Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

das altijd goed om te horen ;) en deze auto hoort gewoon bij de club ;) zoals alle andere mooie megane's

Dangerous angel

#2477
Hey,

ik heb me een paar dagen aangemeld op dit forum omdat ik sinds een paar maanden in het bezit ben van een Megane cabrio uit april '99

Mijn naam is Leon van Zuilekom
23 jaar oud
Woonachtend in Regio Rotterdam

auto historie

mischien dat mensen deze auto al herkennen van evenementen maar alsnog even een foto ervan
mijn oude en inmiddels ook al total-loss verklaarde: Volkswagen Polo 6N '97 die ik zelf van standaart naar dit heb gebouwd.

in deze tijd van de polo had ik ook nog een Kia Pride maar vind nou niet echt de moeite om die op dit forum te plaatsen omdat ik die had toen de polo bij de spuiter stond.


in de periode dat ik de Polo had heb ik mijn vriendin leren kennen die woonachtend is in Frankrijk.
omdat ik toch met mijn eigen auto naar Frankrijk heen en weer wilde rijden heb ik de Polo moeten verkopen vorig jaar omdat er meer dan 200.000km op stond en heb ik een andere auto ervoor in de plaats gekocht met veel minder kilometers:
Volkswagen Lupo '03


omdat ik toch me vriendin een paar keer mee nam naar Nederland had ik eigenlijk al een andere auto moeten kopen omdat de kofferbak echt te klein was voor de hoeveelheid baggage, nadat ik gemerkt heb dat de schokbrekers op waren heb ik besloten toch maar een andere auto te gaan kopen en ben ik rond gaan kijken en ben ik op mijn huidige auto terecht gekomen:
Renault Megane Cabrio '99


ik ben echt onwijs tevreden met de auto.
toen ik de auto kocht is er eerst bijna €1000,-- aan onderdelen op gegaan door de garage dus kan ik er een tijdje weer mee vooruit.

wil nog wel wat dingen aan de auto veranderen hier en daar maar niet zo erg als dat ik de Polo heb opgebouwd:

verlagen, klein spoilertje achter, achterlichten en natuurlijk een paar velgjes nadat deze nieuwe banden zijn versleten.

Stefan

Welkom  !-!
Veel plezier met je Meg
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

welkom en die polo ziet/zag er zeer netjes uit ;)
en hopelijk heb je net zoveel plezier met je megane als met de polo ;)

Joey Voormolen

heey welkom , ik heb je polo altijd in spijkenisse zien staan.
Veel plezier met de megane cabrio.
Lowered M3C GT

Rick Santbergen

Veel plezier met de cabrio  !-!

Hij ziet er nog netjes uit op de foto.

Je plannen klinken in ieder geval goed.  !-!

Dangerous angel

Citaat van: Wrecked op  2 augustus 2010, 13:22:18
Veel plezier met de cabrio  !-!

Hij ziet er nog netjes uit op de foto.

Je plannen klinken in ieder geval goed.  !-!
de megane kwamen we achter dat hij overgespoten was. vond m zelf ook heel netjes in de lak staan.
jouw megane is ook netjes, dat is idd een beetje wat ik ook van plan ben. gewoon netjes maken.

Rick Santbergen

Citaat van: Dangerous angel op  2 augustus 2010, 13:38:07
de megane kwamen we achter dat hij overgespoten was. vond m zelf ook heel netjes in de lak staan.
jouw megane is ook netjes, dat is idd een beetje wat ik ook van plan ben. gewoon netjes maken.

Dank je.
Vond de lak er in ieder geval goed uitzien op je foto. Hebben ze de kentekenbak ook meteen meegespoten?
Vind die oude polo van jou echt heel wreed.  !-!

Dennis Postma

Welkom. De beide VW´s zien er ook geinig uit. !-!

Dangerous angel

Citaat van: Wrecked op  2 augustus 2010, 14:08:32
Dank je.
Vond de lak er in ieder geval goed uitzien op je foto. Hebben ze de kentekenbak ook meteen meegespoten?
Vind die oude polo van jou echt heel wreed.  !-!
ik weet niet of ze dat ook meteen hebben meegenomen, denk het zelf niet. want mijn deurdorpels hebben ze ook niet meegenomen.
de kleur van de polo was echt mooi, zat een rainbow flake door de blanke lak waardoor me oranje kleur door een lichtinval helemaal groen wegkleurde. heb nog wel een kentekenplaat liggen van de kleur, zal ik proberen mee te nemen een keer als ik naar een meeting kom.
ik mis de polo wel soms.

Roy (Coup a One)

Dangerous angel, welkom zal ik maar zeggen "al is het nog met weinig woorden :x want kom net als jij als een groentje om de hoek heen kijken" en verder veel plezier met je rcc maar daar heb ik wel vertrouwen in gezien vanuit de twee vw-tjes !-! toppie!

M.v.Groeten,
CoupOne

matthew

Welkom Roy,en veel plezier met je nieuwe auto.

Welkom Leon en voor jou ook veel plezier met je nieuwe auto.
En je polo ziet er idd erg dik uit.

Rick Santbergen

Citaat van: Dangerous angel op  2 augustus 2010, 18:16:26
ik weet niet of ze dat ook meteen hebben meegenomen, denk het zelf niet. want mijn deurdorpels hebben ze ook niet meegenomen.
de kleur van de polo was echt mooi, zat een rainbow flake door de blanke lak waardoor me oranje kleur door een lichtinval helemaal groen wegkleurde. heb nog wel een kentekenplaat liggen van de kleur, zal ik proberen mee te nemen een keer als ik naar een meeting kom.
ik mis de polo wel soms.

Najah die bak is standaard mat zwart. Dus als die nu gespoten is, is die meegenomen ;)
Neem maar keer mee naar meeting !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev