Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

rs50jochem

Of de foto is gewoon in spiegelbeeld.. ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Ellu

Hallo allemaal,

mijn naam is Erwin, alweer bijna 20 jaar en sinds 8 september de eigenaar van een zwarte Renault Megane Coupè 1.6e uit 1996. Gekocht met krap 142.000 op de teller, in 2003 geïmporteerd door de vorige eigenaar uit Düsseldorf Duitsland (Reservesleutel was voorzien van een metalen Renault Dusseldorf hanger met registratienummer :P).

In mijn (sporadische) vrije tijd mag ik graag een beetje knutselen aan mijn heilige koe... al doende leert men en met een beetje lef kom je al een heel eind;

Binnenverlichting vervangen
Dashboardverlichting vervangen
Knoppen Elektrische ramen repareren
CV Rechts repareren
Carkit Inbouwen
Bekabeling Navigatie inbouwen
Remklauwen & trommels spuiten
16" LM velgen + Michelin Pilots erop
Binnenspiegel herplaatsen
Nood & veiligheidsvoorzieningen plaatsen

De meeste dingen dus zelf gedaan of samen met een "expert" van de lokale garage!

Natuurlijk her en der wat dingen tegengekomen die toch echt gerepareert moesten worden (al dan niet uit voorzorg). Dus gelijk bij aankoop nieuwe riem erop!

In mij heb ik de auto naar een reinigingsbedrijf gebracht om de nalatenschap van deuren in de zijkant weg te laten polijsten, hierover was ik zeer tevreden!

Op deze foto werd ik verliefd, 3 dagen later stond hij voor de deur!



Na enige tijd is hij inmiddels wat knapper geworden;


(op de achtergrond de Scènic van vaders)

Ik heb al die tijd dit forum als baken gebruikt voor mijn vraagtekens en onduidelijkheden, en op zijn tijd hoop ik nuttige bijdragen te kunnen leveren aan de community!

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Paultje

welkom erwin. 1 tipje. vervang ff de orange knipperlichten. Kost opzich niet zoveel en het ziet er ( vind ik ) mooier uit.
Maar welkom op het forum. Ook nog plannen om lid te worden?
snappie

Dirk Kuipers


Wburgwal

Hallo,

Ik ben Wouter, 23 jaar en woon in Veenendaal.
Ik ben bijna in het bezit van een Megane 2 1.6 3dr in het blauw. Foto's volgen zsm
Heb hiervoor een zwarte kawa z750 gehad, maar wegens tijdgebrek heb ik die de deur moeten wijzen  ;(

Verder werk in de supermarkt, en studeer daarnaast Retailmanagement aan de Hogeschool Saxion in Enschede.
Hobby's zijn voetbal(de graafschap) vrijwilligerswerk en NORMAAL en zoveel mogelijk optredens bezoeken.

Groetjes,

Robin

Citaat van: Wburgwal op 22 juni 2008, 13:48:55
Hallo,

Ik ben Wouter, 23 jaar en woon in Veenendaal.
Ik ben bijna in het bezit van een Megane 2 1.6 3dr in het blauw. Foto's volgen zsm
Heb hiervoor een zwarte kawa z750 gehad, maar wegens tijdgebrek heb ik die de deur moeten wijzen  ;(

Verder werk in de supermarkt, en studeer daarnaast Retailmanagement aan de Hogeschool Saxion in Enschede.
Hobby's zijn voetbal(de graafschap) vrijwilligerswerk en NORMAAL en zoveel mogelijk optredens bezoeken.

Groetjes,
Welkom, das dichtbij :)

Ik kom uit ederveen :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Lau

#1435
Ey,

ook ik ben nieuw hier.
mijn naam is Laurens en kom uit Nijmegen.
bijna 20 en autoloos ;(  maar hier komt binnenkort verandering in. (ben aan het kijken voor een megane coupe)

mooie site hier !-! met veel info op forum!

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Laurens Klein

Welkom naamgenoot,

goed plan om een megane aan te schaffen.

gr. Laurens

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Mossel

#1439
Heey mensen,

ik ben Boy, 19 jaar en woon in Vlissingen.
Heb sinds deze week een Magane coupe 1.9 dti.
Heb hiervoor een golf 1 cabrio uit 1985 gehad, op de dag dat deze verkocht was per toeval op deze auto gestuit en kon die voor een mooi prijsje mee nemen dus gelijk maar gedaan.
Zodra er wat geld is voor veranderingen zal ik ook een projectje starten, maar zonder bumpers en spoilers maar LAAG.

groetjes Boy

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev