Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

John B.

Hallo,


Ik zal mij ook even voorstellen:

Mijn naam is John, ik woon in de provincie Zeeland in het kleine dorpje Meliskerke.

Binnenkort zal ik de eigenaar zijn van een Renault Megane 1.6 16v 3d kenteken 03-NN-HJ.

Ik ben zelf werkzaam als taxichauffeur bij www.taxicentralerenesse.nl en hou mij voornamelijk bezig met het vervoer van gehandicapten.

Dan de keuze voor de Megane:

Ik wordt binnenkort vader, en vond het wel handig om ook het kind te kunnen vervoeren, wat in mijn huidige auto niet echt een optie was, tenzij ik graag 2x heen en weer wilde rijden, want ik heb namelijk ook nog een vriendin.

Dus zoektocht gestart, en voor mij was er een voorwaarde: er moet en zal isofix ( voor het vastzetten van de maxicosi) inzitten.
Aangezien Renault veiligheid hoog in het vaandel heeft staan, mijn ouders een Laguna hebben, ik een R19 heb gehad, was de keuze snel gemaakt!

Allemaal benieuwd wat voor auto ik dan inruil? een Ford Probe.



Hieronder even de link naar de advertentie van de Megane:

http://www.autozeeland.nl/autos/renault/megane/120464.html


Ik hoop dat ik hier veel informatie kan vinden over deze auto, mijzelf kan vermaken op het forum, en af en toe een meeting bezoeken!


Groeten John

Deze ga ik inruilen op de bovengenoemde Megane

Reinier Goorden

Welkom John, toch wel jammer van de probe ;)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

Welkom, veel plezier met de Meg. !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

John B.

Dank voor het warme welkom.

Ben al op zoek geweest wat ik er zoal aan kan veranderen. zat zelf te denken aan een andere radio, maar dat ik nog wel de stuurbediening heb, evt andere velgjes, maar dan is t geld al weer n beetje op!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Reinier Goorden

Een set mooie wielen maken het al gauw een heel ander gezicht  Y  !-!

John B.

Ik zou eigenlijk dan de maten moeten weten, wat er wel en niet onder past, bij de Probe was het 5x 114,3...

Echt weinig voor te vinden, en had je wat gevonden, dan stond het niet mooi...

Renier

Citaat van: John B. op 19 februari 2009, 22:19:34

Binnenkort zal ik de eigenaar zijn van een Renault Megane 1.6 16v 3d kenteken 03-NN-HJ.

Ik wordt binnenkort vader, en vond het wel handig om ook het kind te kunnen vervoeren, wat in mijn huidige auto niet echt een optie was, tenzij ik graag 2x heen en weer wilde rijden, want ik heb namelijk ook nog een vriendin.

Dus zoektocht gestart, en voor mij was er een voorwaarde: er moet en zal isofix ( voor het vastzetten van de maxicosi) inzitten.

Goede keus een Megane, zeker de isofix is een verademing! En gefeliciteerd met het aanstaande vaderschap!!

Toch had ik toch echt voor een 5-deurs gekozen, stuk gebruiksvriendelijker voor als er regelmatig kinderen op de achterbank (aanbevolen) mee moeten.

John B.

Dankjewel!

Ik ging toch voor de 3deurs, heb de 5deurs even uitgeprobeerd, maar tegenwoordig zijn die kinderstoeltjes zo "diep" dat je zo'n mormel er dan echt tussen de bstijl en het stoeltje moet proppen.


Renier

Ieder z'n keus natuurlijk.  ;)

Ik heb in onze beide auto's een kinderstoeltje (3-deurs Twingo en 5-deurs Megane) en weet wel welke ik voor het dagelijkse verkeer naar en van de creche het liefst gebruik (de Megane).

Nu onze zoon in een fase 1 stoeltje (vanaf 1 jaar) kan zitten is het wel een stuk makkelijker in de Twingo.
Vooral het fase 0 stoeltje is erg makkelijk in de Megane, die kwak je er met baby en al zo in op de isofix basis.  Y

Mormel?  :D

John B.

Heb inmiddels al de Cabrio-fix gekocht vandaag! nu nog even de base ergens opzoeken, en ik ben helemaal het mannetje/vadertje

Renier

Eigenlijk achterlijk duur die dingen als je nagaat dat ze er nog geen jaar inzitten  8)7

Maar natuurlijk wil je het veiligste voor je kleine dus wij maar kopen :D...

jeroentjuh

Goedenavond,

Mijn naam is Jeroen.
Vandaag een Megane 1.6 16V Dynamic Deluxe 03-2003 gekocht.
Krijg hem woensdag of vrijdag.

Heb mijn Saab 9-5 2.0t de deur uit gedaan.
Te zwaar en zuipt teveel.



Ik kom uit Wijchen maar woon over een maandje in Nijmegen.
Heb daar samen met mijn vriendin een prachtig huisje gekocht (altans, het moet prachtig worden  Y)

Ik verdien de kost met mijn 2 eigen internet bedrijfjes.

Verder weet ik niet wat ik moet vertellen.
Vragen? Schoom niet om ze te stellen  ;)

lúk

welkom hier !-! veel plezier met je nieuwe ride ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev