Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Marius.

Hallo,

Ik ben Marius, 21 en woonachtig te Oldenzaal (Twente)
Ik ben sinds begin dit jaar in het bezit van een Renault Megane Coupe Coach 2.0 16V uit 1996. Staat inmiddels met eigen rijden 180.000 op de teller en heb hier en daar al wat gezeur gehad.
Ik zit nu eigenlijk al een tijdje op het forum, heb hier en daar al hulp gehad, en ook 1x een confrontatie, onbedoeld!, door een misopvatting. Voor de mensen die het nog weten en nu lezen, mijn excuses nogmaals.
Ben tot nu toe heel tevreden met alle hulp! En hoop in de toekomst nog veel meer te kunnen ontvangen en hopelijk ook geven!

Groeten
Marius





De auto is inmiddels al weer iets anders maar daar komen nog foto's van.
Verandering: Zij achter en achterruit geblindeerd en M3 spiegels gemonteerd (nog niet werkend, zoals sommigen wel weten :q)

Nogmaals
Groeten!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

djo231

#1741
Ja 14 juni is me wagen nog niet terug van de spuiter (interieur word gespoten) dus moet ik wachten en heb flinke schade aan me Megane aan de achterbumper dus vertoon ik me niet op deze manier :(

djo231

Hey Marius, welkom op het forum ;)

Stefan

Joey !-! ;)

en Marius uiteraard ook welkom !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Ook namens mij hartelijk welkom  !-!

Marius.

Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996


Mele

Hé guys, ik ben Menno Leistra, 17 jaar en kom uit Dokkum. Ben werkzaam bij de plaatselijke renault dealer, eind juli houd ik daar op en ga ik militaire dienst in. Ben toevallig vorige week tegen mijn megane aangelopen.
De auto heeft een gebroken distriebutieriem, vorige eigenaar was hem vergeten te laten vervangen.
Ik ben pas geslaagd voor 2de monteur, en mijn vader is jaren monteur geweest, dus leuk klusje.

We hebben de auto vandaag opgehaald, en gaan volgende week de cil.kop demonteren om de schade te bekijken.
Ohja, en een wishlist is er ook al, de eerste mod is al besteld; Witte pinkers.. 8)7
In de toekomst verlagen, andere velgen ect. Maar eerst technisch 100% maken.

Ohja, het is een Megane Coupe 2.0 16v met het F7R Williams !-! blok met 147.000 km ervaring. Het bouwjaar is 1996.





Greetz, Menno

Rick Santbergen

Welkom Menno.

Klinkt als zeer leuk project. Genoeg aan te doen zo te horen.
Succes ermee. !-!

matthew

Welkom Menno,

dat is inderdaad een mooi reparatie klusje,en goed te horen eerst 100%technisch in orde dan pas optisch!

En dat kleurtje vind ik erg vetjes voor een coupe,zijn er weinig van dus valt altijd lekker op.(i like it)


Dirk Kuipers

Heyhey, welkom!
Een f7r is zeker leuk!
Valt me toch op dat er erg veel friezen langs komen de laatste tijd. :)

djo231

#1753
Hey Welkom toekomstig collega ;) ben ook militair  !-!

Maar nog zoals belooft de foto van me auto



(Link doet het niet: rechtermuisknop op afbeelding, URL-afbeelding kopiëren nieuwe tabblad en plakken)


Mele

Citaat van: djo231 op  8 juni 2009, 17:44:12
Hey Welkom toekomstig collega ;) ben ook militair  !-!

Maar nog zoals belooft de foto van me auto



(Link doet het niet: rechtermuisknop op afbeelding, URL-afbeelding kopiëren nieuwe tabblad en plakken)



Bedankt! Welk onderdeel zit je?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev