Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

paikey

Welkom domier

@Peter,dan zul je binne nu en een maand de 2de tegen komen met de zelfde skirts :P

Domier

Ik ben blij dat ik welkom ben hier :p (kan ook niet anders aangezien ik net als de meeste hier gewoon een autoliefhebber ben ;))

Ik ben nu nog opzoek naar een Mégane Cabrio. Liefste uit het zelfde jaar en ook geel... Mag gewoon standaard zijn. (als de zelfde bumpers en skirts er op zitten is dat nog beter zelfs :P) Dus iemand die zijn cabrio kwijt wilt voor een klein prijsje???


lúk

welkom !-! alleen de stap van dikke  subaru naar megane 1.6 kank nie zo goed begrijpen :?
is tog groote stap terug ;)

Domier

Citaat van: lúk op 25 december 2008, 16:52:59
welkom !-! alleen de stap van dikke  subaru naar megane 1.6 kank nie zo goed begrijpen :?
is tog groote stap terug ;)

Dat wil ik je wel vertellen hoor. De impreza is weg gaan omdat ik op het randje stond om deurwaarders over de stoep te krijgen. En daar had ik absoluut GEEN zin in. En tussen de impreza en de wrx heb ik nog 4 auto's gehad waar ik er met 3 daarvan geen geluk heb gehad. Na de impreza kwam een rode Corsa (nieuw) foto vind je in voorstel bericht) die is 1 dag na zijn 1 jarig bestaan total loss gegaan door natte sneeuw en een confrontatie met een 60 jaar oude eik.. Daarna kwam een corsa diesel.. Ik ging dieselen omdat ik met de corsa in 1 jaar ruim 30.000 km had gereden.. met de corsa raakte ik van de weg door een tractorbestuurder die nogal RUIM de bocht nam :@ dus toen belandde ik met mijn rechterkant over 2 kantbetonblokken (van die schuine die je ook wel eens bij rotondes ziet.. Daar had ik een schade post van 6000 euro (dat had ik niet liggen dus de auto maar verkocht. toen een Clio gekocht die had ik toen net een maand en daar kreeg ik een ongeluk mee (kop-staart botsing) dus die kon ik ook afvoeren. voor dat wrak kreeg ik toen maar 900 euro voor dus toen kocht ik een andere Clio. een 1.4i uit 1992. dat was echt een hele goede auto. geen roest en dergelijke en hij liep 195km/u op de gps... daar heb ik een jaar mee gereden en na de apk verkocht ik hem omdat ik me weer kon veroorloven om wat ruimer te rijden want een Clio uit '92 zijn niet echt ruim voor lange mensen.. Dus toen ben ik bij de Mégane uit gekomen. En toen kreeg ik ook nog een meevaller van de belasting dus kon ik hem meteen ff wat knapper maken..

Ik hoop dat je nu snapt waarom de stap is genomen.
Maar ik kan je garanderen als ik het geld zou hebben dan zou ik DIRECT weer een Impreza kopen. (want ik mis hem echt nog steeds...)

lúk

dat kan ik begrijpen ja :q a ik heb zelf ook me megane in prak gereden ma ben er wel beter van geworden :D

Domier

Tja de een heeft meer geluk als de ander zullen we maar zeggen dan.

lúk

daar kan ik alleen maar op zeggen gelukkig wel ja ;)

Tim

Welkom Domier, een megane is ook geen verkeerde auto (volgens mij, want heb er zelf geen gehad :D )
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Domier

Nee een Megane is zeker geen verkeerde auto. En misschien moet je het eens doen dan kan je het zelf ervaren :P

En een Megane is ook nog eens redelijk goed mooi te maken. Word alleen bij de wat oudere modellen jammer genoeg wat lastiger...

Tim

Heb er wel eens in 1 gereden, alleen ging die op dat moment stuk :D reed niet verkeerd, maar had toen zelf een saxotje die het prima deed daarna over gestapt naar de huidige auto :)

In ieder geval veel plezier met je bolide :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

matthew


paikey

Citaat van: Domier op 25 december 2008, 22:46:09
Nee een Megane is zeker geen verkeerde auto. En misschien moet je het eens doen dan kan je het zelf ervaren :P

En een Megane is ook nog eens redelijk goed mooi te maken. Word alleen bij de wat oudere modellen jammer genoeg wat lastiger...
die oudere megane's zijn niet zo moeilijk mooier te krijgen hoor,de lijn van de auto zelf helpt al een heel stuk.
kijk naar jou megane,paar andere bumpers en velgen en hij knapt al een heel stuk op,alleen beetje jammer van het kleur verschil van de bumpers en de rest van de auto

Domier

Kleurverschil is gekomen doordat er voordat ik hem kocht een schade mee is gereden en de schadehersteller heeft een hele slechte spuiter denk ik want alle blanke lak laat gewoon los :S En dan bedoel ik dus niet van de bumpers maar van de auto zelf.. bijvoorbeeld zijschermen.. toen ik de eerste keer in de wasstraat stond met hogedrukspuit schrok ik mij helemaal het apelazerus. heb toen de hele auto onderzocht en bijna overal was de blanke lak verrot :S

Dus het is nu ff sparen geblazen voor audio en daarna een volledige spuitbeurt..

Dirk Kuipers


joni

hoi ben john

ben op dit forum gekomen....omdat....

ik een megane
of scenic wil gaan kopen

heb al verschillende merken gereden maar nog nooit een Renault.
dus hoop hier wat meer  inlichtingen te krijgen..die mij doet besluiten een Renault te  kopen.
en dan echt lid te worden van de megane club.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev