Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Coelacanth

Citaat van: edje op 26 mei 2011, 17:41:50@Coelacanth: volgens mij ben je de eerste met een megane III estate.

Ah, zit ik dan wel op het juiste forum ?    ;)

Iets meer over de bestelde auto: het is dus een dCi 110 FAP Bose, Noir Etoile, verder geen opties/acc.
Ben niet merkvast, heb diverse merken voorheen gereden, wel allemaal Europees. De keuze voor de
de Megane was nog een fotofinish t.o.v. de nieuwe Focus Wagon.

Tenslotte is dit de vorige Renault die ik ooit had:



Dropsleutel (Björn)

Welkom allemaal!

Nico, mocht je ooit een Mégane door J'dorp horen/zien rijden met een hoop herrie uit de uitlaat, dan ben ik het waarschijnlijk  >:D
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

DONRozeboom (Mike)

En mocht je ooit een rood met zwarte hatch met angel eyes en laguna lip zien rijden, ben ik het :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Bengel

Grappig om te weten
Adres is Doorzwin 43**

Citaat van: Dropsleutel op 27 mei 2011, 10:53:20

Nico, mocht je ooit een Mégane door J'dorp horen/zien rijden met een hoop herrie uit de uitlaat, dan ben ik het waarschijnlijk  >:D


Citaat van: DONRozeboom op 27 mei 2011, 10:55:48
En mocht je ooit een rood met zwarte hatch met angel eyes en laguna lip zien rijden, ben ik het :P

wat betreft pics, ik weet bij god niet hoe ik ze hier op krijg, ben niet zo handig met die dingen.
Wie te vroeg naar de Keukenhof gaat, gaat naar de knoppen

Dropsleutel (Björn)

Citaat van: Bengel op 31 mei 2011, 10:42:46
Grappig om te weten
Adres is Doorzwin 43**

wat betreft pics, ik weet bij god niet hoe ik ze hier op krijg, ben niet zo handig met die dingen.

Haha toevallig, mijn collega woont in Doorzwin 51**, ben ik regelmatig te vinden :)

Foto's kun je op een hele boel site's uploaden, www.tinypic.com, www.imageshack.us, www.mijnalbum.nl. Van deze sites kun je dan een link afhalen, die je op deze site plaatst, tussen [img] [ /img], en dan komen je foto's tevoorschijn op het forum :)
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Bengel

Citaat van: Dropsleutel op 31 mei 2011, 10:51:21
Haha toevallig, mijn collega woont in Doorzwin 51**, ben ik regelmatig te vinden :)

LOL, lopend kom ik daar sneller dan met de auto, moet ik eerst het halve dorp omrijden.
Lange vliet/ Slenk en dan terug, Ben ik weer bijna thuis  Y

Op je uitleg over de pics moet ik me ff in verdiepen, ik ben daar echt niet in thuis geef mij maar een distributie of iets waar je vieze handen van krijgt.
Wie te vroeg naar de Keukenhof gaat, gaat naar de knoppen

DONRozeboom (Mike)

Afhankelijk van hoe vaak je je pc schoonmaakt kan dat hiermee ook hoor :D
Desondanks raad ik je aan deze even door te lezen :P
Wiki BBCode
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

atherion

Citaat van: -Erik- op 31 mei 2011, 20:49:29
anders stel je eens voor op dit forum.

Nou ik zal me inderdaad maar even voorstellen!!  niet zo netjes van me 8)7
ik ben Daniël, ik ben 19 jaar oud, Woon in Arnhem en ben sinds ongeveer een jaar de trotse eigenaar van deze deze
Renault megane coupe I phase 2 - 1.4 16v  BJ 2001.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden met mijn eerste auto, nu ik de auto ongeveer een jaar heb wil ik graag een aantal dingetjes veranderen om te beginnen met : Angel Eyes!!

foto van overdag!!( zal straks even een betere maken) :
-#Renault Megane Coupe 1.4 16v 2001#-  -#Zwarte Angel Eyes & Xenon 6000K#-


marcel-renault-addict

ik ben marcel geboren in drachten (friesland :cry: ) ben 21 jaar vrijgezel en renault addicted  o-)

euhm... ja woon nog thuis bij pappie en mammie !-! en mijn broer (is verstandelijk beperkt net as ik soms hahahahha)
rijbewijs gehaald op 8-9-09  <---- ik weet het, een dag later en had de mooie datum 9-9-09 er op :(

heb een half jaar in pappie's renault laguna HB II 1.6 107 pk uit 2004 (rampjaar) mogen cruisen. na een half jaartje mijn eerste (ramp)auto gekocht een fiat cinquecento van '97 en begin dit jaar een nissan micra van '93 gekocht die reed perfect.

en.....  jawel club-leden zoals jullie miss al kunnen vermoeden ben ik sinds gister in het bezit van mijn 1e eigen renault :D de mégane coupé 1.6e 90pk met 260.563 op de teller van '97.

Dravious (Dennis)

Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

niXon

Welkom Marcel,
en laten we hopen dat dat voorlopig ook de enige mankementen aan je "nieuwe" megane zullen zijn :)
en dat je er nog veel  plezier van zal mogen hebben !-!

Karin


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev