Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

nd-photo.nl

Welkom Mario, ben benieuwd naar de fotos als hij er uiteindelijk is!

Scientist

Thanks allen!

Gisteren even contact gezocht met de lease-maatschappij. De auto wordt half januari pas uitgeleverd i.v.m. half janari. Een full-options Megane Coupe GT heeft Renault blijkbaar niet bij bosjes op voorraad :P

VFRMARCEL

Hoi hoi ook ik wil me ff voorstellen
Ik ben Marcel (47j)  woon in het midden van het land met vriendin (klinkt zo lekker als je niet ben getrouwd ) en twee kleintjes (4 /6 jaar)
Voor de dagelijkse kost werk ik als product manager bij Hella en ontwerp verlichting /kabelsystemen voor op trailers aanhangers en bussen   
Hobby's sleutelen klussen motorrijden   duiken (alleen op vakantie )   
Zaterdag een blauwe Megane cabrio 98 als tweede auto , foto's moet ik nog maken
Zit wel werk aan maar dat zocht ik ook in de tweede auto
Aankomende week ga ik eerst de auto technische nakijken, remmen  (moeten slangen vervangen worden ) , olie en filters vervangen , distributie reeds vervangen , dakje schoon maken en impregneren   
Op het forum een opsomming gemaakt op preventief te controleren  mis ik er een dan hoor ik graag
- Zekering naast de accu
- 2 x Massa strips naar het blok
- Bdp stekker evt nieuw type stekker en sensor monteren
- Ecu checken op vocht
- Map slang vervangen
........ zeg het maar   

Verder op zoek naar originelen achterlichten en de heldere weer verkopen
Rechter voor lamp sterretje in
Interieur , voorstoel niet mooi meer
Raamrubber  (zal niet meevallen )
Ik heb ook  nog een onbalans bij tussen 100 – 110 km per uur  reeds laten uitlijnen en balanceren maar helaas nog niet weg   , ik zal hem zo eens op de brug zetten op mijn werk

Heeft er iemand een digitaal sleutelboek hou ik me aanbevolen

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Welkom Marcel, veel plezier hier en succes met het opknappen van je auto.

Dirk Kuipers



Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dante

#3443
Welkom Frank, Mario & Marcel --
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

NLCris

Hallo allemaal,
ik had mezelf nog niet voorgesteld op het forum, dus bij deze stel ik mezelf eventjes voor.

Ik heet Crispijn, ben woonachtig in Amsterdam-Noord, ben 22 jaar oud. Ben 4e jaars student, MBO laboratorium technieken pathologie.
Momenteel loop ik stage/werkachtig in het st. Antonius ziekenhuis, locatie Nieuwegein. Hierna wil ik graag doorstuderen op het HBO.

Mijn auto: Renault Megane coupe phase 1 (1998), 2.0 8v 8)7.
Voor eventuele video's om te kijken van mijn auto, kijk dan eventjes op youtube: http://www.youtube.com/user/NLCris

Mijn hobbies zijn: Beetje klooien aan me auto, met mijn vriendin leuke dingen doen (bijv. naar Zandvoort gaan, filmpje pakken etc.), met vrienden chillen. Naar lokale meetings gaan, waar voornamelijk honda's aanwezig zijn (Westpoort, havengebied A'dam, zwarte markt Beverwijk).

Verder hoop ik hier een leuke tijd mee te krijgen op het forum, en misschien ben ik wel eens een keertje aanwezig bij een van de megane-meetings.

Karin


mennohoek

Hoi,

Ik ben sinds gisteren ook een trotse eigenaar van een mooie Megane Coupe :)
Mjin naam is Menno, 30 jaar en kom uit Vianen. Ik woon samen met mijn partner Babs.






Ik hoop hier een en ander aan informatie te kunnen vinden (onderhoud / reparatie van kleine onderdelen) en ideeen op te kunnen doen.

NLCris

Welkom op het forum, en heel veel plezier  !-!
Mooie auto ;)

Nicole

Welkom!
Veel plezier met je megane! :)

(Is dat die megane met die verkoop foto's in de sneeuw? Volgens mij stond hij in Drenthe, al weet ik dat niet meer zeker. :q )
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

mennohoek

Citaat van: Nicole op 24 september 2011, 14:03:18
Welkom!
Veel plezier met je megane! :)

(Is dat die megane met die verkoop foto's in de sneeuw? Volgens mij stond hij in Drenthe, al weet ik dat niet meer zeker. :q )

Thanks.
Nee, de foto's zijn van de verkoop :) Geen sneeuw ;)

Ik moet nog wat kleine dingetjes doen. Achterraampjes gaan langzaam of niet goed open (bekend probleem had ik gelezen op het forum) en gordellampje knippert, dus zal wel een stekkertje niet helemaal lekker vast zitten.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev