Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

ik heb het gezien en geantwoord. o-)
Truckertje

Dzep

Hallo allemaal,

Mijn naam is Pieter aka Dzep.

Ik woon samen met mijn liefe vrouw Anita in Nijmegen(misschien dat we even komen kijken bij de Anac a.s Zondag)we hebben samen 4 kindjes waarvan er nog maar 1 thuis woont, de rest is het nest uit gevlogen inmiddels.

Nee zo oud zijn we nog niet 44.

We zijn beide werkzaam in de zorg wat we met liefde doen.

Auto historie
Suzuki Alto, Peugot 309, Renault Laguna ph1, Renault 21 Nevada, Hyundai pony, Alfa 145, Rover 416 2x.
Op dit moment rijden we nog de Rover 400, dit kan zomaar veranderen deze week want we zijn bij een Megane 2 van 2003 wezen kijken.

Dus als iemand nog tips heeft waar we naar moeten kijken, dan hoor ik het graag.
Is het keyless systeem beter als bij de Laguna met het zelfde jaartal. Want daar waren behoorlijk problemen mee.?

nd-photo.nl

Citaat van: edje op  2 juli 2011, 14:51:15
maar het blijft asociaal.
verder wel een fraaie break. o-)
maar paar dikke wielen er onder mikken en een schroefsetje zou erg gaaf zijn denk ik.

En achterste ramen blinderen!

Karin


PatrickAmsink

Ik ben patrick,,

Uit het mooie overijselse gat hardenberg..
Rijdt sinds kort een megane coupé 1.6E '97, omdat ik me Fiat pinda verropt had,,
Zeer chille auto, me ouder rijden ook al jaren renault, dus dan kan een coupé niet weg blijven.
Ik hoop veel te leren van dit forum omdat ik me auto extreem wil verlagen.
Dus heb ik gelijk een vraagje,, Wie heeft er een adresje om de torsie veren los te halen omgeving hardenberg.?
Want voor is geen probleem om zelf te doen.

Greets Patrick

Karin


Stony (Robert)

Hey Patrick! weer een lid uit de buurt erbij! Zal Erik blij mee wezen, die komt ook uit Hardenberg ;)
Heb zelf helaas nog geen adres in de buurt gevonden waar je de torsie assen kunt verstellen  :neen:
Heb je een fototje van je coupe?
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Edwin Postma

Hardenberg !-!
lekker dichtbij weer ;)
oja, welkom
Truckertje

PatrickAmsink

Stony,, ik heb wel een plaatje,, ik heb blijkbaar het "enclosed" type torsiestaaf,, en nu heb ik op het mooie internet een beunhaas gevonden die de veer los krijg met een grote dop en een bout+moer,,*wie niet waagt wie niet wint*
Edje ook uit het mooie gat hardenberg xD?!


Kun je zien waarom ik wil verlagen...

De "2uurklus" instalatie xD!

Dropsleutel (Björn)

Welkom Patrick, vanuit het zuiden van het land ditkeer  o-)

Ontzettend mooie Mégane, dit respect voor je kofferbak, ziet er goed uit  _o_
Zoals iedereen kun ook jij vast een hoop leren van dit forum, maar dat komt zo te zien helemaal goed!
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

nd-photo.nl

Welkom!

Kom je nog vooruit met al dat moois (en zwaars) in je kofferbak ;) Achterbumper en uitlaten zien er erg netjes uit!

Nicole

Welkom Patrick!
Mooie meg heb je! !-!

Wij hadden volgens mij dezelfde velgen onder onze zwarte coupe zitten. :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Jar

Hey ik ben Jarno woon samen met me vriendin in venlo, Ik heb een tweeling van bijna 10 . we rijden een megane 1.6 uit 2004 luxe ding hiervoor een mercedes A160 uit 2000 gehad en daarvoor en ford focus uit 2000 en daarvoor een seat ibiza sport uit 1994 enz enz hahah

Nicole

Jij ook welkom Jarno!
Heb je ook een foto van je megane?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

matthew


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev