Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Jacob

Welkom Ivo, idd een mooi RS!  _o_

rs50jochem

Er zitten niet super beel RS rijders hier op het forum Ivo, Matthew heeft een RS.. Die kun je ook bekijken bij projecten onder de naam Chocomels..

michel81

welkom ivo.
mooie auto  !-! veder nog plannen en denk dat ik je vast tegen kom je komt uit spijkenisse toch!!!

Ivo

Jep klopt, ik kom idd uit Spijkenisse.

Er rijden hier best veel meganes rond, dus neem aan dat er best veel forum leden ook uit spijkenisse komen.

Joey Voormolen

ja klopt in spykenisse by de grote rotonde zat achter je  gaat wat harder als de myne haha ;)
Lowered M3C GT

Dave1.4

Hallo,

wij zullen ons ook even voorstellen: Ik ben Dave en samen met mijn broer Mitch zijn wij al 3 maanden de trotse eigenaren van een Megane 1.4 16V uit 1999. We hebben allebei sinds kort ons rijbewijs, en dit is onze eerste bak.

De foto's komen zsm.

Groeten Dave en Mitch

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Allebei van harte welkom op dit gezellige forum :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Rmc_Jelluh


Robin

Ook welkom :)

Net ingeschrijving gemaild naar Remko en geld overgemaakt, kom maar op met die spulletjes :P :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Robin

Citaat van: Remko de W. op 21 mei 2008, 23:20:53
mail?

nee heb hem gezien hoor,

welkom Robin... !-!
Dank je, dank je :) :)

Zal ik m'n auto eens ff mooi versieren met stickers :P wellicht dat ik dan wel een keer gespot word :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rmc_Jelluh

Welkom allemaal... .


en euh .. we zitten aan de 100 !-! (pag. dan)

Robin

Citaat van: Jelle op 22 mei 2008, 20:56:35
Welkom allemaal... .


en euh .. we zitten aan de 100 !-! (pag. dan)
Ja, heb ik gedaan :) haha
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

redmankamikaze

#1408
Zo ik rij nu al een tijdje probleemloos rond met mijn Coupe!

Ben echt supergelukkig, bij de reparatie van de koppakking bleek ook dat er een gat zat in het inlaatspruitstuk, dus is deze gelijk mee vervangen, echt vaag.
Koelfan van de radiateur is ook aangeslagen, dus daar hoef ik ook geen zorgen meer over te maken. Op moment ben ik keihard bezig om een resterend geldbedrag aan me ouders terug te betalen, en dan kan ik weer gaan sparen om de zijkanten roest, kras en deuk vrij te krijgen!

Doe denk ik niet teveel geks aan deze auto, aangezien ik vorig weekend in een 2.0 16v Clio Williams heb gereden, die voor het raceteam van school is, en dit toch veel sneller gaat... Maak de auto ff mooi strak, iets verlagen, velgjes, en dan sparen voor een snellere wagen!


Matthew ik heb wel teruggeschreven altijd via PM naar je, maar om de een of andere manier word de PM dus niet verzonden. Ik wou je wel bedanken voor je meedenk werk!

matthew


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev