Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joey Voormolen

Die van blue megane lijkt wel van een oud club lid.
Had vroeger ook van die morette lampen weet niet meer van wie die was.
Lowered M3C GT

Dennis Postma

Ik denk dat jij de auto van Erik van Rijn bedoeld. Maar volgens mij is dat 'm toch echt niet. Het paarse op de foto's van Bleu Megane lijkt mij eerder door lichtval te komen.

blue megane

hij is blauw en het zijn devil-eyes

Albert001

Hierbij zal ik me ook even voorstellen

Mijn naam is Albert
Geboren op 27-08-1979
Woonplaats Vaals Limburg
Ik rij sins juni 2010 in een megane coupe PH 1 uit 98 1.6e  125 pk

Ze is in 2000 over gekomen naar nederland nadat de eerste eigenaar vanuit Duitsland hier heen is verhuist.
Voordat hij naar nederland kwam heeft hij het blok laten kietelen volgens de 1ste en 2de eigenaar heeft ze 125 pk gekregen.

Wil je meer over me weten vraag het gewoon
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Karin

Welkom Albert, veel plezier hier.

Roadkill (Michiel)

welkom albert,en weet je wat er allemaal veranderd is aan jou meg?(want dit is een heel forse stijging van het vermogen)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Nicole

Daar ben ik ook wel nieuwschierig naar. Y

Welkom trouwens! !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dante

#3817
Welkom Herman, Erwin, SD :huh: Sadula & Albert --

Tot ziens, Harm!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Albert001

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 25 februari 2012, 12:14:29
welkom albert,en weet je wat er allemaal veranderd is aan jou meg?(want dit is een heel forse stijging van het vermogen)

Om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee wat ze er aan hebben gedaan het eenige wat mij verteld is is dat ze de kleppen anders hebben gesteld en de comp aan hebben gepast.

En me meg is heel rap weg en top ligt rond de 210 a 215 op de klok maar om eerlijk te zijn geloof ik het zelf niet helemaal dat ze zoveel vermogen heeft ben er heel eerlijk in
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

sd

hallo sorry voor de late reactie moest helpen met verhuizen

mijn is Sadula ben 25 jaar en kom uit landgraaf.. ( bij albert in de buurt)

ben getrouwd en heb een zoon van bijna 4 mnd.

mij eerste renault.. antraciete megane station uit 2005 93.000 gelopen 1.6.. was eigenlijk bedoelt voor me pa maar rijd wel leuk. en station bevalt... daarom misschien in de toekomst een laguna 2.0T

aankoops tips zijn altijd welkom.

ben nu bezig me ovale spekaers erin te krijgen een heel misschien een klein subje maar heel bescheiden dit keer...

Karin


Albert001

Hey Sadula,

Welkom ik kom bijna elke dag door landgraaf voor me werk ( bij op de kamp) stomtoevallig ook in een renault alleen dan de Master  :P prive rij ik Renault maar zat later te denken van wacht ff ik rij nog een Renault voor me werk
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Felix

Bij deze heb ik mijn profielnaam iets persoonlijker gemaakt  :)

sd

Citaat van: Albert001 op 26 februari 2012, 19:47:43
Hey Sadula,

Welkom ik kom bijna elke dag door landgraaf voor me werk ( bij op de kamp) stomtoevallig ook in een renault alleen dan de Master  :P prive rij ik Renault maar zat later te denken van wacht ff ik rij nog een Renault voor me werk

hey albert woon er niet ver vandaan

Wheelie

#3824
Dag Meganeclub leden,
Vond het wel fatsoenlijk om als 1e bericht mezelf even voor te stellen (en gelijk de gemiddelde leeftijd even fors omhoog helpen  :) ).

Mijn voornaam is Harold, ben 46 jaar en woon in Volendam (al vanaf mijn geboorte in Amsterdam). Woon al ruim 21 jaar samen met een mooie latina; Irma Mercedes (tja; lelijke mannen hebben mooie vrouwen, zeggen ze). Samen hebben we drie kids; twee jongens; 16 en 20 en daartussenin een meid van alweer 18.
De twee oudsten studeren aan de Universiteit (rechten) en de jongste doet een opleiding engineering op MBO niveau (vroeger noemden wij dat geloof ik de MTS).

Werk al meer dan 25 jaar in de verzekeringsbranche, nu als sr. productmanager en heb veel verstand van autoverzekeringen en de schadeafwikkeling (dus mocht iemand eens met een probleem zitten; stuur een PM en ik kan kijken of ik je misschien ergens mee kan helpen).

Waarom hier aangemeld? Nou; omdat ik vandaag definitief de volgende leaseauto heb besteld en wel een Renault Megane Estate 1.5 dCi GT-line met álle opties behalve schuif/klap-panoramadak _o_.
Omdat het een leaseauto is, kan en mag ik er verder niet zoveel aan doen en met "full options" is er ook weinig meer te wensen dacht ik zo, maar een beetje ZIP of chiptuning zit er nog wel in.

Rij nu in een Ford Mondeo Titanium 2.0 16v in de sedan uitvoering: grote bak die ik -in 2008- een van de mooiste auto's vond in die klasse/grootte. Meer ruimte kon ik binnen mijn leasebudget niet krijgen. Maar nú met de Megane in de 14% bijtelling en een totaalprijs die met álle extra's bovendien nog eens ruim 2,5 mille goedkoper is dan de Mondeo, hou ik straks netto aardig wat extra salaris over (en alle beetjes helpen, ha,ha). De Renault heeft mijn voorkeur gekregen uit een rijtje met Ford Mondeo, Opel Insignia, en Peugeot 508 Hybrid; allemaal diesel uiteraard want ik rij ruim 40.000 km per jaar. Misschien in een ander topic wat rijervaringen met deze auto's die ik uiteraard heb proefgereden.

Ooit ben ik begonnen in een tweedehands Honda Accord die ik in 1985 kocht voor 2.850 guldens. Lang plezier van gehad en ook met het autootje naar Spanje en Portugal gereden (in vier weken tijd 7.500 km!).
Verder nog in merken gereden als Toyota, Mitsubishi, Audi, VW, Citroën en Alfa Romeo (Oh ja; en Mercedes als je dit verhaal goed gelezen hebt....  !-!). Deze Megane wordt alweer mijn 6e Renault. Heb altijd met plezier in Renaults gereden (R5, R19, 2 x Megane Station en een Scenic), vandaar dat de keuze na de proefritten snel was gemaakt.
En nu begint dan het lange wachten; waarschijnlijke levering in juli (hoop voor mijn verjaardag).

Heb me geregistreerd om in de tussentijd wat op het forum hier te kunnen rondneuzen en misschien nog wat op te kunnen steken, maar niet anoniem want daar hou ik niet zo van. Ben ook lid geweest van de Ford Mondeo Club (Zuid) en wat meetings bezocht en zelfs geörganiseerd. Weet niet of het hier ook zo ver komt, omdat de meesten hier toch wel bezig zijn met het betere sleutel- en tuningwerk aan de oudere typen en vaker ook de coupé's en cabrio's (oh, laat ik de "hot hatches" niet vergeten) en de Estate waarschijnlijk een minder vertegenwoordigd type zal zijn.

Omdat jullie de plaatjes van de Megane die ik heb besteld vast wel kennen en ik uiteraard nog geen plaatjes kan leveren van de auto die ik heb besteld (ga ik absoluut met jullie delen) hier maar even een plaatje van de huidige auto. Dat is dan wel geen Renault (en hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen), maar misschien wel leuk om te weten als jullie mij in de komende vier maanden nog spotten in deze auto (met Mr. Jummy op de hoedenplank; kadootje van mijn lieve dochter).

Groetjes en tot horens of schrijvens,
Harold (Wheelie)

Edit: plaatje toevoegen lukte me nog niet. Dit forum werkt iets anders dan dat ik gewend was...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev