Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Leuk een HB. Die zie je hier niet zo veel.  !-!

TmCabrio

nou dan zal ik me ook maar even voor stellen :P

ik ben anthony gerritsen woonachtend in Huissen.
my ride is vast geen verrassing een megane 8)7 cabrio van 1997.
de auto is sinds augustus 2009 in mijn bezig en ik heb er al het een en ander aan gedaan kocht hem geheel standaart maar dat is nu niet meer te zien :afro:




Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rick Santbergen

Welkom Anthony,
Mooie cabrio! Staat er lekker laag bij. !-!
is dat 16 of 17 inch, die velgen?
Wat voor plannen heb je nog?

TmCabrio

het is geen 16 en ook geen 17 hij staat nu op 15 inch maar er komen nog 17inch onder en ik hoop hem nog wel dit jaar een andere lak te kunne geven maar dat is afhankelijk van hoe het allemaal gaat. planne zijn nog ramen blinderen en raamband in zelfde kleur als de blindering en leren bekleding o-)

Rogier

hey anthony,

jou heb ik een keer gespot :P
je reed toen naast me bij kronenburg ik rij in een zwarte coupe met hoge spoiler :P
kom je wel is bij de meeting van team unity bij de rijnhal ?

Rebecca Fontijn

oehhh die cabrio is inderdaad wel ehhh leuk  Y.
ik moet er ook niet te lang naar kijken merkte ik al ..
anders krijg ik ook nog goede plannen .\

oja ik vertelde vanmiddag over een alarmerende piep , en ik heb zelf uit gevonden wat et was denk ik.
ik had mn kap open gedaan en die rand ook schoongemaakt waarschijnlijk niet god gedroogd waardoor de kap niet bleef plakken zeg maar.
dus ik denk dat et een soort alarm was om an te geven dat er iets niet klopte ..



Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Welkom hier op dit forum allemaal,en wie weet tot op een meeting.

TmCabrio

#2274
dank jullie wel voor de reacties ik wou op de openings meeting komen maar ben te laat met inschrijven en aangezien dan ook de beker finale is en ik misschien kaartjes heb voor de finale ga ik daar misschien heen

@rogier dat klopt ik zat eerst een tijdje achter je ff je gecleande achterkant te bewonderen:P daarna kwam ik erachter dat ik toch een beetje haast had o-)

nee ik kom nooit daar vind maar apart iets :P

Rick Santbergen

Citaat van: becs op 22 april 2010, 20:50:33
oehhh die cabrio is inderdaad wel ehhh leuk  Y.
ik moet er ook niet te lang naar kijken merkte ik al ..
anders krijg ik ook nog goede plannen .\

oja ik vertelde vanmiddag over een alarmerende piep , en ik heb zelf uit gevonden wat et was denk ik.
ik had mn kap open gedaan en die rand ook schoongemaakt waarschijnlijk niet god gedroogd waardoor de kap niet bleef plakken zeg maar.
dus ik denk dat et een soort alarm was om an te geven dat er iets niet klopte ..




De auto geeft een piep als de klep (van de bak waarin je dak valt) niet goed dicht is.
Misschien was dat het?

Rebecca Fontijn

goedemorgen .
ik had ook de indruk dat het die klep niet goed dicht was maar heb ik na gevoeld en was dicht  :grin:
maar maakt ook niet meer uit ,probleem op gelost gelukkig

Rogier

@ anthony

als je de jongens en meiden kent van team unity zijn ze erg relaxt ;)
ik ga morgen avond met robin na een meeting in veenendaal (bij de mac) als je zin hebt en tijd hebt om mee te gaan kan dat uiteraard ;)

gr

TmCabrio

ja ik weet wel dat ze relaxt zijn ken team unity wel maar ik ben niet zo van dat soort clubs liever merkgebonden ofzo o-)

morgen venendaal lijkt me leuk alleen kan ik morgen niet eerst dagje amsterdam daarna uiteten en dan verjaardagfissa, is dat toevallig midlands meeting.

ben daar regelmatig geweest met me clio toen der tijd

Rogier

dat is inderdaad de midlands meeting ;)
dat zijn betere plannen dan je vol eten bij de mac :P
maybe next time ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev