Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

matthew


Dante

Welkom Harold -- Leuk kennismakingsbericht :D
Overigens, je plaatje doet het niet :neen:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Mariotjekroon


Karin

Welkom Harold, veel plezier hier en in de toekomst met je nieuwe auto.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

Welkom Harold,misschien zie ik je nog eens rijden,kom uit Hoorn.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dirk Kuipers

Hoi Harold,
Welkom hier. Leuke voorstelronde!

Je hebt inderdaad gelijk dat het hier meer de oudere type's zijn. Maar de nieuwere type's zijn ook zeker meer dan welkom. Leuk dat je je hebt aangemeld dus!

Alvast heel veel plezier gewenst met je nieuwe (mooie!) auto!

Dennis Postma

Welkom Harold.

Zoals jij je voorsteld mogen wat mij betreft velen een voorbeeld aan nemen.
Leeftijd is hier geen probleem even als de leeftijd van je auto. Net wat Dirk zegt, het zijn veel oudere modellen hier maar de nieuwere zijn ook absoluut welkom hier.  !-!

Ik wens je veel plezier hier op dit forum. :)


Nosmo

Hallo Forumleden,

Ik zal nu even de tijd nemen om mij aan jullie voor te stellen.
Mijn naam is Maurice, ik heb een vrouw en twee kinderen en ben 39 jaar jong.
Ik heb in een jonger verleden verschillende auto's gehad en omdat ik niet zo aan een bepaald soort merk
auto gehecht ben waren het ook allemaal verschillende soorten auto merken.

Ik ben op mijn 18de begonnen met een Golf GTI, leuk als eerste auto haha. In die tijd heb ik er als hobby
en uitdaging een Matra Murena 2.2 bij op de kop getikt die ik zelf heb opgeknapt. Dit model had de 2.2 liter peugeot motor.
Toen ik afscheid nam van de golf heb ik een toyota celica 1.6 gekocht en hier weer een tijdje in gereden.
Toen een vrachtwagen er een klein maar toch iets te groot deukje inreed heb ik deze met schade ingeruild op een
Nissan 200 sx 1.8 turbo 16v.....lekker racemonster was dat zonder er al te veel aan te hoeven doen.
Ook hier weer de pech dat er na enkele jaren weer een ander doormiddel van een ongelukje een eind aan maakte.
De Matra had ik ook nog steeds en mijn vrouw en ik bleven hier in rijden.....lekker stoer naast elkaar in die 3 zitter.
Hier had ik wel het een en ander aan gedaan....speciale lack..andere bekleding...iets verlaagt en brede 4 spaaks sloffen eronder.
Toen het tijdperk kinderen aanbrak heb ik de Murena verkocht en er een oerdegelijke burgerauto (mazda 626) hatchback voor in de plaats gekocht.
Hier heb ik jaren plezier van gehad (met Lpg) en toen had ik een korte tijd een alfa 156 twinspark (met noten houten interieur) maar aangezien er iets teveel en te snel kapot ging snel verkocht voor een seat Toledo waarna ik dus terecht kwam bij mijn tweede franse auto ....een renault megane 1.5 dci grandtour.
Hier heb ik alleen andere velgen en sloffen onder gedaan zodat de normale velgen voor de winterbandjes vrijkwamen.



Al met al ben ik tot op heden wel redelijk tevreden met deze auto....lekker zuinig en fijn rijden met de caravan erachter.
Zo dit was het voor nu wel zo'n beetje.

Groeten Maurice
•Als een man de portier van zijn auto voor zijn vrouw openhoudt kan je 2 dingen bedenken, 1 zijn vrouw is nieuw of 2 zijn auto is nieuw.

Auto Historie: Golf GTI, Mazda 626, Matra Murena 2.2, Nissan 200sx 1.8i Turbo, Alfa 156 1.8 TwinSpark, Seat Toledo 1.6i, Renault Megane Grand Tour 1.5dci

Dennis Postma


Karin

Welkom Maurice, veel plezier hier.

Roadkill (Michiel)

Hey Welkom maurice,weer een Grand tour erbij,mooie aan jou foto vind ik dat ik zo mooi kan zien hoe laag die van mij nu staat :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

#3837
Welkom Maurice -- Mooie velgen, die AEZ Tacana's... Die wilde ik ook voor ik mijn huidige (zomer-)velgen tegenkwam...!-!

Ben achteraf ook blij dat ik ze niet gekocht heb... Ik zie ze erg vaak, net als de Dezent F
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Mariotjekroon

hai welkom hier bij deze gezellige famillie....

juul


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev