Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Citaat van: Maikel0059 op 26 april 2010, 13:11:06
Jaja, wordt nog wat, een gevaar tussen de stoet!

Nou, laten we hopen dat je geen "gevaar" wordt dan, want dan zorg ik dat ik ff niet bij je in de buurt rijd... ;) 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

gezellig rowena.

enne dat roze kaartje komt er wel

Joey Voormolen

Welkom Rowena & marloes.

@ Rowena heb je ook een foto van je megane??
Lowered M3C GT

TmCabrio

welkom allemaal.

graag zie ik ook wel wat fotos van de auto(s) :)

marloes

Oke... naja Hoorn ligt er echt vlakbij!!!!!!!!!

Maikel0059

#2315
Citaat van: Stefan op 26 april 2010, 14:34:04
Citaat van: Maikel0059 op 26 april 2010, 13:11:06
Jaja, wordt nog wat, een gevaar tussen de stoet!

Nou, laten we hopen dat je geen "gevaar" wordt dan, want dan zorg ik dat ik ff niet bij je in de buurt rijd... ;) 8)7


Net zoals Becs al zei, het roze kaartje komt wel, volgend jaar augustus! Haha, dus wees niet bang, dan moet ik 't ondertussen wel beheersen neem ik aan! ;) 8)7

Benjamin Renon

Welkom aan alle nieuwelingen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

boertje (Sander)

Hallo,

Heb mij enige tijd gelden al voorgesteld maar zal nu de foto's er ook bij plaatsen.
Sander Boer (Boertje)
Megane II phase 1 2.0 16v 2003 Pivilege luxe




Het leven is mooi je moet het zien!!!!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

TmCabrio


Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Michel Veltman

Citaat van: marloes op 26 april 2010, 18:13:53
Oke... naja Hoorn ligt er echt vlakbij!!!!!!!!!
ik zal eens een blik op de kaart werpen  ;)   :)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

jmdp

Even voorstellen....

Mijn naam is Jan. Jmdp staat voor Jan met de Pet......Ik heb nu ongeveer drie weken een Megane uit 2004. En ik noem hem de SciFi-auto, met toeters en bellen, een automaat. Ik heb altijd in een Fordbus diesel gereden......Zohee....is niet te vergelijken, wat een rust met rijden.

Ik heb niet bewust voor een Megane gekozen, zocht een goede tweedehands auto met weinig KMeters op de teller en dat was deze 55000. Een half jaar Bovag garantie, nieuwe bog. Dis-riem, rollers, accu..enz..ziet er heel mooi uit. Ik ben de tweede eigenaar.

Het is voor mij een super de luxe auto met veel extra dingen. En met die kaart ipv een sleutel is ook wel wennen, zoek er nog steeds naar....

Over een paar maand word ik 65 jaar en hoop op veel veilige kilometers, dat ook voor iedereen natuurlijk......Maar ja die auto wil wel scheuren zeg...

Dit was het voorlopig wel en leuk dat deze site er is.....

Vriendelijk de groeten,
jmdp.

jmdp

Citaat van: jmdp op 29 april 2010, 21:23:34
Even voorstellen....

Mijn naam is Jan. Jmdp staat voor Jan met de Pet......Ik heb nu ongeveer drie weken een Megane uit 2004. En ik noem hem de SciFi-auto, met toeters en bellen, een automaat. Ik heb altijd in een Fordbus diesel gereden......Zohee....is niet te vergelijken, wat een rust met rijden.

Ik heb niet bewust voor een Megane gekozen, zocht een goede tweedehands auto met weinig KMeters op de teller en dat was deze 55000. Een half jaar Bovag garantie, nieuwe bog. Dis-riem, rollers, accu..enz..ziet er heel mooi uit. Ik ben de tweede eigenaar.

Het is voor mij een super de luxe auto met veel extra dingen. En met die kaart ipv een sleutel is ook wel wennen, zoek er nog steeds naar....

Over een paar maand word ik 65 jaar en hoop op veel veilige kilometers, dat ook voor iedereen natuurlijk......Maar ja die auto wil wel scheuren zeg...

Dit was het voorlopig wel en leuk dat deze site er is.....

Vriendelijk de groeten,
jmdp.

Ik heb geen idee wat voor type het is: 1, 2 of 3....

Robin

2004, zal een Megane II Fase I zijn denk ik :)

Welkom !-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev