Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Remy P

Goei dag allen!

ik ben Remy, komende dinsdag 22 jaar jong. Woon in Roermond en heb sinds een kleine 2 maanden een Megane Cabrio 1.6 16V uit 2000. Met slechts 101.014 km op de teller toen ik hem kocht ben ik helemaal happy met mijn eerste auto. Heb ook allerlei plannen met de auto...nieuwe ditjes en datjes....beetje opleuken / tunen in de loop der tijd.
Ben sinds een 3 weken lid op deze site, maar kom nu pas dit topic tegen, dus bij deze!

Ik had nog graag een foto'tje willen bijvoegen, maar heb geen idee hoe dit moet....iemand die me dat kan vertellen?

Grutjes!

Nicole

Hi!
Allereerst, Welkom!
Je kan de foto oploaden via bijv. Tinypic.com of imageshack.us, en dan de url kopieren.
[img ]url[ /img], daartussen in plaats je dan de url (haakjes moeten er gewoon aan vast, zonder spaties, maar anders kan ik het voorbeeld niet laten zien haha!), en dan heb je de foto! :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Benjamin Renon

Welkom Nicole en een nette wagen hoor veel plezier ermee!

Hoi Remy veel plezier op het forum. Zie je af en toe ook een rode Coupé rijden in Roermond, dan ben ik dat?!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Remy P

@ Benjamin..zie je auto heel vaak...werk als bijbaantje bij de cafetria bij jou om de hoek en met bezorgen rijd ik vaak langs jou auto! Bewonder hem elke keer weer! 

Remy P

#2629
En bij deze dan twee pic's van mijn cabrio:





niet teveel letten op mijn rare face op de tweede foto...

Rogier

welkom allemaal !-!

benjamin je megane valt op, blijkbaar je evo niet :P

Rogier


Remy P

heb ze ge-edit...doen het nu wel.

Rick Santbergen

Welkom Remy.

heb je nog specifieke plannen met de cabrio? Want "nieuwe ditjes en datjes....beetje opleuken / tunen in de loop der tijd." klinkt mij een beetje vaag.

Remy P

Ik heb ondertussen al de pookknop vervangen en sportpedalen gemonteerd, nieuwe speakers achterin ingebouwd (oude waren kapot), en toen ik hem kocht zaten er voorin een speakerset met versterker, alleen die doet het niet, dus die moet ik nog aan de praat zien te krijgen. Verder moet het lampje van de binnenverlichting vervangen worden en automatjes.
Ook moet er een luchtslang geplaatst worden, want de vorige eigenaar heeft om een vreemde reden de slang van de luchtinlaat eruit gehaald, dus in feite zuig ik nu de warme lucht vanuit de motor en dat lijkt mij niet echt de bedoeling. Misschien dat ik dit combineer met een openluchtfilter kit.
Grotere ingrepen op de lange termijn zijn onderlip voor, sideskirts, achterbumper.....dubbele uitlaat L/R.....en spoorverbreders.
Ook zit er een klein putje in de deur die ik graag uitgedeukt wil hebben.

Voorlopig kan ik dus zeker nog vooruit! Maar het zal stukje bij beetje moeten gaan...geld he!

Rebecca Fontijn

bij deze heet ik ook iedereen weer welkom bij onze gezelige club  !-!

Rick Santbergen

Citaat van: Remy P op 22 oktober 2010, 11:24:22
Ik heb ondertussen al de pookknop vervangen en sportpedalen gemonteerd, nieuwe speakers achterin ingebouwd (oude waren kapot), en toen ik hem kocht zaten er voorin een speakerset met versterker, alleen die doet het niet, dus die moet ik nog aan de praat zien te krijgen. Verder moet het lampje van de binnenverlichting vervangen worden en automatjes.
Ook moet er een luchtslang geplaatst worden, want de vorige eigenaar heeft om een vreemde reden de slang van de luchtinlaat eruit gehaald, dus in feite zuig ik nu de warme lucht vanuit de motor en dat lijkt mij niet echt de bedoeling. Misschien dat ik dit combineer met een openluchtfilter kit.
Grotere ingrepen op de lange termijn zijn onderlip voor, sideskirts, achterbumper.....dubbele uitlaat L/R.....en spoorverbreders.
Ook zit er een klein putje in de deur die ik graag uitgedeukt wil hebben.

Voorlopig kan ik dus zeker nog vooruit! Maar het zal stukje bij beetje moeten gaan...geld he!


Plannen klinken heel goed, ben benieuwd naar je vorderingen de komende jaren. !-!

Ik mis alleen nog een deftige verlaging in de plannen o-)

Remy P

Nou, het klinkt misschien gek, maar ik heb het niet zo met verlagen. Ik vind het namelijk mooi als er rondom overal dezelfde afstand zit tussen band - wielkast. Door te verlagen heb je dat niet meer en persoonlijk vind ik dat niet zo mooi. Niks tegen degene die dit wel hebben hoor..zo vreselijk vind ik het niet, maar voor mijn eigen auto niet ;) en bovendien denk ik dat als ik met bumpers, lipjes en sideskirts ga werken, de carosserie toch al lager aan de grond komt te liggen en als ik hem ook nog verder zou gaan verlagen, moet je bij elke drempel rustig erover heen en dergelijke...tenminste zo denk ik erover. Maar ach...wie weet, als ik ooit nog wat geld over zou hebben.

Rick Santbergen

De carosserie kan niet lager komen te liggen door bumpers, maar alleen door verlaging.
Daarnaast is de afstand tussen band en wielkast nu niet overal gelijk. Want de ruimte is boven de band veel groter dan aan de zijkanten. En aan de voorkant is die afstand groter dan aan de achterkant.

Remy P

Citaat van: Wrecked op 22 oktober 2010, 13:31:23
De carosserie kan niet lager komen te liggen door bumpers, maar alleen door verlaging.
Daarnaast is de afstand tussen band en wielkast nu niet overal gelijk. Want de ruimte is boven de band veel groter dan aan de zijkanten. En aan de voorkant is die afstand groter dan aan de achterkant.

Maar is het dan niet zo dat een lip en sideskirts onder de huidige carosserie komen te hangen? In dit geval trekt je als het ware de carosserie verder naar beneden door toch? of zie ik dit verkeerd?

In elk geval zijn dit plannen voor later...voorlopig heb ik nog andere zaakjes op mijn lijstje staan ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev