Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Nick Mattheus

en er komen ook een paar belgische leden naartoe ;) :q
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Yayo

==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==


Dj REsound

#1309
Hoi, ik ben Johan, Civiel ingenieur, Dj en producer van dance muziek. Sinds deze week heb ik een Renault Megane 1.9 DCI Dynamique Comfort gekocht. Ik ben benieuwd naar zijn prestaties!

Hiernaast heb ik ook een Fiat Seicento abarth, deze heb ik de afgelopen jaren flink opgeleukt. Zie hieronder fotos:




[mod]Na 2 foto's hebben we het ook wel begrepen hoor,
10 is wel erg veel fiat...[/mod]


Deze fotos zijn ook al weer van afgelopen zomer, nu heb ik de spekers etc. netter weggewerkt. Maar goed, dit is geen Renault Megane, dus neem dit maar voor kennis aan.. haha.

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ColdFusion


Dirk Kuipers


Dj REsound

Blijven leuke autootjes! Die cinq heeft mijn vriendin ook gehad. Daarna ook nog  en punto sporting gehad. Dus dit wordt een eerste overstap naar een franse auto na jaren fiat te hebben gereden.

Morgen ga ik trouwens mijn Megane ophalen!

Dj REsound

sowwww, wat een bakbeest! Super comfort, net uiterlijk, alles er op en er aan. Nu maar hopen dat er niets kapot gaat, haha.

Radio is al ingebouwd, Pioneer P77MP. Die wapperspeakers gaan er binnenkort wel uit, dat is zeker.

Yayo

Welkom Johan.....
We willen foto's zien Y
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Dj REsound

Zal vanaaf eens kijken of ik een shootje kan maken. Het weer zit niet echt mee, en vanmorgen al door de blubber naar mijn werk gereden...

Rick Santbergen

Na al lang op het forum aanwezig te zijn, veel gelezen te hebben maar zeer weinig gepost. Bedacht ik me aangezien ik toch ook maar 6 april naar "RMC meets forumleden" kom, ik me eigen nog fatsoenlijk moet voorstellen.

Ik ben Rick --, geboren in Breda maar woonachtend in zevenbergen. ben momenteel 20 jaar jong. Ik rij een Renault mégane coupé 1.6e uit 1996, sinds juni 2006 Na lang rijden en kleine veranderingen aan de auto heb ik waarschijnlijk komende zomer eindelijk geld voor grotere veranderingen zoals bumpers en sideskirts. Hoop dankzij het forum veel leuke ideën op te doen. Bij deze dan maar wat foto's:


wouter arnouts


Tim

Das een nette megane, welkom hier :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev