Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Jan van Heteren

Meganomaniac

Bass2Face

ik zal me ook ff voorstellen;) ik ben harry hendriks en ben 24jaar en kom uit het mooie oosten! uit enschede om precies te zijn.. ík zelf werk in de supermarkt branche en doe daar een opleiding in. sinds 4 maand woon ik samen, en ik heb het mega goed naar me zin! ik heb vele hobbys, muziek,mixen,auto's enz enz! waaronder natuurlijk mijn megane! ik zal binnekort wel wat foto's sturen van mijn bolide! dit was het in het kort wel.. vraag gerust verder;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rmc_Jelluh


Dirk Kuipers

Welkom Harry! Laat die foto´s maar komen.

Flock

Wat een warm onthaal hier!

TOPFORUM trouwens!  _o_ !-! _o_
Al veel dingen kunnen terug halen wat ik nodig had!
Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE

Decepticon#1

Citaat van: Bass2Face op 10 december 2007, 18:11:02
ik zal me ook ff voorstellen;) ik ben harry hendriks en ben 24jaar en kom uit het mooie oosten! uit enschede om precies te zijn.. ík zelf werk in de supermarkt branche en doe daar een opleiding in. sinds 4 maand woon ik samen, en ik heb het mega goed naar me zin! ik heb vele hobbys, muziek,mixen,auto's enz enz! waaronder natuurlijk mijn megane! ik zal binnekort wel wat foto's sturen van mijn bolide! dit was het in het kort wel.. vraag gerust verder;)

Welkom en direct maar even nieuwsgierig: ben wel benieuwd wat voor muzieksmaak en stijlen we mixen...

jeffrey

hoi

ik was hier al actief onder jeffes,maar op deze naam kan ik om een of andere vage reden helaas niet meer inloggen ,dus vandaar ik me opnieuw heb geregistreerd onder een andere naam

groeten jeffrey

wesley23

hey mensen

zal me ook eens voorstellen.
ben dus wesley 24 uit het rotte helmond (ken er niks aan doen)
en rij al bijna en jaar en megane, en het bevalt super

:D

Yordi

Sinds vandaag ben ik ook lid van dit forum.

Vorige week heb ik een megane coupe 2.0 16v gekocht. Een blauwe, met airco.

Zal van de week even foto's ervan maken. Maar moet hem eerst poetsen. De auto is helemaal origineel, op de luchtfilter na, die is vervangen door een K&N.

Naast de auto is mijn hobby en passie, motorrijden. Ik rij een Suzuki GSX-R 750, zwart/rood/grijs. Motor is flink opgekrikt, heeft 147pk's aan het achterwiel en maakt een erg mooi race geluidje. De fratsen die we uithalen worden natuurlijk gefilmd om achteraf dit terug te kunnen zien. (en jawel, ze staan ook op youtube).

Morgen zal ik foto's van beide voertuigen hier posten. Maar zolang kan ik jullie wel verwijzen naar de filmpjes op youtube, die ->hier<- te bekijken zijn.

Ik kom overigens uit zuid-limburg, en ben naast deze club, lid van een limburgse motorclub genaamd "Limburg Racing Team".

Alex Verloop


Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

KevinL


-Thunder-

Hmz ik zie dat ik me nog helemaal niet heb voorgesteld haha :P

Bij deze dan :)

Ik ben dus Wilco, ben 21 jaartjes jong, woon samen met mijn verloofd in Deventer en we hebben sinds +- een maandje een Renault Mégane :)

Deze dus :





Misschien grappig om te zien, deze heb ik pas in elkaar geknutseld :)

Yayo

==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev