Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Klaas

hey Hilke, ook ik kom uit groningen (Stad).. en idd show some pics..  Y

Eagle

Citaat van: Timpie op  6 april 2008, 21:14:35
Citaat van: Eagle op  6 april 2008, 21:02:49
Citaat van: Timpie op  6 april 2008, 17:56:47
Citaat van: Eagle op  6 april 2008, 12:14:45
Citaat van: Marcelo op  6 april 2008, 03:38:28
hey frank welkom !-!
ik heb jou weleens zien rijden !-!

Dat zou zomaar kunnen.Waar woon je dan?

hey frank, ik ben jou laatst ook tegengekomen op de vijfhoek :) ergens afgelopen week geloof ik, leuke coupe heb je zeker ;)
succes ermee en als je toevalig vrijdags savonds een keer langs de scheg rijdt toeter een keer als je een clubje verschillende auto's ziet staan :D

Dat groepje heb ik wel vaker zien staan bij De Scheg ;) Bij die container he? De volgende keer zal ik wel even toeteren ja haha.
Welke kleur heeft je megane?

haha nee vrijdags staan er altijd wat hangers bij die container wij staan met een vriendenclub met de auto's elke vrijdag altijd net 2 pakeerplaatsen verder vanaf een uurtje of 9 savonds :)
ik heb een 5 deurs groen metallic heb inmiddels avatar en ga me nu ook is fantsoenlijk voorstelle :)

Ahh oke, jouw auto komt me in ieder geval niet echt bekend voor  :neen: Mooie trekhaak trouwens :q

Timpie

hahah die trekhaak zal er ook zeker onderblijven ;) deze auto is veel al voor me werk ik werk in de evenementen (licht en geluid) en moet geregeld zooi meeslepen op klussen :)

fitz

japsen, hoop ik toch niet... was het een blauwe?
klaas jans... familie van jeroen jans?... die woonde vroeger in helpman...
ik woon zelf nu in hoogkerk
en foto's... heb ik ff niet, sorry... komt nog wel een keer
en zoveel bijzonders is het ook weer niet, lol... geen extra dingen of uitbouw, gewoon een megane coupe

bbl

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Jaap de Jong

haha nee was geen blauwe.. de lak was nog super dus ik verwacht niet dat ze hem overgespoten hebben :) Ik denk eigenlijk dat 'ie nu rondrijdt met een PL logootje ;)

fitz


Bartjuuuh

Hallo allemaal!

Ik ben Bart, kom uit Delft en heb sinds afgelopen week een donkerblauwe Megane coupé 2.0 8v uit '96. Hiervoor heb ik altijd Renault 5 gereden (een stuk of 6 ofzo inmiddels), en sommigen zullen me misschien wel kennen als degene die al jaren de site en het forum van ClubCinq onderhoudt, de enige echte R5-club! :q

Ik heb even geen tijd voor en zin meer in de vijfjes, dus vandaar nu deze megane.
Nu moet er nog wel het een en ander aan gebeuren, dus kan ik jullie hulp hier vast wel gebruiken!

Tot nu toe bevalt de auto in ieder geval prima, dus dat is een mooi begin!


Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Paul

Citaat van: Bartjuuuh op 12 april 2008, 23:22:33
Hallo allemaal!

Ik ben Bart, kom uit Delft en heb sinds afgelopen week een donkerblauwe Megane coupé 2.0 8v uit '96. Hiervoor heb ik altijd Renault 5 gereden (een stuk of 6 ofzo inmiddels), en sommigen zullen me misschien wel kennen als degene die al jaren de site en het forum van ClubCinq onderhoudt, de enige echte R5-club! :q

Ik heb even geen tijd voor en zin meer in de vijfjes, dus vandaar nu deze megane.
Nu moet er nog wel het een en ander aan gebeuren, dus kan ik jullie hulp hier vast wel gebruiken!

Tot nu toe bevalt de auto in ieder geval prima, dus dat is een mooi begin!


Welkom Bart,

Ik heb een tijd geleden ook een paar keer op het clubcinq forum meegelezen.
Ik heb er mijn Baccara toen op het forum te koop gehad, vind het nog altijd jammer dat hij weg is.


Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Dirk Kuipers


ColdFusion


Bartjuuuh

Bedankt allemaal voor het warme welkom!  !-!

@Paul: Een Baccara is altijd jammer om weg te doen, heb er zelf ook 2 gehad....  ;(

Dj REsound

Citaat van: Dj REsound op  3 april 2008, 13:35:32
Zal vanaaf eens kijken of ik een shootje kan maken. Het weer zit niet echt mee, en vanmorgen al door de blubber naar mijn werk gereden...

Aanschouw mijn nieuwe apparaat:







EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev