Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

rachid

Citaat van: piedro op 19 april 2011, 21:13:17
hoihoi,

ik ben piedro 35 jaar chauffeur bij destil en getrouwd met danielle 31 jaar en werkt bij ekoplaza een natuurvoedingswinkel in tilburg
we hebben een zoontje tycho van nu ruim 16 maanden
met z'n drietjes wonen we in tilburg  en hebben 2 honden (sharpei's) kaylee en baloe.

de megane is onze 4de renault we hebben 3 twingo's gehad.

de megane bevalt erg goed al zou hij een maatje kleiner mogen zijn..

we zijn beide stapel gek van mini's zowel de classic als de new mini.
we hebben 8 classic's gehad en 1 new mini

we hebben een aantal vrienden/kennissen met renault's
1x renault megane 1 classic bj 99
1x renault megane 1 5drs bj ?
1x renault megane 2 5drs bj 04
1x renault megane 2 grand tour bj 04
1x renault laguna  5drs bj ?
1x renault kangoo kanarie geel bj ?

en zelf hebben we een renault megane grand tour 2.0 16v..met te veel luxe die we nooit gebruiken :q

onze volgende auto wordt denk ik een clio
of als we er geld voor hebben een new mini of een megane 3 grand tour

Heb ie foto's van je peitjes?
Heb er hier ook een rond huppelen.

Stefan

Foto's dan wel in "klets maar raak" gaarne..... ;) Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dipsausz

Goeiemorgen

Heb al een vraag gesteld op het forum dus stel me ook maar even voor. Ik heet Robin, 27 jaar en ben werkzaam.
Woon in Lelystad en werk als rasechte Feyenoorder in A'dam.

Andere hobby's zijn motorrijden en bodybuilding. Zelf net m'n woon/werk motor verkocht en gewoon weer op zoek naar een heerlijke chopper.

Ik ben nog wel Megane-loos. Ga vanmiddag bij een 1.6 Coupe uit 98 kijken.

Gr. Robin

bavaria

#3003
Citaat van: bavaria op 20 april 2011, 20:31:32
Hello beste megane vrienden

Ik ben richard van 1974  !-! ik heb vandaag een Megane Scenic gekocht een 1600cc 8v op g3 250d gelopen  8)7

De auto voor 350 euro gekocht  Y met compleet versleten koppeling  :D (mag ook wel na 250d)

Bedoeling om te kijken hoe lang ie nog vol houd en technische in orde maken ivm deze op lpg g3 rijd gezien de  :cry: benzine :sleepey: prijzen

Ik heb de auto net van lelystad naar hilversum gesleept naar auto hobbyclub ask waar ik dit ga doen.

Ik hoop wel op wat tips die ik ga vragen  8)

zo eerst een biertje  o-)

zoals beloofd de pictures lekker uitgeleefd.








Den

Heej bavaria,

Net even je plannen gelezen. Let met deze kleppendeksel erop dat ze snel zweten, de gebruikte koppen zijn daarnaast erg gevoelig. Lekke koppakkking is vaak aan de orde. Zeker op gas, moeten de kleppen aangepast worden en wen eraan dat je vaak de kleppen moet stellen, hoorde van een dealer dat ze een auto elke 5000 km moeten stellen en dat ze er een nooit hoeven te stellen. Ik heb evt nog een set kleppen en dergelijke als ze niet goed meer zijn. Zijn 15000 km oud dus bijna nieuw.
Verder heb je nog wel wat werk aan het uiterlijk. Ga je er nog wat aan doen of blijft het zo ?

Veel plezier met je scenic en veel succes met het sleutelen
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

bavaria

#3005
Citaat van: Den op 23 april 2011, 14:34:54
Heej bavaria,

Net even je plannen gelezen. Let met deze kleppendeksel erop dat ze snel zweten, de gebruikte koppen zijn daarnaast erg gevoelig. Lekke koppakkking is vaak aan de orde. Zeker op gas, moeten de kleppen aangepast worden en wen eraan dat je vaak de kleppen moet stellen, hoorde van een dealer dat ze een auto elke 5000 km moeten stellen en dat ze er een nooit hoeven te stellen. Ik heb evt nog een set kleppen en dergelijke als ze niet goed meer zijn. Zijn 15000 km oud dus bijna nieuw.
Verder heb je nog wel wat werk aan het uiterlijk. Ga je er nog wat aan doen of blijft het zo ?

Veel plezier met je scenic en veel succes met het sleutelen

verlopig ga ik deze rijden en ja maak hem weer in orde als nieuw ik ben zelf laser plaatwerker geweest dus dit is niet zo lastig en mijn buurman is spuiter  :q.
Die modelen roesten wel als je ze niet bij houd ik heb op de brug paar lelijke plekken gezien nog niet ernstig maar toch.

Ik heb en na woensdag had ik mercedes a-klasse die ik verkoch theb   wat een pokke auto ...... 170 cdi vandaar ik weer lpg auto wil altijd gereden en dit redelijke simpel techniek en te doen kwa prijzen.

Ik zal is lid worden en dit projectje is bijhouden ;-)

ericmd

ziet er leuk uit zon scenic projectje. er zijn hier heeeeeeeel veel coupe rijders of de scenic rijders houden zich erruggg stil. Welkom en laat maar eens zien wat het wordt.
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Atrax (Herman)

Hoi allemaal, na een paar vragen gesteld te hebben hier, maar besloten om lid te worden. Dus ik zal me nu ook even voorstellen.

Mijn naam is Herman, ben 24 jaar oud en ik woon in Hengelo (twente). ik bezit mijn megane coupe nu iets meer dan een half jaar. het is een phase 2 uit 2002 en er ligt een 2.0 16v in. Dit is mijn 2de auto.

Mijn eerste was een peugeot 306 sedan (1995), welke net een zeer grote beurt had gehad door de vorige eigenaar, en die hem daarna toch niet meer wou hebben...  8)7 . daar heb ik toch zo'n 4,5 jaar plezier eraan beleeft, toen de auto toch af begon te takelen, en hij weg ging voor het een te grote kostenpost werd.

In de week werk ik in een laboratorium, bij een bedrijf die voedselproducten levert aan zijn klanten (eiproducten). De producten onderzoek ik op micro-organismen. Dus als jullie producten nuttigen waarin ei zit, en jullie niet ziek worden, dan heb ik mijn werk goed uitgevoerd  8) Dus met dit warme weer soft ijs bijvoorbeeld   :q :P

Heb dus niet echt een technische achtergrond, dus vergeef me als ik domme opmerkingen maak  o-)

Karin

Welkom en ach ik ben ook niet technisch dus er zullen denk ik ook wel van dat soort vragen van mij komen  :D

ericmd

2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

Truckertje

DONRozeboom (Mike)

Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

niXon

welkom allen :)
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar je scenic project topic bavaria :P Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev