Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Hobbelduif

Is iemand bekend met het feit dat de cruise control/ snelheidsbegrenzerknop wel eens terug springt? Hij blijft al helemaal niet staan op de snelheidsbegrenzer. Inmiddels wel de dealer geinformeerd en ze sturen een nieuwe knop op. Beter dan op en neer blijven rijden. Lang leve de top occasion garantie!

Citaat van: Hobbelduif op 29 januari 2009, 22:12:42
Hallo allemaal,

Sinds gisteren de trotse eigenaar van een Grand Tour (09-2004) Expression Luxe met 39.000 km op de teller.
Hopelijk veel plezierige kilometers.
Wat een ruime bak. Hiervoor had ik een Focus, maar hier beduidend meer beenruimte achterin.
Ik bemerkte al een beetje speling op in de rugleuning van de bestuurdersstoel, maar al lezende begrepen dat dit normaal is. !-!
Megane II (09/04) 1.6 16v Grand Tour Express. Luxe

Decepticon#1


sponge

k dacht da t n 16v was wist nie zeker
heb me vandaag ff n ander stuur in gezet

shashi

#1578
hallo

ik heet shashi

ik ben sinds kort ook een trotse eigenaar van renault .

betreft een  Renault Megane Coupe 2.0 16v. ide dynamic.






ben na al die berichten over de ide ,toch heel erg tevreden .. hij rijd echt heerlijk...


m.v.g

shashi



Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers


Benni Venetti

Hallo allemaal,

Ik ben Benny, 26 jaar uit leeuwarden.

Voor de zakelijke kilometers rijd ik in een megane station uit 2002, ik heb me aangemeld om wat technische informatie te verzamelen en omdat ik opzoek ben naar een aantal onderdelen.

Prive heb ik een chevrolet caprice, een mazda 323f en een ford fiesta xr2i

Groet!

Dirk Kuipers

Hier gegroet vanuit ook Leeuwarden! ;)
Welkom!

monique

#1583
Hallo allemaal...

Mijn naam is monique vd heuvel en ik ben 20 jaar (jong) en ik woon in Rosmalen. Momenteel studeer ik nog. Ik zit in Den Bosch op school (Avans) en ik studeer Management, Economie en Recht.. over 2 jaar zal mijn studie hopelijk afgerond zijn en tot die tijd werk ik gezellig nog even door bij Albert Heijn.. Ook maak en verkoop ik armbanden (www.shinyjewels.nl).
Sinds (bijna) 2 jaar ben ik in het trotse bezit!!! van een renault megane coupe uit 96. Toen ik deze auto kocht was ik natuurlijk dolgelukkig maar de volgende dag al bleek heel de motorkap onder de krassen te zitten.. gelukkig had ik er toen al plannen mee en de achterliggende gedachte van de koop van mijn megane was dan ook om het naar mijn eigen smaak te maken. Zoals jullie wel snappen verdien ik niet zo heel veel bij (haha) dus heb ik even de tijd nodig gehad om te sparen voor de verbouwing..  nu zo'n anderhalf jaar later is het dan toch bijna zover en kan mijn mégane gespoten worden.
Ondertussen is er wel audio ingebouwd (MTX) en hiermee zelfs al een prijs behaald! Deze audio zal nog wel helemaal bekleed gaan worden.. mijn streefdatum is eigenlijk toch wel om hem voor 2 mei helemaal af te hebben.
Heb nu wat onderdelen thuis liggen die erop gemonteerd moeten worden wanneer hij gespoten wordt. Hieronder wat fotootjes:





(sorry voor de viezigheid.. heb hem niet gewassen op deze foto haha)






Ik ben hard op zoek naar een goede spuiter! Als er iemand tips heeft hoor ik het héééél graag!!

matthew

welkom hier en ik weet misschien nog wel een spuiter redelijk in de buurt

Michel Cijs

welkom hier monique

wordt snel lid dan kun je een projectpagina aanmaken en kun je wel alle foto's laten zien Y

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

monique

Citaat van: matthew op  5 februari 2009, 23:57:46
welkom hier en ik weet misschien nog wel een spuiter redelijk in de buurt

heb je dan misschien een adres ofzo? alle tips en ideeen (en ervaringen vooral!) zijn welkom haha..

M@ttie

#1589
Hallo allemaal ik denk zal me is inschrijven op de megane club, ik lees met enige regelmaat mee.
Ik ben Mathijs of afgekort M@ttie, 28 jaar en ik ben werkzaam bij een Renault dealer en ben behoorlijk Renaultfiel.
Ik heb dan ook al aardig wat Renaults versleten,
R11 TXE, R5 GTX (volledig gerestaureerd, foto zal ik eens scannen en hier vermelden) Megane coupe "monte carlo uitvoering" als iemand m kent kenteken XP-LB-77 ben benieuwd waar die nu rijd!!. 2 x R19 16v fase 1 en een fase 2, en ben nu eigenaar van een Megane coupe 2.0 16v (altijd al willen hebben, ook deze foto's zullen volgen want ik heb ze nog niet gemaakt.) En een Renault Laguna 1 fase 2 voor vervoer vrouw en kind.

Nou dat was het wel even, ik hoop hier verder leuke dingen te lezen en eventueel een helpende hand te bieden zoals zo vele hier doen.
Heb je een vraag stel m gerust.

Mvg Mathijs.

Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev