Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin

Welkom Michael. Trouwens wel heel toevallig, twee nieuwe voorstellers en allebei Michael.

Renegade (Mark)

Ik zal me ook maar even voorstellen. Ik ben Mark, 23 jaar en kom uit zuid-limburg.

Mijn voorgaande auto's,

VW golf mk2 1300 uit 1992 met verbreed staal (14x9 voor en 14x10 achter)


Deze heb ik verkocht voor wat snellers namelijk deze golf mk2 gti8v uit 1989,


Bij aankoop uitgebreid van onderen bekeken alleen een jaar later bleek alle rottigheid vakkundig weggewerkt te zijn in plaats van gerepareerd... Schadepost, 2 rotte dorpels en een stukje bodem. Kosten als student, niet te doen.

Na iets meer als een jaar auto-loos geweest te zijn besloten mijn ouders om een nieuwe auto te kopen. Ik kreeg dus de kans om hun "oude" renault megane classic RXE uit 1999 1.6 16v (die ze toentertijd nieuw hebben gekocht) over te kopen. Deze kans heb ik dus met beide handen aangegrepen en dit is mijn nieuwe wagen geworden,




Tot nu toe pas een echte wijziging gedaan aan de wagen en dat is de laguna onderlip.

Plannen,
- Andere zomerwielen (ipv de 15" mini-wielletjes)
- Schroefset
- Misschien een setje angel-eyes (is nog niet zeker)

Heatzone (Mark)

Welcome hier! Leuk om te zien dat je een megane Classic hebt!! :)

Karin

Welkom Mark, veel plezier hier

matthew

Welkom en veel plezier hier en met je nieuwe auto.

R26.R

Hallo allemaal!

Ik ben Yves (Jaja, een fransman), 48, woon in het Westland.
Mijn auto: een Megane R26.R Radicale, nummer 6/10 voor Nederland nieuw gekocht bij VKV R'dam in 08/2009.

(ik wou een foto erbij zetten, maar ben niet zo handig als Renegade....Hulp!!)

En nu wat? Ik zet hem te koop!
We hebben samen 32.000 heerlijke km's gereden (Woon-werk, weekendjes, en zelfs een paar keer naar de enige echte Nordschleife...).
Aanpassingen: Alleen een radio/CD en goede luidsprekers.

Ik zal hem missen, maar ja.....tijd voor iets nieuws.

Groetjes

Karin

Welkom Yves (mede-westlander). Wordt de volgende auto weer een Renault of iets anders?

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

@ Renegade: Welkom op deze Forum, leuk zo een classic sedan, is weer es wat anders dan coupe's of hatchback's.
goede keus dat je voor een schroefset kiest, al die airrides heb je niks aan, straks kan je tenminste echt snoeihard door een bocht! als ik je gelijk een tip mag geven voor een merk, kies dan voor KW.

Veel plezier met je Mégane!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Renegade (Mark)

Citaat van: R26.R op 16 oktober 2011, 19:38:47
Hallo allemaal!

Ik ben Yves (Jaja, een fransman), 48, woon in het Westland.
Mijn auto: een Megane R26.R Radicale, nummer 6/10 voor Nederland nieuw gekocht bij VKV R'dam in 08/2009.

(ik wou een foto erbij zetten, maar ben niet zo handig als Renegade....Hulp!!)

En nu wat? Ik zet hem te koop!
We hebben samen 32.000 heerlijke km's gereden (Woon-werk, weekendjes, en zelfs een paar keer naar de enige echte Nordschleife...).
Aanpassingen: Alleen een radio/CD en goede luidsprekers.

Ik zal hem missen, maar ja.....tijd voor iets nieuws.

Groetjes

even naar www.imageshack.us , je foto daarzo uploaden en het wijst zich allemaal zon beetje vanzelf welke link je moet kopieren voor het forum :)

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op 16 oktober 2011, 21:26:14
@ Renegade: Welkom op deze Forum, leuk zo een classic sedan, is weer es wat anders dan coupe's of hatchback's.
goede keus dat je voor een schroefset kiest, al die airrides heb je niks aan, straks kan je tenminste echt snoeihard door een bocht! als ik je gelijk een tip mag geven voor een merk, kies dan voor KW.

Veel plezier met je Mégane!

Dankjewel ! En met de schroefset, ik heb niets anders dan positieve ervaring met v-maxx :) ben al een tijdje aan het meelezen hier dus ik weet dat ik nu eigenlijk vloek maar de kwaliteit is gewoon goed en na 3jaar heb ik er met de vw geen enkel probleem mee gehad !

R26.R

Bedankt voor de warme onthaal!

@Karin: nee geen Renault meer (voorlopig, dan) , het wordt een Cayman   :9~

@Renegade:  _o_ Bedankt, ik ga straks proberen..

michel vermeeren

nou ik zal mezelf ook eventjes voorstellen !-!

Ik ben michel vermeeren ben op deze site terechtgekomen omdat ik pas geleden me oude vertrouwde tigra heb ingeruild voor een meg2 en ik vandaag bij 100% tunig iemand van julli club tegen kwam en mij hier over vertelde 8)
ik ben nog een beetje aan het uitvogeln hoe t forum werkt maar dat komt wel goed!

mijn naam is dus michel ben 19 jaar kom uit zundert (ligt onder breda het zonnige zuiden 8)7)en ben werkzaam bij TB DAF Breda als bedrijfswagen monteur

naast mijn grote voorliefde voor autos en eigelijk alles wat kabaal maakt en van zn plek afkomt...
doe ik ook nog wel eens een beetje aan vissen en dan vooral op karper en forel. mijn avonden vul ik door in t kot (een schuur by n maat van me waar we kunne beunen aan van alles en ons kunnen vermaken) rondt te hangen. als je nog vragen hebt hoor ik het wel:P


R26.R

Welkom Michel, ik ben zelf al héél lang lid van de forum: 3 uurtjes >:D

Hier de fotos die ik niet kon uploaden:




Colin

Welkom michel, kom zelf uit rijsbergen dus wie weet komen we elkaar nog tegen. !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev