Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

theniels

#2550
Hallo bij deze zal ik mij ook even voorstellen ;)

Ik ben Niels en ben 18 jaar en woon mij hele leven lang al in noordbroek. Vlakbij slochteren dat plaatsje in groningen waar dat gas vandaan komt :P .En ook ga ik nog steeds naar school een mbo nivo 4 opleiding (allround operationeel technicus). Kort om proces operator. Nu zit ik net in de 2de klas en heb dus nu nog 3 jaar te gaan.  

Op 16-02-2010 heb ik men rijbewijs gehaald en eerste een flinke tijd in de auto(`s) van mijn ouders gereden. Maar ja een citroen xsara picasso (1.6 op gas) en een citroen c2 (1.1 op benzine) zijn wel leuke auto`s om in te rijden maar wil toch graag wat voor je zelf hea en het was toch aardig trappen om een beetje mooi vooruit te komen :P. Dus ben ik gaan zoeken naar een renault megane coupe een mooie sportieve auto. Maar toen kreeg ik te horen dat er een hoop elkt storingen in een megane coupe zitten. En toch maar gaan kijken naar andere auto`s maar het bleef kriebelen zoon megane`tje coupe Y . Door men ouders laten over halen om naar een andere auto te gaan kijken een peugeot 306 hatchback. En aan het zoeken geweest en een mooie megane gevonden uit 1998 met 93 dkm op de teller voor een mooie prijs en geen moment meer getwijfeld dus heb ik sinds afgelopen zaterdag een `mooie` megane coupe op de oprit staan :) (hij heeft wat kleur verschil maar ja het is men eerste auto en overspuiten kan altijd nog).


Ook zal ik nog even wat plaatjes erbij zetten ;)





Rogier

welkom niels zijn er vragen kan je ze altijd stellen ;)

zijn er nog plannen voor je coupé ??

gr

Dennis Postma


Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rick Santbergen


theniels

ja er zijn genoeg plannen voor de coupe maar die vrachtwagen met geld stop hier niet voor de deur :neen:  Maar zodra er weer een beetje geld is wil ik er nog genoeg aan doen

* opnieuw laten spuiten omdat er kleur verschil aanwezig is.
* nieuwe/gebruikte koplamen (angel eyes) en andere achterlichten.
* winterbanden kopen Y.
*voldoende onderhoud geven ;).
* misschien een paar andere bumpertjes kopen voor dat ik de auto laat spuiten. Maar ik wil nog wel kunnen blijven rijden want als ik hier op het forum kijk allemaal heel erg mooi enzo maar het is niks voor mij want het gaat allemaal kapot  ;(.
* en misschien leren bekleding in de auto.
* en andere leuke kleine dingetjes kortom alles voor een leuke auto :q

Renault-Scenic

Naam: Steven
Woonplaats: S'Heerenberg
Leeftijd: 26 Jaar
Soort auto: Renault Megane scenic 1.6


Ben sinds een weekje in het bezit van een Renault Mégane Scenic (bj 1998)

Helaas wil ik veel dingen doen maar ontbreekt mij de kennis waar ik dingen kan vinden bepaalde site's enzo.
Misschien dat iemand mij hier wel mee kan helpen.

Verder vind ik het wel leuk om me bij deze Club toe te voegen
en een keer een meeting te bezoeken van jullie.

Nou wie weet zie ik iemand van hier wel een keer op een meeting.

Groetjes


Dingen die ik aan de Scenic wil doen is.

-Andere velgen
-Voorbumper
-Achterbumper
-Sideskirts
-Blinderen ramen

Dan ben ik kwa uiterlijk al een heel end...
verlagen komt later wel....  !-!





matthew

Welkom hier,en er is hier wel veel info te vinden.

Miischien een keer tot een meeting.(maar dan dien je wel lid te worden van de club,nu ben je forumlid)

Renault-Scenic

Citaat van: matthew op  7 september 2010, 22:22:03
Welkom hier,en er is hier wel veel info te vinden.

Miischien een keer tot een meeting.(maar dan dien je wel lid te worden van de club,nu ben je forumlid)

Ja dat zag ik ergens staan uhh moest ik ergens heen mailen ofzo..

Rogier

hey steven, aller eerst welkom op het forum !-!
voor de aanmelding om lid te worden moet dennis even een mailtje sturen.;)

en als je je ramen wilt laten blinderen hoef jij niet zo heel ver te rijden, in doetinchem zit een bedrijf genaamt spider design.
die mensen leveren goed werk ik heb al een aantal auto's gezien die daar de auto's hebben laten blinderen.

succes verder !-!

Stefan

Welkom !-!
veel plezier met je waggel Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Hallo allemaal

Zal me bij deze ook even voorstellen aan iedereen.
Ik ben Erwin, 22 jaar woon in de Provincie Zeeland te Kloetinge ( Tegen Goes aan ) Mijn beroep op dit moment is Assistent Proces Operator, Mijn Grooste Hobby is Treinen en dan niet dat moderne Rotzooi maar meer de Oude Schakelkasten van Vroegar! !-! Ik ben tevens ook Stoker op enkele stoomlokomotieven! TIP:www.destoomtrein.nl :-*





Ik Rij in een Mégane 2, 3 Deurs van November 2003 Techline 1.6 16V motor, met op moment 35.000 Km/h op de teller!  :police:

Hier bij een paar foto's:







Mijn Vorige Renault was een Clio ( Kliko ) van 2000 met een 1.4 motor and that's it!! owja en mist lampen!  o-)

Vriendelijke Groeten

Erwin
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rogier

lijkt wel of je wat met de foto gedaan hebt :P

maar welkom hier op het forum !-!
en stoomlocomotieven zijn erg mooi om te zien ;)

Dennis Postma

Kijk eens aan een spoorwegliefhebber. Zo´n stoomlocomotief heeft inderdaad altijd iets bijzonders. Toch ben ik blij dat ik voor mijn dagelijkse werk als machinist bij NSR gewoon op het moderne spul rijd.  ;)

Nette Megane trouwens. En je bent van harte welkom uiteraard.  !-!

Stefan

Welkom, veel plezier met je Meg.
Foto's zijn om de 1 of andere reden idd vervormd --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev