Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Heb hem inmiddels opgehaald,vrijdagmiddag,en moet zeggen is de hele tijd feest om er mee te rijden.Ok is geen racemonster,maar denk dat ik die tijd ontgroeid ben,gadver ik word echt oud.Ontdek ook steeds meer nieuwe dingetjes,en mogelijkheden.Hoop dat het morgen ff knap weer is dan zal ik ff foto's maken.Maar ben er iig erg blij mee tot nu toe.Oh weet iemand welke kleur de standaard bobines hebben,ik heb nu 3 grijze en 1 zwarte,hoop dat de grijze er niet standaard inzitten,dan hoef ik er waarschijnlijk maar 1 te vervangen,als iuk de verhalen hier en op andere sites  mag geloven :)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

djo231

Hey, mooi dat je je wagen hebt en zie graag de foto's tegemoet van je nieuwe trots ;)

Over de bobine's durf ik niets te zeggen :)

Succes in ieder geval ;)

Willem-Jan

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Willem-Jan, 22 jaar uit Drachten. Ik ben sinds kort eigenaar van een felrode Mégane 1 Coupé phase 1 op lpg g3.
Naast deze daily ben ik bezig met de restauratie van mijn 5 GT Turbo.

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM


Dirk Kuipers

Hey Willem-Jan! Welkom hier!
Weer één uit het noorden!  !-!
Ga je ook wel eens naar de races in drachten?

Rogier

renaultje 5 gt turbo is wel erg mooi speelgoed :P ik zou der ook nog wel is een keer 1 willen ;)

welkom nu nog lid worden ;) en hoop dat je coupé ook een mooi project wordt ;)

Marius.

Welkom alle nieuwe leden.
@ Willem-Jan
Kan niet wachten op foto's van die 5GT!
En uiteraard van je Coupé. :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Benjamin Renon

Welkom Willem-Jan. Succes met je 5'je.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Willem-Jan

Hier het projecttopic van mijn GTT :http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=23731

@ Dirk Kuipers: Ik ben vrij vaak bij de races in Drachten, alleen om te kijken. Dit seizoen ben ik niet geweest omdat de data voor mij wat slecht vielen.

Wat betreft de Mégane ben ik niet al te veel van plan. Ik heb al wel 17 inch velgen gekocht en er moet binnen niet al te lange tijd maar eens een schroefset/ verlagingsset onder komen. Verder moet hij wat netter gemaakt worden. De blanke lak laat los op de motorkap en spoiler, dus daar moet even wat aan gedaan worden.

YamaReno

Ook nieuw hier... ;)

Vanmiddag mijn nieuwe Megane III Coupé opgehaald en de "oude" Impreza daar achtergelaten (mja, Subaru heeft helaas nix leuks meer in mijn prijsklasse..).
Alhoewel het natuurlijk een totaal andere auto is hoop ik de komende jaren erg veel plezier van de Megane (TCe180) te hebben. ;)
In mijn vrije tijd (voor zover die de er de laatste tijd nog is..:S) rij ik ook nog een tweewieler (Yamaha FJR1300) en ben zwaar verslaafd aan het spelletje dat "Rally" heet. Ben net als RMC-lid Domier actief als official/marshall bij het Paradigit-ELE Rally officialteam. Verder race ik in de overgebleven uurtjes met zeer veel plezier achter de PC ("LiveForSpeed") in het Revolution Racing team.
Nu kom ik 's ff hier kijken om te zien of de club wellicht ook iets voor mij is.. ;)

Benjamin Renon

Welkom... Eindelijk een Mégane 3 rijder. Veel plezier met de wagen.

Hmmmm: Rally -> Paradigit -> van Hoof -> Evo's?  ;) (Als ik die link kan/mag leggen tenminste)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Welkom hier! Plaats eens een foto van je mooie meg 3? :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev