Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

paikey


Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

paikey

jha ik ken hem wel maar even voor de rest ;)

Megane_Fusion

Nice meeting U alll.... Ik zal me dan ook even voorstellen..Ik ben Fleur... --
Vandaag heb ik dan ook echt m'n aller eerste Renault Megane Coupe Gekocht...jaja...Jaren geleden toen de megane coupe op de markt kwam, wilde ik die al zo graag...maarja nog te duur & ik ..te jong. Maar nu was het zo ver. 2e handsje..maar dat mag de pret niet bederven. Kom uit 1997, en weinig op de teller...geen deukje of krasje..en lekker Yellow!

Mijn eerste auto was een citroen saxoo'tje....2e een nissan 100nx en nu dus de Megane.. Verder ben ik 28 en woon in Rotterdamski. Heb een normale baan, maar daarnaast besteed ik mn tijd aan muziek, zingen. Daar ligt mijn hart. Maar auto's, tuning etc, dat vind ik ook erg interessant! daarom hoop ik in de toekomst mijn Yellow te stylen...

heb helaas nog geen foto's gemaakt van mijn nieuwe aanwinst 8)...maar komt snel!

Nou vind het cool om hier op het forum nu te zitten...hope 2 see-read u soon !-!

           
                  This is me...... fotoshoot...ben momenteel bezig met een dance act...


Benjamin Renon

Welkom allemaal.
@Fleur: je kunt hier alvast wat leuke ideeen opdoen voor als je wilt beginnen aan je Coupé...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Hoi Fleur

Welkom hier en gefeliciteerd met je kanariegele aanwinst.
Als je hier een beetje regelmatig rond neust, gaat dat tunen vast lukken !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Megane_Fusion

dankjewel allemaal!

ja, ben al erg aan het rond neuzen hier, naar projecten aan het bekijken..etc. en over het internet ,wat er allemaal te koop is qua tuning & styling.
Maar wil beginnen met andere velgen en wat bredere bandjes...die er nu onder zitten kan echt niet! 8)7
dus..wie een advies heeft...graag!

djo231

@ Robin, Thnx man voor het plaatsen van me Ride !-!  _o_
@ Fleur welkom op het Forum !-!

Stefan

Citaat van: Megane_Fusion op  8 juni 2009, 20:47:13
dankjewel allemaal!

ja, ben al erg aan het rond neuzen hier, naar projecten aan het bekijken..etc. en over het internet ,wat er allemaal te koop is qua tuning & styling.
Maar wil beginnen met andere velgen en wat bredere bandjes...die er nu onder zitten kan echt niet! 8)7
dus..wie een advies heeft...graag!

Andere velgen..
tsja, welke is natuurlijk je eigen smaak.
17 inch is toch wel het meest gangbare op een coupe.(205/40/17)
18inch kan ook nog, 16 inch etc ook natuurlijk.

Velgen is het beste begin om je auto mooier te maken Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

djo231

@ Stefan, mij is vertelt dat het wel kan 18'' maar niet verstandig is voor je aandrijving van je auto, omdat je velgen dan een grotere massa hebben, ik weet niet of dat waar is? Maar ben uiteindelijk voor 17'' gegaan dat is een mooie maat vind ik zelf :)

matthew

18 kan ook gewoon zijn er hier een paar die het hebben,maar 17 inch in combinatie met een kleine verlaging geeft al een schitterend resultaat.

Fleur welkom hier en misschien is aankomende meeting op 14juni in de Meern wel even leuk om een kijkje te nemen bij onze club zie topic http://www.meganeclub.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=62

Stefan

Citaat van: djo231 op  8 juni 2009, 22:00:33
@ Stefan, mij is vertelt dat het wel kan 18'' maar niet verstandig is voor je aandrijving van je auto, omdat je velgen dan een grotere massa hebben, ik weet niet of dat waar is? Maar ben uiteindelijk voor 17'' gegaan dat is een mooie maat vind ik zelf :)

18 inch kan wel hoor Y
Maar dan is het verstandig om je eerst ff goed te laten informeren over de velg / bandmaat (ET-waarde etc) Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

djo231

Ja er ligt nu 17'' onder vind ik zelf mooi, maar 18'' vind ik geweldig alleen niet de velgen die ik me hoofd heb XD

Marius.

mooi bakkie hoor!^^
ik zou persoonlijk voor 17 gaan, vind hetmodel van de auto niet voor 18 gemaakt, maar dat ben ik^^
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

djo231

@ Marius, thnx man, ja zelf heb ik ook 17'' maar had bijna 18 bestelt want DOTZ leverd niet zo snel de Hanzo lijn uit in 17'' dus vandaar waren het nu deze :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev