Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Paul B.

Mooi apparaat.
De Zafira krijgt de jaarlijkse bodeminspectie zo te zien  :q

Kier

Hi!

Laat ik me ook maar (weer) even voorstellen. Ik ben Kier, 28 jaar oud inmiddels en na een tijdje vreemd te zijn gegaan (peugeot) weer terug op het renault nest. In het verleden kwam ik hier regelmatig op het forum. Ik reed toen namelijk een Megane ph2 2.0 16v. Sommige zullen deze vast nog wel herkennen (zie fotos)




De Megane was niet echt zuinig in gebruik en ivm het aantal km per jaar wat ik reed ging ik over op wat zuinigs. Een Peugeot 206. Leuk wagentje, lekker zuinig maar daar was alles dan ook mee gezegd. Na een licht tikje van een tractor te hebben gehad, was ik genoodzaakt om uit te kijken naar ander vervoer.



Natuurlijk heb ik mijn kans gegrepen en eindelijk weer een Megane gekocht. En wel een Megane 2 1.6 16V Privilege Luxe. 8)




Aankomende zaterdag kan ik hem ophalen. De eerste tijd zal er nog redelijk weinig aan worden aangepast aangezien de aanschaf weer eens een behoorlijke financiele aanslag was. Maar ja... Tunen in het bloed zal maar zeggen. Dus ongetwijfeld ziet deze Megane er volgend jaar heel anders uit. 8)7

Ik heb trouwens nog een Renault voor de deur staan. Een 5GTT:



Zo.... mijn verhaal.. Het voelt goed om terug te zijn !-!



Meganepower

Dikke bak Kier !-!
Ouwe partyflock-gangster 8)

Dj REsound


redmankamikaze

Ik stel mij ook even voor, foto's worden helaas later gepost...

Mijn naam is Kevin Kuipers, 18 jaar, en heb 2 weken geleden een Coupe uit 96 gekocht.
115000 echte kilometers
En stuurbekrachtiging...

Verder niks, dus niks byzonders...

Heb er nog maar 2 avonden in gereden, want toen bleek de waterpomp te lekken, en dat wil ik eerst zaterdag eens gaan doen.

Onderdelen liggen hier al, waterpompje, distributieriem, spanrol, en twee nieuwe multiriempjes...

Zelf doe ik een niveau 4 opleiding motorvoertuigentechniek en loop 2 jaar stage bij VW/Audi, daarvoor heb ik bij Opel gelopen...

Foto's komen eraan

Kevin

Dirk Kuipers

Welkom Kevin,

Mooie achternaam trouwens.. :P

Wat voor motor ligt erin als ik vragen mag?

redmankamikaze

1600tje niks geks....
Al moet ik wel zeggen hij is sneller dan ik had verwacht...

Jij kan erover meepraten zie ik, hahaha

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


redmankamikaze

Vanochtend met de waterpomp bezig geweest, en het is gelukt.
Dus ben wel blij, weet nu zeker dat er een verse distributieriem omheen ligt, geen koelvloeistoflekkage, verse koelvloeistof, alleen heb ik nog niet zo lang gereden dat me radiateurfan is aangeslagen, dit wil ik nog wel doen, want heb hem eigenlijk nog niet zien draaien, en wil er zeker van zijn dat die wel aanslaat als het nodig is...

Alleen druppelt die heel langzaam aan olie, of dit vers of oud is weet ik niet, want me oliepeil is wel hetzelfde als dat ik hem twee weken geleden gekocht heb, ik blijf het goed in de gaten houden...

Zometeen wassen, en dan met me cameraatje foto's maken, en dan kijken hoe je die hier online zet, nog nooit foto's op een autoforum gezet, maar ze komen eraan mensen!

Groeten,

Kevin Kuipers

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

matthew

Citaat van: redmankamikaze op 26 april 2008, 14:35:15
Vanochtend met de waterpomp bezig geweest, en het is gelukt.
Dus ben wel blij, weet nu zeker dat er een verse distributieriem omheen ligt, geen koelvloeistoflekkage, verse koelvloeistof, alleen heb ik nog niet zo lang gereden dat me radiateurfan is aangeslagen, dit wil ik nog wel doen, want heb hem eigenlijk nog niet zien draaien, en wil er zeker van zijn dat die wel aanslaat als het nodig is...

Alleen druppelt die heel langzaam aan olie, of dit vers of oud is weet ik niet, want me oliepeil is wel hetzelfde als dat ik hem twee weken geleden gekocht heb, ik blijf het goed in de gaten houden...

Zometeen wassen, en dan met me cameraatje foto's maken, en dan kijken hoe je die hier online zet, nog nooit foto's op een autoforum gezet, maar ze komen eraan mensen!

Groeten,

Kevin Kuipers

je hebt pm

Robin

Citaat van: WalkingDisaster op 10 september 2007, 17:52:56
Hallo

Ik ben Robin uit Ederveen (Ede) en ik ben momenteel 19 :)

Wij thuis rijden al sinds dat ik klein was Renault (Scenic en een Twingo) en stiekum ben ik verliefd geworden op de Megane Coupe phase I.

Ik rijd nu zelf een Mazda 323 Coupe en wil volgend jaar overgaan op een 2.0 16v :D

Alleen het probleem waar ik tegenaan hik is: Kan er iemand fatsoenlijk achterin zitten?

En heeft iemand daar foto's van? :)

Thnx

Het is toch een 1.6e geworden, maar hij staat sinds gister op de oprit! :D
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Robin

Citaat van: Remko de W. op  1 mei 2008, 11:43:14
Netjes... !-!

en hoe vind je de ruimte achterin?
Valt me nog niks tegen, ben benieuwd :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Tim

Nette auto! en nu lid worden? ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev