Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Robin

Welkom :)

Laat maar eens wat foto's zien ja ;)

Vanwaar de keuze voor een 1.6e nadat je een WRX hebt gereden/gehad?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


Decepticon#1


Dirk Kuipers

Blijft hij ook rijden in Heerenveen en omstreken? Of?
Welkom hier. :)

KnappErik

Hij rijd op het moment in Zwijndrecht, de vrouw is er ff mee weg... Maar gewoonlijk is ie te zien in Roosendaal en omstreken. Beetje andere kant van NL dus.. :)
De keuze voor een Megane, was nergens op gebasseerd. Mijn wederhelft had een Swingo, wilde graag een nieuwere. Maar aangezien ik er ook mee moet rijden. Lang gezocht naar een beetje leuke Swingo en kwam plots deze Megane tegen. 3 dagen later gekocht, tsja.. Zo gaan die dingen he. Wrm een Megane na een WRX? Budget he, de Swingo was ver op en moesten een goede auto hebben die iets langer meegaat dat tot volgende APK keuring.. :D Zodat ik weer rustig verder kan met sparen voor een andere WRX, die ik verkocht had omdat we nieuw huis gekocht hadden...

ps; waar vind ik die platte dakspoiler die op het raam ligt?
Gr E.

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Citaat van: KnappErik op 18 juli 2009, 18:41:23
Hij rijd op het moment in Zwijndrecht, de vrouw is er ff mee weg... Maar gewoonlijk is ie te zien in Roosendaal en omstreken. Beetje andere kant van NL dus.. :)
De keuze voor een Megane, was nergens op gebasseerd. Mijn wederhelft had een Swingo, wilde graag een nieuwere. Maar aangezien ik er ook mee moet rijden. Lang gezocht naar een beetje leuke Swingo en kwam plots deze Megane tegen. 3 dagen later gekocht, tsja.. Zo gaan die dingen he. Wrm een Megane na een WRX? Budget he, de Swingo was ver op en moesten een goede auto hebben die iets langer meegaat dat tot volgende APK keuring.. :D Zodat ik weer rustig verder kan met sparen voor een andere WRX, die ik verkocht had omdat we nieuw huis gekocht hadden...

ps; waar vind ik die platte dakspoiler die op het raam ligt?
Gr E.

Die spoiler vind je bij o.a onze clubsponsor RB-cartuning (www.rbcartuning.nl)

Maar hier heb je ene link naar de spoiler:
http://www.rbcartuning.nl/kart/show_item.php?item_id=209

GVR

Een gouwe ouwe ;)

Nee terug van weggeweest.... ruim een jaar geleden begaf mn Megane 1.5dci type 2 het na 5 jaar en heb me toen een Volvo s40 gekocht maar die gaat nu weer de deur uit want heb in 1 jaar meer kosten gehad aan die auto dan aan de Megane in 5 jaar dus... er is een nieuwe (oude) Megane uit 2005, weer 1.5dci maar nu een grand tour, tech road met mooi panoramisch dak, zwart. Donderdag is ie van mij, hopelijk is deze net zo onderhoudsvrij als de vorige.

M'n vrouw rijdt sinds een klein jaar trouwens een Twingo dus het is 1 en al renault op de oprit

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Megane Banaan

Nou heb me nu dan eindelijk lid gemaakt vd club!!!!

Jahoe!

Nu maar eerst ff alles afwachten op info etc.

Kan niet wachten op jullie puzzeltochtjes :)

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

matthew

Welkom en @gvr een Renault familie wagenpark (i like it)

Dirk Kuipers


maricab1

Hallo allemaal.
Ik heb me vandaag aangemeld omdat ik sinds kort de trotse bezitter ben van een Cabrio 1.6 16V (bj 2000).
Volgens mij een phase II als ik het goed heb begrepen.
Het is geen nieuwe auto, dus er kunnen zich wat zaken voor gaan doen waarbij ik jullie adviezen wellicht goed kan gebruiken.
Daarnaast vind ik het gewoon leuk om over mijn type auto van alles te lezen en te bespreken.
Groet
Mari

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev