Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

adinsx

Ik heb me alvast bij voorbaat even aangemeld omdat ik eens door het forum wil struinen. Misschien dat sommigen de forumnaam herkennen van het Autoweekforum of RTC, maar goed even in het kort:

Ik ben Tom, 25 jaar, Autotechnisch Ingenieur, werkzaam bij AMT als redacteur.
Daarnaast gek van Renault, mede door een vader die bij een dealer werkt.
Eerste auto een R19 Chamade, gekocht voor 20 euro en mee in de Autoweek gestaan. (klokje rond)

Nu rij ik (nog) een blauwe Clio RS182 (Clio II Phase3)


Maar die heeft inmiddels 130.000km op de teller en eveneens bijna 3 jaar in bezit.
Ik zit daarom nu te kijken naar een treetje hoger, namelijk een gele Mégane II phase2 R26 F1-team.
http://img219.imageshack.us/img219/4409/r2602.jpg


Het staat nog in de kinderschoenen, krijg namelijk m'n vriendin nog niet overtuigd, maar we gaan ons best doen ;)


waar ik ook naar zoek:
Ik ben al vaker een Mégane II CC tegen gekomen in RS-trim. Grijs en blauw/grijs.
Jullie weten vast wie er in die CC rond rijdt :)
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Dennis Postma

Welkom. Dat is idd een knappe Megane RS. Dat is zeker de moeite waard om je vriendin te overtuigen.

Maare, die CC. Sorry maar ik weet van elke Megane wie de eigenaar is.  :huh:

Stefan

Welkom (alvast..) als je je vriendin weet te overtuigen... --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

adinsx

@Dennis
Nee, zo bedoelde ik het niet. Maar ik denk, misschien is de bestuurder van die auto wel een forumlid hier. Was namelijk benieuwd naar wie er in rijdt omdat ik hem behoorlijk vaak zie rijden hier in de buurt.

@Stefan
Wordt aan gewerkt ;)
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Dennis Postma


stinkie

Hallo allemaal,

Ik krijg 1e week januari een Megane Estate 3 (wit) van de zaak. Vandaar dat ik me nu al een beetje oriënteer op dit forum.
Ik heb al wat ervaring met Renault. Huidige auto (prive) is een Laguna Grandtour 120PK Privilege uit 2002. Deze auto gaat de deur uit zodra de Megane voor de deur staat.

Ik ben getrouwd, 2 kindjes en woonachtig in het mooie Oosterhout (bij Breda)

Stefan

Welkom,

Straks veel plezier met je nieuwe Meg !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


Dirk Kuipers


grass_bas

#2574
Hallo allemaal,

Sinds 11 september 2010 ben ik in het bezit van een Renault Mégane Coupé 1.6E, en heb me daarom ook maar aangesloten bij dit forum. Zo nu en dan toch wel handig. Ik ga hier zo meteen al mijn eerste vragen al dumpen!

Ik ben Sebastian, meestal Bas, met als nickname Grass_bas. Ik kom uit december 1986 (goed jaar, geloof me maar!) Ik woon in Tilburg en werk in Oisterwijk als technisch tekenaar/calculator/planner/werkvoorbereider bij een staalbedrijfje.

Mijn auto geschiedenis is:

2005-2007: Opel Corsa A 1.4i uit 1994. (niet echt om mee te rijden, maar meer om mee te spelen  :q)
2008-2009: Volkswagen Golf III 1.9D uit 1996. Toen de KM-teller op 300.000 km stond, ben ik overgestapt op:
2009-2010: Peugeot 206 1.4 hdi uit 2002. Lekker zuinige wagen. Onlangs kon ik een nog zuinigere wagen kopen:
2010-....: Fiat Panda Nuovo 1.3 JTD uit 2005. Nieuw model Panda, rijdt 1:24. Sinds kort dus ook een:
2010-....: Renault Mégane Coupé 1.6E uit 1996. Eigenlijk gekocht voor mijn vriendin, zodat ze niet fietsend naar haar werk hoeft als het regent.

Zo... Hopelijk is dat voldoende!

Dat we er nog jaren plezier van mogen hebben!

Rogier


matthew


Roy (Coup a One)

Voor ieder die ik het verwelkom's woord vergeten ben, voor alsnog ieder welkom binnen de club v/d RMC ;) en vermaak je binnen de grenzen v/d RMC(lub) hier op het forum :grin: 8)

Sumito

Hallo allemaal ik kom uit de buurt van utrecht en ben 27 jaar

Ik was een zoektocht begonnen naar een andere auto, na alleen maar alfa 's hebben gereden is dat best moeilijk  :0
Maar van het weekend ben ik bij deze megane wezen kijken en een proefrit gemaakt.
Hij plakt lekker op de weg, veel comfort en is nog aardig pittig ook met resultaat dat ik hem heb aangeschaft  :)

Het gaat om een Renault Mégane Grand Tour 1.9 dCi Priv.Luxe, 88KW uit 2005
Binnenkort in mijn bezit






Rogier

hele nette auto sumito

welkom op het forum

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev