Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Eagle

Citaat van: Marcelo op  6 april 2008, 03:38:28
hey frank welkom !-!
ik heb jou weleens zien rijden !-!

Dat zou zomaar kunnen.Waar woon je dan?

Marcelo

ik woon in terwolde,
naast twello  !-!

tjakobs

Welkom allen!

@ JanH: Mooie kleur!
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

lúk


Timpie

Citaat van: Eagle op  6 april 2008, 12:14:45
Citaat van: Marcelo op  6 april 2008, 03:38:28
hey frank welkom !-!
ik heb jou weleens zien rijden !-!

Dat zou zomaar kunnen.Waar woon je dan?

hey frank, ik ben jou laatst ook tegengekomen op de vijfhoek :) ergens afgelopen week geloof ik, leuke coupe heb je zeker ;)
succes ermee en als je toevalig vrijdags savonds een keer langs de scheg rijdt toeter een keer als je een clubje verschillende auto's ziet staan :D

Eagle

Citaat van: Timpie op  6 april 2008, 17:56:47
Citaat van: Eagle op  6 april 2008, 12:14:45
Citaat van: Marcelo op  6 april 2008, 03:38:28
hey frank welkom !-!
ik heb jou weleens zien rijden !-!

Dat zou zomaar kunnen.Waar woon je dan?

hey frank, ik ben jou laatst ook tegengekomen op de vijfhoek :) ergens afgelopen week geloof ik, leuke coupe heb je zeker ;)
succes ermee en als je toevalig vrijdags savonds een keer langs de scheg rijdt toeter een keer als je een clubje verschillende auto's ziet staan :D

Dat groepje heb ik wel vaker zien staan bij De Scheg ;) Bij die container he? De volgende keer zal ik wel even toeteren ja haha.
Welke kleur heeft je megane?

Timpie

Citaat van: Eagle op  6 april 2008, 21:02:49
Citaat van: Timpie op  6 april 2008, 17:56:47
Citaat van: Eagle op  6 april 2008, 12:14:45
Citaat van: Marcelo op  6 april 2008, 03:38:28
hey frank welkom !-!
ik heb jou weleens zien rijden !-!

Dat zou zomaar kunnen.Waar woon je dan?

hey frank, ik ben jou laatst ook tegengekomen op de vijfhoek :) ergens afgelopen week geloof ik, leuke coupe heb je zeker ;)
succes ermee en als je toevalig vrijdags savonds een keer langs de scheg rijdt toeter een keer als je een clubje verschillende auto's ziet staan :D

Dat groepje heb ik wel vaker zien staan bij De Scheg ;) Bij die container he? De volgende keer zal ik wel even toeteren ja haha.
Welke kleur heeft je megane?

haha nee vrijdags staan er altijd wat hangers bij die container wij staan met een vriendenclub met de auto's elke vrijdag altijd net 2 pakeerplaatsen verder vanaf een uurtje of 9 savonds :)
ik heb een 5 deurs groen metallic heb inmiddels avatar en ga me nu ook is fantsoenlijk voorstelle :)

Timpie

tijd om mezelf ook is voor te stellen,

Ik ben Tim woon in Deventer, ben uit bouwjaar '89 en mijn auto gelukkig wat nieuwer.
ik heb sinds mijn 18de renault gereden dankzij mijn moeder en ook het renault virus overgenomen,
ik heb nu net een jaartje een Megane berline 1.4 16v uit bouwjaar '99 en alles ging goed tot ik in december een hoop problemen tegenkwam.
het een op het ander ging kapot en iedereen riep tja renault he.. maar uiteindelijk na wat omkosten en 3 multiriemen verder rijdt die weer als van ouds,

dit is mijn megane


de zijkant  Y


de foto's zijn van toen ik de auto net had inmiddels zijn de ramen getint en zit er wat meer in maar de buitenkant is nog zo goed als hetzelfde.

ik heb in de tussentijd al veel met de audio gedaan en ga ook meer voor kwaliteit dan pure knal
(al klinkt het buiten de auto nergens naar)
ik heb hier ook veel geld aan gespendeert inplaats van bumpers en sideskirts, tevens ook omdat ik niet teveel aan de buitenkant wil doen,

van de week start ik een project pagina op met het een en ander dat er tot nu toe aan is gebeurt  :)

Stefan

Welkom Tim,

leuk weer eens een hatchback in de club Y

Mooi ook dat je Lid bent geworden !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Welkom bij de club!! :)

(verstandige keuze om lid te worden) ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

matthew


Klaas


fitz

hoi allemaal,
ik ben hylke, woon in groningen en heb sinds kort een megane 1.6e coupe uit 1998
erg tevreden over m'n megane op zich, maar nu heb ik wat probleempjes... zal ik in dit topic niks over zeggen, maar het is wel irritant... vooral als je geen garantie hebt, lol
zijn er nog meer mensen uit groningen hier?
ik hoop dat ik nog wat nuttige bijdrages kan leveren aan dit forum
groetjes,
hylke

Marcelo

welkom !-! open even een nieuw topic,
dan kunnen we helpen met je probleempjes Y

Jaap de Jong

Hi Hylke,
Welkom op het forum... Ben eigenlijk heel benieuwd naar je nieuwe wagen, wat voor eentje is het? Mijn oude "probleemwagen" Megane is namelijk ook een 1.6e uit '98 en ik weet dat 'ie naar "de handel" in Groningen is gegaan.
Have fun hier op het forum!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev