Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

johns


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rmc_Jelluh


roger

Hoi

Ben Roger, 41 jaar, woon in Landgraaf. Heb mijn Megane nu 3 jaar zonder al te veel problemen.

Gr

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

alexx

welkom en hopelijk nog vele jaren zonder problemen

Momamo

Aloha,

net even aangemeld op de site.
ben al een tijdje aan het zoeken naar een megane 2 1,5 of 1,9 dci. heb een budget van rond de 8000euro en hoop hier wat meer info te vinden over beide modellen
grtz

Mohamed

Yayo

==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

sebastiaan


Mike R.

Hey gasten, ook ik ben sinds vandaag een Mégane-bezitter.  !-!
Ben er eentje voor weinig tegengekomen, vandaag opgehaald, moeten nog enkele dingetjes aan gedaan worden, maar dat hoort erbij natuurlijk bij een oudere auto.

Heb een tijdje bij Renault gewerkt toen ik 16/17 was, ben nu 20, maar was helemaal gek van een gele cabriolet, natuurlijk de coupé ook, want het is in feite dezelfde, maar geel was wel belangrijk. Destijds "voor de gein" instructieboekjes meegenomen, oude folders en heb ook wat dingen ooit eens gespoten in de kleur 377, maar een auto scheelde altijd nog. Nu dus voor mijn eerste auto rondgekeken en deze kwamen wij bij toeval tegen, zochten naar een Ibiza, ja, dan kan ik hem niet laten staan natuurlijk...

Het is dus een gele Mégane Coupe, eentje uit 1998 en loopt op gas met een 2.0 8v erin, rijdt prima.
Als student kan ik helaas niet zo makkelijk tunen, teveel kosten, maar het is gaaf om te zien hoe mensen dat hier doen, lees al enkele dagen mee. De kleine dingen als remklauwen rood maken zijn goedkope trucjes die toch leuk zijn, interessant om te lezen.  ;)



--
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

lúk


sebastiaan


Decepticon#1

Citaat van: sebastiaan op  6 november 2007, 15:54:37
en je naam is...... 8)7 welkom

Haha, ja das wel makkelijk ja...je heet vast niet echt 'gele coupe'...als dat wel zo is, dan vind ik het een gave naam!  :D

Dennis20


Mike R.

Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op  6 november 2007, 16:48:40
Haha, ja das wel makkelijk ja...je heet vast niet echt 'gele coupe'...als dat wel zo is, dan vind ik het een gave naam!  :D

Haha, nee, ben er niet voor geboren, dat dan weer nog net niet. ;)
Nee, mijn naam is Mike, woonachtig in Hilversum.
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev