Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Reinier Goorden


sebastiaan

die velgen en een megane...
een bekende combinatie !-!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Yayo

==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

ColdFusion

Zooo! vandaag weer aan de auto gewerkt!

wat gedaan?
-De set velgen grondig gereinigd en ontdaan van al het lood! daarna opnieuw uitgebalanceerd! :)
-Auto helemaal gepoetst en in de was gezet!
-Bumper bijgewerkt met lakstift, voorlopig is het zo goed!


wat te doen?
-Achterraampjes checken/fixen
-riem vervangen

Verder ben ik me alvast aan het orienteren op sparco interieur delen :)!!!

foto's:

Gewassen kont


Gewassen neus


Close-up lak!


Op de brug!


en nog iets leuks wat ik tegen kwam:

Michel Cijs

als je een projectpagina wilt moet je je even als lid aanmelden Y

Alex Verloop

Welkom allemaal.

Projectpagina is inderdaad erg handig  8)7. Als ieder niet-lid zich morgen nu gelijk eens aanmeld... kunnen ze 's avonds gelijk een project pagina maken 8)

Eagle

#1327
Hallo

Ik dacht ik maak maar eens een profiel aan hier.Ik kom hier al een tijdje namelijk, meestal om te kijken hoe ik de probleempjes van mijn Megane het beste kon oplossen ;)
Maar ik ben dus Frank, 20 jaar oud en ik woon in Deventer.
Ik heb zelf nog niet zo super veel aan de auto veranderd(black angel eyes+nieuwe velgen), want hij zag er al aardig sportief uit toen ik hem kocht.Het is een 2.0 8v btw.

Hier een paar foto's van mijn Megane:




Marcelo

hey frank welkom !-!
ik heb jou weleens zien rijden !-!

JanH

#1329
Beste forumleden.

Vanmorgen even de tijd genomen om mijzelf nu eindelijk eens netjes voor te stellen. Ik ben ondertussen al een maandje of twee actief op het forum, dus het wordt tijd!

Mijn naam is Jan Huisman, bouwjaar 1969 en kom uit Zeeuws-Vlaanderen, het stukje Nederland dat enkel aan België vastzit ;->.

Sinds eind Januari ben ik (weer) in het bezit van een Megane Coupe. Het is een bordeaux rode uit 1996. Onze eerste hebben we in 1998 nieuw gekocht. Deze hebben we na 5 jaar moeten verkopen omdat de auto niet echt handig is. Echter altijd spijt van blijven houden!!! En nu hebben we er dan toch maar een bij gekocht!!

Hieronder een foto van de Coupe.


Binnenkort komen er andere velgen onder, want ik moet bekennen dat 13" stalen velgen niet echt mijn droomvelgen zijn 8)7

Ondertussen wel de nodige tegenslagen mee gehad, lekke koppakking en nog wat kleine zaken. Maar allemaal kunnen repareren met behulp van een kennis en dit Forum!

Verder hou ik me bezig met fotografie en het bewerken van foto's. En ben ik heel vaak te vinden op het Circuit van Zolder!


Paultje

Hallo allemaal! welkom.

@JanH. je weet dat we hier ook een fotohoekje hebben he... zijn meer mensen met fotografie als hobby  ;)
snappie

JanH

Citaat van: Paultje op  6 april 2008, 09:20:22
Hallo allemaal! welkom.

@JanH. je weet dat we hier ook een fotohoekje hebben he... zijn meer mensen met fotografie als hobby  ;)

Zekers!!! Volgende week zaterdag ga in naar de BelCar openingsrace op het Circuit van Zolder en ben van plan daarvan een aantal mooie plaatjes te laten zien!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

oedje

#1333
<Bericht verwijderd>

Dirk Kuipers

Allemaal welkom hier!

pizza, lekker! :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev