Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Welkom Patty !-!
Veel plezier met je Coupe Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Welkom.

Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst met de Coupe.

Mocht je lid willen worden.....

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=11007.0

En dat geld natuurlijk voor iedereen die hier nieuw is. We hebben een bijzonder jaar voor de boeg aangezien de club dan 10 jaar bestaat. Dus laat dit mooie jaar niet aan je voorbij gaan.  !-!

Stefan

jep Y

krijg je gelijk een heel stuk extra rechten hier op het forum en daaromheen !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

paikey


Patty

Dankjewel :D

Ik zal me snel genoeg aanmelden als lid

Zojuist nog even wezen kijken bij me nieuwe schatje :D ben alweer helemaal verliefd!
Vrijdag kan ik hem eindelijk ophalen!


Benjamin Renon

Welkom Patty. Werkt je broer ook bij een dé Renault garage in Helmond? Dan zou hij een collega van me kunnen zijn. ;)

Ook alle anderen welkom!  !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Patty

Citaat van: Benjamin Renon op 15 december 2010, 19:35:37
Werkt je broer ook bij een dé Renault garage in Helmond? Dan zou hij een collega van me kunnen zijn. ;)

Nee bij Ahrend in Eindhoven

Rogier

kijk weer een zwarte coupé fase 1 erbij :) je ziet ze niet veel


welkom alle !-!  !-!  !-!

Patty

Citaat van: Rogier op 16 december 2010, 10:11:27
kijk weer een zwarte coupé fase 1 erbij :) je ziet ze niet veel

Ben er bewust naar op zoek gegaan....echt een vrouw he :P niet naar het motorische gebeuren kijken :D zolang hij maar zwart is vind ik het prima ;)

Rogier

laten we hopen dat je genoeg veilige ritten mag maken met de auto !-!
en misschien tot op een meeting/evenement.

Scrammy

Zoals er toch wel verwacht word voordat je iets te weten wil wil komen of vragen zal ik me bij deze even voorstellen.

Ik ben Mark, 29 lentes jong, woonachtig in Rijssen samenwonend met mijn vriendin.

Sinds afgelopen vrijdag ben ik in het bezit van een Megane Break 1.6 16v RXE van 1999 met 159.000 km achter de rug en waarbij de historie vanaf 70.000 km bekend is.
Het ging eigenlijk al na 5 minuten na het ophalen al mis met de auto. Bij de benzinepomp liep er al zeer kostbare vloeistof langs mijn benen het afvoerputje in. Wat bleek...... de o-ring boven op de benzinetank is lek welke onder de achterbank zit bij de brandstofpomp en vlotter.
Nu moet deze o-ring eerst besteld worden en zal hoogstwaarschijnlijk aanstaande donderdag vervangen worden.
Zolang ik rij lekt deze niet, alleen als ik met contact aan stil sta zonder draaiende motor, met contact uit is er ook niets aan de hand, maar vervelend is het wel.
Na gisteren dit forum al gelezen te hebben heb ik zojuist de Megane onder de kap nader bekeken.
Er zitten al gelukkig Denso penbobines in dat scheelt alweer. Tevens heb ik de BDP-sensor los gehad en schoongemaakt (was eigenlijk niet nodig, leek wel nieuw te zijn) ook heb ik de stappenmotor los gehad en deze had duidelijk een schoonmaakbeurtje nodig, wat smerig was deze.
Voor de rest heb ik weinig bijzonderheden kunnen vinden dus dat is altijd mooi.
Na het schoonmaakbeurtje loopt de Megane rustiger stationair, het leek af en toe wel of ie bij stationar draaien de hik had en nu is dat over.


Waarom een Break zullen jullie je misschien wel afvragen? Dat is alleen vanwege onze hond zodat deze iets meer ruimte heeft tijdens het transport. Zelf heb ik hiervoor een Twingo van 1995 gehad en mijn vriendin heet een Twingo uit 2004 dus met de ruimte zijn we aanzienlijk vooruit gegaan met de Break.

Ik zal even mijn autohistorie vertellen:
Citroen AX
Honda Civic
Nissan Micra
Mazda 323
Fiat Doblo (van de zaak)
Daf 66 (lekker goedkoop ivm auto van de zaak)
Peugeot 205
Volvo S40
Renault Twingo
en dan nu de Megane

Niet echt merktrouw zullen jullie wel denken en dat klopt helemaal. Ik kijk gewoon wat er zoal te koop is als ik op zoek ben naar een auto en dan kan het vanalles worden.

Ik denk dat jullie nu wel genoeg van me te weten zijn gekomen en zal ik het forum maar eens doornemen en hopelijk nog lang mogen genieten van de Megane want deze rijdt goed, comfortabel en vergelijkbaar met de Volvo S40 welke ik gehad heb, maar dan wat zuiniger.
Het enige wat me nog opgevallen is tijdens het rijden is dat de versn.pook vrij losjes zit en met gas geven duidelijk naar je toe komt en met remmen dat deze van je af gaat.
Dit is mij tijdens de proefrit niet opgevallen, misschien dat één van jullie hier iets meer over kan vertellen. Ik zal zowieso even op het forum kijken of iemand hier ook last van heeft of last van heeft gehad.

Dirk Kuipers


Rogier


Meggy coupe

#2699
dag allemaal --,

Ben dus Wouter Bijnens uit BELGIE !! !-!, besta al 20jaar ;)  mijn eerste auto was een Clio uit 2003 die ik sins oktober heb verkocht en de nieuwe aanwinst was een Megane coupe 2009 1.5Dci.

ben altijd al fan geweest van renault vind het gewoon fijne en mooie auto's  ;)

Mijn eerste grote liefde,







allemaal zelf gedaan in een jaartje tijd en toen was ik hem beu en wou iets nieuws  :roll:

dus dat is deze







alles er op en er aan (toch zo goed als)

had 25 000 km op de teller en was maandje geleden toen ik hem kocht 11m oud

echte planne heb ik nog niet wel de stootstrips laten spuiten en de achterkant en ook wel mss een chipje erin ;)

zo dat was het dan ik ga in de week als ik nog eens een gaatje vind een project aan maken  ;)


Mvg,

Wouter Bijnens

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev