Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

@Roodwunk. Welkom hier, leuk om er eens een scenic bij te hebben. Is een keer wat anders dan de coupe´s en cabrio´s  !-!. Maar wie ben je zelf eigenlijk? Waar kom je vandaan?  :huh:

lúk

die heeft in de omgeving gereden waar me vriendin woont  ;)
en ben zelf ooit voor een 206 rc wezen kijken bij hem  :q

Frost_More

Mijn naam is Mark van den Broek ik ben 20 jaar oud en ben woonachtig in Oosterhout (NB). Voor degene die dit niet kennen Oosterhout ligt naast Breda. Ik ben werkzaam in het Transport, mijn hobby's zijn gamen en auto's (Al heb ik hier niet zoveel verstand van  :q)

Een tijdje geleden ben ik opzoek gegaan naar een mooie auto en kwam al snel bij deze club uit. Toen ik vroeger kleiner was heb ik de megane altijd een mooie auto gevonden. Na een tijdje op het forum te hebben rondgeneust vond ik het wel tijd om te registreren maar heb verder niks meer gepost.

Afgelopen donderdag was het dan eindelijk zo ver ik heb mijn megane!  !-! Het is een rode Megane Coupe uit Oktober 2001 met 19.500km op de teller. Hij heeft dus nog helemaal niks gelopen! Van binnen ziet hij er nog helemaal perfect uit en van buiten geen krassen of deuken etc. Het enige wat ik zelf wat minder vond is dat de lak een beetje dof geworden is omdat hij veel buiten heeft gestaan, maar ik hoorde dat na een goede poetsbeurt de kleur weer goed terug kwam.

Hieronder wat dealerfoto's, ik kan de coupe volgende week zaterdag afhalen dus ik heb nog even geduld nodig...








Joey Voormolen

Heey welkom mark,
Die kleur rood zie je niet vaak op een phase 2 veel plezier met de wagen en op de club.
Lowered M3C GT

Rick Santbergen

Welkom Mark,
Leuk weer iemand uit onze regio Breda erbij! Heb ook nog nooit een phase II in die rode kleur gezien, maar misstaat hem zeker niet! !-!
Wat zijn de plannen met de coupe?

Frost_More

Haha ja ik moet zeggen dat ik er ook heel erg blij mee ben. Hoop dat ik met het poetsen de kleur mooi terug ga krijgen.

De plannen.... lastig te zeggen eerst even sparen maar er komen wel nieuwe velgen op dakspoilert nieuwe lampen voor en misschien achter witte knipper lichtjes en zo heb ik nog een hele lijst haha

Joey Voormolen

Ik zou zeggen geniet er maar eerst van plannen komen van zelf.
11april is er een meeting misschien heb je intresse om ook langs te komen.
Dacht dat er een heel clubje vanuit breda er heen reed.
Lowered M3C GT

Rick Santbergen

Klinkt al goed Mark.
En als je nog ideeën wilt opdoen, je kan altijd mee naar de meeting zoals Joey al zegt.


ps. Van welke oma of boodschappenvrouw is de auto geweest dat die zo weinig heeft gelopen?

Dennis Postma

Dat zijn inderdaad wel erg weinig kilometers zeg. En een rooie phase 2, daar hebben we er hier niet zoveel van.  !-!

Frost_More

Citaat van: Wrecked op  6 maart 2010, 13:36:03
Klinkt al goed Mark.
En als je nog ideeën wilt opdoen, je kan altijd mee naar de meeting zoals Joey al zegt.


ps. Van welke oma of boodschappenvrouw is de auto geweest dat die zo weinig heeft gelopen?

haha, nou deze auto is geweest van mensen die maar 3 maanden op een jaar in Nederland waren dus vandaar dat er zo weinig km's opstaan en daar ben ik wel blij mee.

Voor de meeting ben ik wel geïnteresseerd even kijken of ik tijd heb om te komen dat laat ik sowieso nog even weten. Ik ben misschien wel van plan om over een jaar of wat een keer overlaat spuiten maar dat zijn allemaal toekomstplannen.

Dirk Kuipers


Tim

Nette wagen, Mark! welkom hierzo :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

Welkom :)

en meld je aan voor 11 april leer je de mensen van de club ook meteen kennen ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev