Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

redmankamikaze

Resultaten zullen jullie zeker te zien krijgen. De spuiter probeert morgenavond de achterlichten al af te hebben, zodat er niet zo makkelijk in de kofferbak te komen is ivm de audio, als ik dinsdagmorgen op vakantie ben. Dus misschien morgen al meer foto's.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

martin...

Zal me ook ff netjes voorstellen  --

Ik ben Martin, 37 jaar en een echte Hagenees. Ben al sinds jeugd met mijn kanjer Denise samen en ruim 11 jaar getrouwd.

Ben een echte liefhebber van alles wat naar benzine stinkt, zowel auto's motoren en brommers als radiografische model auto's. Bezit buiten mijn pas aangeschafte Megane coupe uit 1998 ook een Fort Mustang uit 1970, een MGb uit 1976 en een Kawasaki GPX600-r  >:D Was geen liefhebber van Franse auto's maar door problemen met mijn rug was ik genoodzaakt om mijn Nissan Micra zonder stuurbekrachtiging en vormloze stoel weg te doen.

Met toeval werd mij door vrienden een Megane aangeboden, was nog steeds niet enthousiast maar kreeg um voor een vriendenprijsje dus toch maar ff kijken. Ik in een Megane, kom op een burgerlijke auto en dan nog Frans ook.........

Maarrrrrrrrr ze hadden er niet bij gezegd dat het een Megane Coupe was, dat ie op dikke velgen stond en de kleur was ook bijzonder, Jade. In die kleur had ik alleen nog de cabrio gezien. Net 80000 Km, bestuurdersstoel op alle manieren af te stellen en op airco na alle opties. Na proefritje was ik verkocht en de Megane ook  !-!

En toen volgende probleem, audio....... zat nog een fabrieks radio in tsja, in de Micra zat een dikke instalatie die toch echt in de Megane moest......... Foto's met commentaar (zonder schelden en vloeken) volgen op projecten. Voor de rest verander ik aan de buitenkant niets, ben niet van de spoilers en uitbouw. Wil alleen de achterruit en de achterzijruiten donker maken en een Xenon kitje erin.

>:D Martin >:D



Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

mr2drift

Hallo Renault liefhebbers. Ik ben Davy en ben hier eigenlijk alleen nog maar te gast op het forum, omdat ik van plan ben een Megane Cabrio te gaan kopen.

Op dit moment rij ik dagelijk in een Caddy uit 2009 met 140 pk TDI en voor de hobby heb ik een Toyota MR2 turbo met 300 pony's.

Dirk Kuipers

Hey Davy,

Wees welkom hier!
Succes met het zoeken naar een mooie cabrio! Zomer is wel net voorbij he? ;)

Randleman

heeY RMC-leden..,

Ik ben Thomas Zwetsloot, 19 jaar afkomstig uit Hoedekenskerke. Een klein plaatsje in Zeeland.
Nadat mijn vader een Renault Trafic heeft gehad, ben ik fan van Renault geworden. Nu heb ik zelf een Renault Megane Coupé 1.9dTi Sport in de zwarte uitvoering. En het is een dieseltje wat voor mij wel lekker is als militair. Voor al dat cruisen is dat wel relaxed :)

Na de aankoop van mijn Megane het 1 en het ander veranderd: (voor een beginnetje alvast :P)
- Angel Eyes Chrome koplampen
- New Style Black achterlampen
- Dikke installatie aangelegd.., voor de lekkere beats die er nu uitpompen
- Nieuwe pookknop en hoes, wat echt wel nodig was ;)
Nu nog wat nadere aanpassingen doen. De inspiratie daarvoor kan ik hier zeker wel op doen

Ik ben sinds kort ook lid geworden van de RMC, dus jullie gaan mij vast en zeker wel is op meetings zien.

`.. Randleman ..`

djo231

Hey welkom collega ;) waar zit je ergens gestationeerd?

Dennis Postma


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Marius.

Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

chrisjee

Zo
ik ben christian amels.
25jaar oud
werkzaam in de metaal
heb al enkele renault`s gereden
clio 16v rood
clio 16v met 2liter 16v met trottlebodies uitelkaar gehaald  --
Clio williams

en nu heb ik een megane rs trophy gekocht  !-!
over 2 weken ophalen dan komen de foto`s  :9~


matthew

Welkom hier en een meg rs die hebben we hier nog niet zoveel.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev