Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Welkom John
Voor info zit je hier wel goed.. Y Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Jep, welkom John. Succes met het zoeken / maken van je keuze.

Robbie

#1547
Dag allemaal!  --

Omdat ik weet dat het altijd op prijs wordt gesteld op forums dat je je eerst even voorstelt... bij deze!

Ik ben dus Rob (die liep hier al rond, dus dan maar Robbie) en 24 jaar.
Op dit moment rijd ik nog rond in een BMW maar kan deze inruilen op een deze auto:
http://www2.autodealers.nl/zoekschermAutodealers.aspx?did=1713

En ik was eigenlijk benieuwd of deze toevallig bekend is bij jullie of dat er misschien een andere reden is om deze auto niet (of juist wel) te kopen. Vond dat de auto goed reed en er netjes uitzag.

Alvast bedankt!

Groeten,
Rob

Edit: ik zie dat de link niet helemaal doorkomt, maar het gaat om de 2.0 16V...

Timo Zuiderduin

He Robbie, welkom op het forum!

ff klein tipje, voor zover ik weet is dat type Megane niet als 16v geleverd maar alleen als 8v.
check dat dus eerst even aangezien de 8v minder vermogen heeft en wat meer verbruikt!

edit: net RDW gecheckt en volgens hun betreft het idd een 16v.

Laurens Klein

hoe bedoel je dat type megane niet? Phase 1 niet? want die zijn er gewoon veel geleverd.

matthew


Decepticon#1

Welkom Rob(bie). Heel iets anders een Megane ipv een BMW. Maar je gaat er vast van genieten, want ohohoh, wat blijven het fijne wagens!

Timo Zuiderduin

Citaat van: Laurens Klein op  3 januari 2009, 17:51:01
hoe bedoel je dat type megane niet? Phase 1 niet? want die zijn er gewoon veel geleverd.

Klein foutje van mij, Ik dacht dat alle phase 1 waren uitgerust met een 8-klepper. maar Renault zou Renault niet wezen als er tussendoor niet allerlei interne wijzigingen waren geweest!

Jeroen

De 2.0 16v was er vanaf het begin bij Timo  ;)

Robbie

#1554
Bedankt voor de reacties. Dacht ook al... geen 2.0 16V? (maar goed, jullie zijn de experts! ;))
Heb hiervoor diverse AX-en gereden (o.a. GT en GTI) dus ben wel een beetje bekend met franse auto's.  8)

Citaat van: Jeroen op  3 januari 2009, 21:05:28
De 2.0 16v was er vanaf het begin bij Timo  ;)

Zo'n cabrio als dat jij in je avatar hebt staan kwam ik pas ook nog tegen op het autoweekforum. Of is dat soms dezelfde?

rs50jochem

Welkom..!

Een GT(i) is toch wel iets anders dan een Megane 2.0 16V.. Allebei snel.. :)

Knapknapperige

   
Kleur is gekomen door voordat ik hem kocht een vordering tot en reed schadehersteller injectoren heeft een zeer slecht, omdat ik denk dat alle witte verf laat los: S En ik bedoel niet alleen de bumpers van de auto.

Jeroen

Citaat van: Robbie op  4 januari 2009, 13:44:08

Citaat van: Jeroen op  3 januari 2009, 21:05:28
De 2.0 16v was er vanaf het begin bij Timo  ;)

Zo'n cabrio als dat jij in je avatar hebt staan kwam ik pas ook nog tegen op het autoweekforum. Of is dat soms dezelfde?

Waarschijnlijk wel ja  :D

H. Lecter

Hallo,

Mijn naam is Jeffrey en ik woon in Alblasserdam. Ben 20 jaar en heb een super liever vriendin. Mijn eerste auto was een opel Corsa 1.2 uit 97. Na een aantal maanden was ik die zat en heb een Opel vectra 1.8 16V gekocht uit 95. Maar ook dat vond ik niets. Ik ben toen gaan zoeken en vond de auto die je hier onder ziet en die heb ik gekocht 3 dagen gelden. Hij ziet er al mooi uit alleen wil ik er nog het een en andere aan veranderen. Daar zal ik wel hulp bij nodig hebben dus vandaar dat ik mij heb aangemeld op dit forum. Laat weten wat je er van vind en wat je vind dat ik moet veranderen.




Dirk Kuipers

Wees welkom hier Jeffrey.
Ik zou zeggen, verander wat jezelf mooi vind, niet wat anderen mooi vinden. ;)

Zitten al mooie koplampen en achterlichten in.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev