Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Karin


Edwin Postma

welkom jarno.

Citaat van: PatrickAmsink op 17 juli 2011, 09:11:08
Edje ook uit het mooie gat hardenberg xD?!
1, mooie auto en gave kofferinstall.
2, nope, kom uit Zwolle ;) (maar wel uit de mooie hoek van het land) ;)
Truckertje


Roy (Coup a One)

Pieter, Patrick (lekker dichtbij !-! en toch weer 'n blauwe Y) en Jarno allen welkom !-!

Dré

#3229
Hallo allemaal.

Na een paar dagen hier te hebben rond gesnuffeld, wil ik me toch even voorstellen.

Mijn naam is Dré en ben een gehuwd man, vader van twee dochters waarvan een haar vleugels al heeft uitgeslagen.

Sinds 9-7-'11 ben ik eigenaar van een Renault Mégane Scénic 2.0 bj 1998, en deze is ingevoerd uit Duitsland in 2002.
Ik hoop hier een beetje wijzer te worden van dit type auto, mijn vorige auto heb ik helaas moeten wegdoen om medische reden.(Ford Probe)
We moesten eentje hebben met hoge zit/instap. Na een zoektocht van 5/6 maanden is de Scenic het beste uit de bus gekomen wat betreft in/uitstappen.

Mégane Scénic 2.0 8V

matthew

Welkom hier en veel plezier met je nieuwe ride.

cabrio1

hoi allemaal,

ik ben jasper, kom uit Veenendaal.
Heb sinds 13Juli j.l. een Renault Megane Cabrio gekocht.
Is mijn 2de auto.
Eerste auto was een Fiat bravo uit 98, maar
heb deze tegen een stoeprand geparkeerd.
gevolg; 2banden kapot, 1 velg kapot, en draagarm krom. En versnel.pook trillen tijdens t rijden.
Ik werk als monteur, maar dan in het grote spul (vrachtwagens).




matthew

Welkom Jasper.
Hopen op mooi weer dan kan het dakkie los en rijden maar.

Rohald

Welkom Dré en Jasper bij welliswaar niet de grootste familie van Nederland, maar zeker wel de gezelligste  !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

cabrio1

dankje matthew! ja, nu wachten op het mooie weer. Maar als ik de weerberichten zo bekijk duurt dat nog wel ff...:(

megane-tuning

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Stephanie (yellow-bitch) en sinds december ben ik de trotse eigenaar van mijn gele Renault Megane Coupe 2.0 16v uit 1996.
Er moet nog wel het een en ander veranderd worden.




Toen ik hem in December heb gekocht, moesten er nieuwe velgen onder eerst zaten er Dotz velgen onder en deze waren zo krom, niet normaal.
Nadat deze vervangen waren heb ik mijn uitlaat moeten laten lassen die zo lek als een zeef was, deze is inmiddels weer lek.
Ik heb een spaghetti spruitstuk en een mooie race uitlaat dat wel zorgt voor het mooie lekkere vroeemmm geluid:p
Volgens de vorige eigenaar is mijn megane tot 220 pk gechipt, en dit is dan ook wel te merken zodra ik tegen een audi of bmw moet racen, ik win het 9 van de 10 x:p
Mijn auto heeft al bijna 3 ton weg maar volgens mij is er rond de 2 ton een nieuwe motor in gegaan.
Ik sta altijd op de meeting in Barendrecht de SRR Straat Race Rotterdam.
Maar vind het toch ook wel een keer leuk naar een meeting te kunnen van de Renault's:p
Ik hoop dat jullie voor nu nog even voldoende informatie hebben.
Mochten jullie nog vragen hebben mogen jullie mij altijd mailen;)
grtzzz yellow-bitch.


Edwin Postma

welkom stephanie.

leuke megane verder.
maar 220 PK lijkt me wat stug :x
Truckertje

Karin

Welkom Dré, Jasper en Stephanie. Veel plezier hier

Dante

Allemaal welkom --
@Dré: Zo ben ik hier ook begonnen... Snuffelen, registreren & lid geworden :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev