Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Paul

Alsnog welkom danielle, de foto's zijn gemaakt bij het bomenpark zo te zien.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

lúk




Yayo

==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

renault freak


johns

#1042
hallo heb me al vaker voorgesteld maar kreeg geen foto's geupload ga het nu nog eens proberen .
ik rij met een megane cabrio uit 1997 phase 1 nadat ik er op 9 january een bromfietser die dacht dat ie er bovenop kon parkeren maar er alleen wat deuken in reed ( gelukkig voor beide goed afgelopen ) .
omdat ik toch elke frontdeel in elkaar had zitten heb ik er maar gelijk een phase 2 van gemaakt wat zeer eenvoudig is alles kon ik er zo opschroeven alleen sleepoog zat in de weg .
zelf een kleur uitgezocht gelijk maar angeleyes en een dubbele set xenon er ingezet gewoon en grootlicht.
ook maar gelijk verlaagt met 3 cm.
en maar gelijk andere spiegels er opgezet met knipperlichten.
dus moest ik de knipperlichten in de schermen er maar uitlaten en dicht laten lassen.
heb inmiddels de 18"allesio f1 die eronder zitten verkocht  wil er nu iets met chrome randen onder zetten .
ziet er nu niet uit met originele velgen.
heb afgelopen zaterdag bij de renault garage maar ff de achterkant laten verlagen 2,5 cm.
wil nu nog ff indigo plasma tellers erop zetten .
en mijn interieur helemaal met 2 kleuren leer blauw en zwart laten bekleden kosten 1200 euro.
en ook voor de zomer maar een nieuwe linnen dak erop .
die laatste daar maak ik natuurlijk de meeste kilometers mee hahaha .


Yayo

Johns welkom.... Kunnen helaas (weer) niet je foto zien.  :neen:
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==


johns

oke dan maar een link geplaats die werkt wel

Marc Brouwer

Johns....

Welkom op het forum. Kijk even naar je voorstelberichtje. Zoals je nu zit, staat er wel een foto bij.

Voor de volgende keer: op de site waar je naar linkt staat precies aangegeven welke code je moet gebruiken om een foto op het forum te plaatsen. Een url kun je niet als foto weergeven. Er moet altijd .jpg de link staan tussen de img tags
"We Shall Not Be Moved"

johns

oke hartstikke bedankt voor je uitleg

johns

hallo YAYO nu kun je ze wel zien pffff is eindelijk gelukt
Citaat van: Yayo op 26 september 2007, 14:12:50
Johns welkom.... Kunnen helaas (weer) niet je foto zien.  :neen:

Flex

Welkom Johns. Begrijp me niet verkeerd als ik zeg dat die brommer je auto achteraf wel goed heeft gedaan  :9~  Y
Je portemonnee waarschijnlijk niet.
Netjes !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev