Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

sebastiaan

Tim welkom,  !-! ik zie een leuke ride voor op "de ring"... >:D

Tim

Citaat van: sebastiaan op  1 februari 2008, 07:06:57
Tim welkom,  !-! ik zie een leuke ride voor op "de ring"... >:D

Dan moet er eerst nog iets aan de wegligging gebeuren want ik vind dat ie vrij snel last van onderstuur heeft. Saxo lag beter op het asfalt.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

rs50jochem

Gewoon lekker zakken met die hap Tim.. Als je hulp nodig hebt laat het maar horen..!

Dirk Kuipers


Timo Zuiderduin

Tim, Goeie keus! heb zelf in het verleden weleens gekeken naar de gewone Celica maar daarin mistte ik toch wel wat Power. de T-sport was voor mij toen net even wat te duur maar de extra pk's die daarin zitten heeft de Celica naar mijn idee wel nodig.


Mooi kleurtje trouwens! dat is niet die standaard zilvergrijze toch?

Edwin Postma

he tim,

ook namens mij welkom he ;)
heb je nog plannen met de celica? of blijft hij zoals die nu is?

mvg edje :)
Truckertje

Rmc_Jelluh

welkom celica   !-! erg mooie wagen btje tuning en dan zijn ze  :9~

Tim

Verlaging en andere velgen staan tzt nog wel op het programma en misschien een spoilertje :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Marcelo


ferreman

Ik zal me ook even voorstellen, ik heb vorige maand een Megane 2 van 2005 gekocht, 1.5 DCI.

Een societé versie. Klinkt chique, maar wil zeggen dat er geen achterbank inzat, maar een laadruimte met overdekking... En die zijn wat goedkoper... Terug gebouwd naar een normale versie (leve marktplaats.) Scheelde bakken met geld.

Ik woon in Duitsland, maar ben eigenlijk nog steeds Nederlander, want ik werk in Nederland.
Het enige wat ik in Duitsland doe is tanken met mijn Grande Puntootje, die lust nog benzine.
Verder Immer gerade aus zum Holland zeg maar. Ik denk niet dat ik veel aan de auto ga doen qua uiterlijk, al heb ik wel nog zilveren DCi logootjes voor op de deuren ipv de zwarte (maar ik weet niet of hij daar fraaier van wordt); en een originele trekhaak liggen.

FF wat pics van het mobiel (die eigenlijk van mijn vrouw is)








oh, en de laadbak heb ik nog liggen (kan me niet voorstellen dat iemand hem wil, maar goed, ik doe er niks meer mee. Weggooien is ook weer zo zonde. Is in te bouwen met de originele gaatjes in de carrosserie.







Groetjes,

Ferry

Edwin Postma

welkom ferreman!
blijft mooi de megane 2.
maar je woont in duitsland zei je! misschien een rare vraag maar sinds wanneer hebben ze daar een Frans kenteken? :P o-) :?
maarja nogmaals welkom :)
Truckertje

ferreman

ja, de auto is ingevoerd vanaf Frankrijk naar Duitsland; ik heb er een weekje in gereden met Franse verzekering en platen

sebastiaan


Yayo

Een Nederlander die in Duitdland woont in Nederland werkt en die een tijdje met Franse kenteken heeft gereden, snap hem niet meer  :q

Van harte welkom in ieder geval !-!
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev