Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

tjakobs

Welkom allen!

Mooie kleur Jeroen!
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

matthew

Welkom allemaal,



En troep ja  je kunt de pech hebben dat je misschien een slecht onderhouden auto koopt maar dat heb je met elk merk,ik zou zeggen rijd eens een stuk in zo'n auto die je op het oog hebt en ervaar het.Het is ook fijn als er een onderhoudsgeschiedenis aanwezig is geeft meer vertrouwen.En als de distributie riem nog niet is gedaan hoef je hem ook niet te laten staan alleen rekning mee houden dat dat bij een 1.6 16v bij de dealer 500 euro kost om te vervangen en meestal komt er dan nog een waterpomp bij met extrakosten 200 euro in totaal en je dus hier rekening mee moet houden met de prijs.


wouter arnouts

@ michael jij ook hier zijn goede autos hoor maar ja dat wist je al  >:D grtz

kapiteijn

Citaat van: wouter arnouts op 29 februari 2008, 15:55:32
@ michael jij ook hier zijn goede autos hoor maar ja dat wist je al  >:D grtz

ha wouter.

ja ik hoor verschillende verhalen over de kwaliteit. Maar een goed onderhouden auto moet nog wel wat kunnen draaien. en pech kan je met alles hebben.

en qua luxe ga ik er zeker op vooruit vergeleken met m'n huidige 340 ;)

wouter arnouts

ja idd je moet maar net geluk hebben met autos ik heb al wat pech gehad maar dat ter zeide als je nog vragen hebt pm ff dan dan kunnen we nu weet on topic grtz

coupeeetje

@ Tjakobs,

Thx is idd ook een mooie kleur en niet zo erg veel te zien op een coupe volgens mij !

tjakobs

Nee klopt!

Ik kan nergens ongemerkt naartoe. Krijg steeds:
"Hee ik zag je nog rijden laatst.."
of: "Hee je was pas bij ... he? Ja ik zag je auto staan!"
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

Paul

Ben maar blij dat je dan geen gele hebt.
Toen ik met mijn gele reed, zag ook iedereen mij rijden, nu met de blauwe veel minder.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Dirk Kuipers

Je zou maar een oranje hebben...

Maarre, ontopic? :)

Welkom allemaal! :)

Klaas

Citaat van: Paul v Dijk op  2 maart 2008, 11:21:27
Ben maar blij dat je dan geen gele hebt.
Toen ik met mijn gele reed, zag ook iedereen mij rijden, nu met de blauwe veel minder.

Of een gele hebben, met lexuslampen,een dubbele pijp en leraar zijn op een middelbare school :P .. ze weten me overal te vinden ;)

back to topic, welkom

Laurens Klein

hallo,

ik stel me ook even voor. Ben Laurens, 19 jaar oud en ben student aan de IVA.
Zit al tijdje op het forum aangezien me eerste auto ook een coupe was(2 liter, 8 klepper). Helaas heb ik die totall loss gereden. Maar ik miste de megane toch wel erg(had wel een andere auto tussendoor) en na een lange zoektocht ben ik sinds vorige week weer de trotse eigenaar van een Megane coupe.

Nu is het een 1.9 DTI sport uit 2000. Is gechipt en heeft nu 137 pk. Verder is hij rondom geblindeerd(van zwart naar de grijze kleur van de auto), heeft xenon, rondom koni's, 17 inches.En hij zal in de loop van de tijd wel veranderen. Ik zocht een diesel aangezien ik redelijk wat km's maak ik een jaar. En dat was eerst met me vorige coupe een beetje te duur voor een studentje 8)7

hier in ieder geval nog een foto hoe me trots nu is: (inmiddels al kleinere antenne en witte zijknippers besteld.





gr. Laurens Klein

Dirk Kuipers


Yayo

Mooie auto indd.... Welkom Laurens  !-!
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

-Thunder-


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev