Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

EngelBGualtink

Hallo allemaal,

Ik ben Engelbert G Altink 31 jaren jong en heb sinds gister een Renault megane diesel. M'n grootste liefde komt uit de filipijnen en dat is m'n lieve schat. Ik ben woonachtig in het zonnige Glanerbrug tussen Enschede en Gronau. woon er sinds juni 2010. Heb m'n opleiding als Hovenier en tuin onterwerp gedaan en afgerond.
Mijn eerste auto was een volvo 340 special uit 1990 waar ik met alle plezier en tevredenheid mee heb gereden. Ben dan ook tot op heden redelijk actief geweest in de v3c ( volvo 300 club). Nu heeft deze auto niet het eeuwige leven en eigenlijk per toeval kwam ik op deze megane. Er moeten nog een paar dingen aan gebeuren zoals de sloten vervangen en de storinkjes in de lampen.  maar dat is wel te doen denk ik. Het zal niet veel moeilijker zijn als bij de volvo.  Auto's en Auto techniek zijn een grote hobby van me en onder andere komen daar nog RC modelbouw heli vliegen en op bouwen, en RC vliegtuig vliegen en bouwen. Muziek maken en schrijven. en nog enkele andere dingen. 

Nou ik hoop dat jullie me zo een beetje beter leren kennen. en anders als je vragen hebt schrijf ze me per email of per pm, dan beantwoord ik ze erg graag.

Hartelijke Groetjes Engelbert
zo nu eerst een RENAULT MEGANE I 1996 1.9 D Eco

Dennis Postma

Kijk dat vind ik nou eens een goed voorbeeld van hoe je je voorstelt. !-!

Welkom hier Engelbert en veel plezier en gezelligheid toegewenst hier op het forum.  :)

Nicole

Hoi,

Welkom, en veel plezier met je megane !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ericmd

yup Welkom ook uit Nieuwegein ;)
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

rachid

Ik zal me zelf ook even voorstellen.
Ik ben Rachid en ben sinds vrijdag de nieuwe eigenaar van een blauwe megane 1.6e coupe.
Ik heb altijd alfa gereden met plezier en dacht het is nu tijd voor wat anders.
Ik ben 32j en woon samen met mijn vriendin,hond,zebravinken,baardagaam,vissen en een kat.(ja ik weet het maar alleen de vissen zijn van mij).
Ik zal van de week even foto's maken van mijn bolide en die even plaatsen.

Colin

welkom!  heb je nog plannen met je bolide?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

ericmd

2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Karin

Welkom Rachid en veel plezier

Nicole

Welkom Rachid !-!
Veel plezier met je mégane Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Zal ik me ook maar even voorstellen.
Ik ben Mike Rozeboom, 20 jaar en werk bij Peak-IT.
Mijn rijdende leven begonnen in een Toyota Aygo 8)7, was een auto van mijn werk, dus ik was er blij mee:P
Daarna mijn eerste eigen auto gekocht. Een pracht van een auto. Een Mazda 323F uit 1990, welgeteld 2 maanden jonger dan ikzelf.
Na veel drama, en veel te laat erachter komen dat mijn thermostaat kaduuk was, en mijn hele koelsysteem plat lag, mocht deze naar de sloop. Motor kaduuk gereden.
Daarna aan een goedkope Renault Megane I Hatchback gekomen. Rood, kunststof bumpers, de lelijkste wieldoppen die ik ooit had gezien.
Wieldoppen natuurlijk meteen eraf. Onderhand ook genoeg aan gebeurt. Schokbrekers beide vervangen, linkerwiellager en rechteraandrijfas vervangen, en afgelopen weekend maar ff remblokken en schijven vervangen. Kwa uiterlijk zijn er 14" lichtmetalen velgen onder gegaan, de kunststof bumpers met t handje pikzwart gespoten, net als de stootstrips en de deurhendelds o-) En de remtrommels en klauwen zijn rood geworden. Met dit als resultaat:
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

ericmd

ziet er leuk uit Mike. de zwarte accenten springen er goed uit . Een duidelijk thema zo rood met zwart.
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

DONRozeboom (Mike)

Citaat van: ericmd op 11 april 2011, 15:40:18
ziet er leuk uit Mike. de zwarte accenten springen er goed uit . Een duidelijk thema zo rood met zwart.

Thnx.
Hij moet alleen weer ff opnieuw. Ik was vergeten blanke lak te halen, dus het bladdert er weer een beetje af. In de vakantie van de zomer maar weer ff een daggie ervoor uittrekken dan maar:P en dan ff goed afwerken :D
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev