Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

matthew

Welkom hier en laat je besmetten met het Renault virus.

Overigings ook een dikke machine erbij.(hebben we ook een stukje forum voor)

Neo

Citaat van: Fubar op  9 juni 2010, 10:33:39
Hoi Alex, 'Welcome to the plesuredome' :D
BTW: is jouw Ducati toevallig gespoten met rode remklauwverf? :D. Ziet er puntgaaf uit !-!

Neuh, niks gespoten aan de Duc. Is vrij standaard. Op luchtfilter, demper en schokbreker achter na :)

Rogier

welkom op het forum, als je lid wordt kan je ook een projecten pagina openen ;)
staat jou auto nog op originele hoogte ??

mr.anderson

dankje  :afro:, Ik had inderdaad al een mail de deur uit gedaan om lid te worden. Volgens mij staat mijn auto inderdaad nog op orginele hoogte. Verlagen staat wel op me lijst alleen moeten er eerst wat andere dingen gedaan worden. Remblokken schoenen en schrijven vervangen, Spuiten van de spoiler en sideskirts. Andere voorlampen en achterlampen. En dan misschien een keer verlagen.

EGI

#2419
Moi allen,

Ik ben 40.....female en heb vooral deze renault megane coupe aangeschaft om mijn andere auto in project te zetten(Landcruiser 4.0 diesel van 1984 - HJ60). :)
Omdat het nog wel even gaat duren voordat ie op en top is en ik toch op mijn werk moet komen dus een megane dti, ex auto van lid alhier.

Ik moet wel een beetje wennen aan het feit dat het een kleine auto is (sorry) want dat ben ik niet zo gewend. Maar ik vind de lijnen echt leuk en een coupeetje diesel dat is natuurlijk erg leuk.......

Ik zal nog ff een foto maken van de R maar ik wil eerst wat andere velgen er op want deze ben ik absoluut niet gecharmeerd van die er nu onder zitten.......ach ja zoveel mensen zoveel smaken !-!


Groetjes

***Ok zunder dat de haan kreit komp er wal weer een neie dag***

Robin

Welkom :) Van wie heb jij de auto gekocht dan? :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EGI

Citaat van: Robin op 13 juni 2010, 17:05:36
Welkom :) Van wie heb jij de auto gekocht dan? :)

Niet van die persoon maar hij bleek geweest te zijn van Jan maar die had de auto al 1 jaar niet meer.....

Vindt het wel erg kleine autootjes heur pfffff, ff wenne
***Ok zunder dat de haan kreit komp er wal weer een neie dag***

shandro

Ik ook maar eens sinds ik ook een megane bezit!

Nou mijn naam is Shandro en ben woonachtend in Zierikzee(Zeeland).
En ben sinds kort eigenaar van (m'n eerste auto) een Megane coupè 1.6 uit 1998.

Ondanks dat er al 210.000 op staat heb ik deze toch overgenomen van mijn broer.
Ik weet dat er altijd goed mee is gereden en ook heeft de auto altijd zijn (of haar) beurtjes gehad.

Foto's heb ik hier maar even geplaatst: http://www.mijnalbum.nl/Album=8LGXP3ZC

Verder doe ik als beroep.. niks momenteel,
en qua school.. ja ook niks eigenlijk :o..

Ben dringend op zoek, zou zonde zijn als ik de auto moest verkopen! Helaas is er erg weinig te vinden voor jongeren.. Althans, met een permanente knie- blessure kan ik slechts 2 - 4 uur staan. Waardoor er weinig over blijft!

Ik heb me aangemeld op dit forum om mijn (toekomstige) ervaringen te delen. En om hier kennis op te doen daar waar nodig!
En zodra ik een inkomen heb zal ik me ook eens lid willen maken!

Rebecca Fontijn

welkom bij deze gezelligheid shandro  !-!

Rogier

welkom shandro !-!

hoop dat je genoeg ervaring kan opdoen op het forum ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew


Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Schoutenmj

Hallo hallo allemaal!

Mijn eerste post, dus eerst maar even voorstellen.

Mijn naam is Marc Schouten, geboren op 21-01-1990 en ik woon in Onderdijk (klein boerengat in de kop van noord-holland).
Heb nu ongeveer een jaar mijn rijbewijs en had meteen al een autootje; een Peugeot 106XS.
Dit was echter een grote miskoop omdat er van alles mankeerde aan de auto.. Kleine dingetjes als lampjes die 't begeven, maar ook m'n 1e, 3e en 5e versnelling die 't niet meer doen, koelvloeistof uit de gaten van de voetverwarming in de auto... Dat soort grapjes.
Dus, de 106 moest maar weer weg en daar kwam de Mégane.

Mijn Mégane is een phase 1 uit 1998 in de kleur geel. Tijdlang standaard gehouden, maar het moest er toch maar aan geloven; een andere pijp eronder en chromen lexus-style achterlichten erop. Daarna niet zoveel meer aan gedaan, ondertussen keihard een stoepje gepakt om uit te wijken voor een niet-voorrang-verlenende halve zool, dus nog een kromme velg ook. Begon beetje te twijfelen of ik de Megané nog wel wilde houden... Uiteindelijk toch nieuwe velgen besteld omdat mijn banden ook niet APK-waardig waren... 6 weken verder nog steeds geen velgen, en dus geen APK (!). Velgen afbesteld en zelf gaan halen bij een andere velgenboer in Vijfhuizen. 17" zwarte velgen met 5 spaken. De velgen staan er, vind ik, super goed onder dus begon het weer te kriebelen..
Meteen zwarte angel eyes aangeschaft en erop geknutseld en nu ligt de hoge spoiler bij de spuiter, die ik er vanmiddag op ga knutselen.
Ondertussen is de TA-technix verlagingsset ook onderweg, dus binnenkort gaat de Megané een centimeter of 4-5 omlaag! :D

Ik zal binnenkort wat foto's op het forum zetten voor de belangstellenden.

Verder over mij;

Ik werk in de zorg in een instelling voor mensen met een lichamelijke en verstandelijke beperking. Beetje chillen met de gekkies, zou je het kunnen noemen. ;)
Hobbies zijn auto's, World of Warcraft en gewoon chillen met mijn vrienden. Daarnaast heb ik ook een vriendin waar ik graag bij mag zijn. :)

Nou, dat was het wel zo'n beetje, vragen mag natuurlijk altijd!

Groetjes,

Marc

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev