dat de aankomende jaren veel weg gaan. dus ze zoeken nog genoeg mensen. miss als je klaar bent en je hebt intresse kan ik wel iets voor je regelen of als je nog stage wilt lopen? !-!

Groetjess Dennis

Felix

Haha, nou mijn opleiding is niet echt relevant. Ik studeer Land en Watermanagement in Velp. Ik word eerder iemand die en spoorlijn aanlegt dan iemand die de trein onderhoudt  ;)
Ik vind wel erg interessant, als ik meer tijd had was ik vrijwilliger geworden bij een stichting ofzoiets.

nielsjoh

Welkom Dennis, mooie auto, ik had zelf achteraf liever ook een gele gehad! Kun je in Eindhoven even de groetjes van mij ( Niels Haegens ) aan Frans (met die kever) doen? Heb er zelf 2 weken stage gelopen in 2009 ( of was het nou 2010) haha.
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

Mariotjekroon

Welkom bij de club, wat wil je allemaal gaan veranderen aan je wagen?

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Remy P


Dennis Postma

Welkom Dennis.  !-!

Welke standplaats heb je? Heb zelf ook bij Nedtrain gewerkt en werk nu bij NSr standplaats Zwolle.

Albert001

Welkom Dennis ,

Ben zelf ook een trotse bezitter van een gele coupe.
Mooie kleur en je wordt vaak bekeken helemaal is ze nog strak in de lak staat.

Grtzz Albert
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

dennisje

@niels

Ik zal de groeten doen haha leuk dat je hem nog kent hij is er nog steeds maar stopt waarschijnlijk dit jaar.

@Dennis Ik heb standfplaats EHV  heb je een foto van jezelfmisschien komen we elkaar wel tegenben je MCN?? HC?? of iets anders??

Mijn auto ga wel veranderen maar weet nog niet precies wat ik maak wel een project aan.




Groetjes

Dennis Postma

Ik ben machinist. Een foto van staat wel op m'n facebookpagina.

dennisje

Citaat van: Dennis Postma op 10 maart 2012, 11:00:33
Ik ben machinist. Een foto van staat wel op m'n facebookpagina.

Jhaa ik had het gezien !-! nou ik zal je gezicht proberen te onthouden en als ik je ooit ergens tegenkom in dienst breng ik wel even kop koffie langs !-! :q

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev